Hop til indhold
Jimbo

Jenna Cassiopeiastars

Recommended Posts

The Deep skrev, den 2015-09-28 at 14:25:

Jeg mener at hun er svenske og har skifte navn!

hvis det er sandt så er boobs sili og hendes mave seer ikke pænt ude! Jeg gik!!

Im swedish yes :-),but my name is and are Jenna stadig, mina bryster er ikke sillikon men jeg tager det som  komplimang at det ser ud som det (i bh) men the deep, hvis du gik, så har du ikke sett meg topless eljes kendt på mine bryster så det er nok derfor du ikke hvet at dem er aegte;) du er velkommen att stanna neste gång og lege med dem neaste gang så er du ikke tveksam hvis det er silli eller ikke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JennaStars skrev, for 39 minutter siden:

Im swedish yes :-),but my name is and are Jenna stadig, mina bryster er ikke sillikon men jeg tager det som  komplimang at det ser ud som det (i bh) men the deep, hvis du gik, så har du ikke sett meg topless eljes kendt på mine bryster så det er nok derfor du ikke hvet at dem er aegte;) du er velkommen att stanna neste gång og lege med dem neaste gang så er du ikke tveksam hvis det er silli eller ikke! 

Jenna - jeg kigger ind en dag og gramser på dine bryster. - så kan vi også "knylla" lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følgende er "sakset" fra Jennas annonce:

Jeg har let til orgasme og tager grådigt imod hvad der kommer til mig.

Det sidste del kan jeg i hvert fald bekræfte, idet jeg valgte at betale for en ekstraydelse, som hun efterfølgende ikke var i stand til at "levere", men der kunne ikke blive tale om nogen penge tilbage på trods af at jeg havde betalt ekstra for netop den ene ydelse.

Det er sikkert upopulært at skrive dette, men det var nu engang min oplevelse... Så brug informationen, eller lad vær' ;-)

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 2016-03-29 at 20:40:

Følgende er "sakset" fra Jennas annonce:

Jeg har let til orgasme og tager grådigt imod hvad der kommer til mig.

Det sidste del kan jeg i hvert fald bekræfte, idet jeg valgte at betale for en ekstraydelse, som hun efterfølgende ikke var i stand til at "levere", men der kunne ikke blive tale om nogen penge tilbage på trods af at jeg havde betalt ekstra for netop den ene ydelse.

Det er sikkert upopulært at skrive dette, men det var nu engang min oplevelse... Så brug informationen, eller lad vær' ;-)

Dino

Jaha du menar sprutorgasmen, jag kan få det och det har varit ganska lätt att få det med dom som gett mig det, du kan inte förvänta dig någon sådan om du inte tar på det stället man ber om för att orgasmen ska till, fontänorgasm är en punkt som ska masseras och gör man inte det så går det inte. Kanske inte populärt att skriva men det är så det är!,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...