Hop til indhold
Gæst

Er de grimme piger også smukke?

Recommended Posts

Gæst

Hvis i er sammen med en knabt så heldig pige, sugargirl, GP, eller gratis (det lyder så fladt når man kalder alm. piger gratis ;-) ), Fortæller i dem så at de er smukke?? 

 Der render jo en del piger rundt og synes at de er all-that. Men alle med øjne i hovedet kan jo se at tingene ikke hænger sådan sammen.. Nu mener jeg jo ikke at man skal svine nogen unødigt. men man kan da enten lade være med at give dem det indtryk eller fortælle dem sandheden.

 Jeg tror godt vi kunne bruge flere som Panda fra "for lækker til love", der altid lige kommer med en lille anmeldelse af pigen han er sammen med :-D

Vi skal simpelthen have flere desperate piger iblandt os!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i er sammen med en knabt så heldig pige, sugargirl, GP, eller gratis (det lyder så fladt når man kalder alm. piger gratis ;-) ), Fortæller i dem så at de er smukke?? 

 Der render jo en del piger rundt og synes at de er all-that. Men alle med øjne i hovedet kan jo se at tingene ikke hænger sådan sammen.. Nu mener jeg jo ikke at man skal svine nogen unødigt. men man kan da enten lade være med at give dem det indtryk eller fortælle dem sandheden.

Vil du have vi skal afsløre alle vores charmetricks i et åbent forum?

Man får altid det bedste ud af at vise at man påskønner hende. Jo ærligere jo bedre, så det gælder jo om at finde noget, man kan påskønne, og så udtrykke - længere er den ikke. Kan man ikke påskønne noget, så gå hjem og tag en spiller/kold bruser.

 Jeg tror godt vi kunne bruge flere som Panda fra "for lækker til love", der altid lige kommer med en lille anmeldelse af pigen han er sammen med :-D

Vi skal simpelthen have flere desperate piger iblandt os!  

Ser ikke lorte-tv, der handler om at udstille uintelligente mennesker der ikke kan overskue deres tilværelse. Men jeg er uenig i præmissen om desperate piger af to grunde: Piger der får at vide, at de er uattraktive bliver ikke "desperate," snarere "deprimerede."

Hvad sjov er der ved at sexe med en, der har det nederen over sin egen attraktionsværdi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det behøver da bestemt heller ikke være en man har sex med!!  jeg undrede mig bare i en kedelig stund

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Sandheden" er vist ret så individuel for skønhed afhænger som bekendt af øjnene der ser.... 

Jeg havde en kæreste engang... han vidste sgu godt han havde trukket nitten i gen-poolen når han kiggede i spejlet... men han var noget af det lækreste i mine øjne for han var et gennemført dejligt menneske med alle de rette værdier...  og jeg så en "smuk" mand når jeg så på ham.... 

Så hvad er sandheden om "all that" ....  hvem skal gøre sig til dommer over det... er man kvalificeret fordi man seriedater i et småperfidt underholdnings-show

Den klassiske skønhed kan være en bitch der smadrer dit liv og din bank-konto...... er hun stadig "smuk" så ?  Eller den grimme pige kan være hende der får dit liv til at give mening fordi hun altid siger det rette på det rette tidspunkt.... er hun så stadig "grim"  

Kan man kun synes man er "all that" fordi man ser godt ud?? ... hvad hvis man synes det fordi man faktisk er noget ved som person og egentlig sætter sig lidt ud over alt det facade-hejs ? 

Hvis man rent faktisk som pige godt ved at man ikke er model-typen og derfor gør noget ud af det indre med succes... hvad i alverden skulle mænd så have ud af at ødelægge det selvbillede ?

Er behovet for at kvinder skal være desperate et udslag af at "misery loves company" eller bare et udtryk for at rønnebærrene er mere end almindeligt pissesure??? 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er de grimme piger også smukke?

De piger du synes er grimme, dem er der heldigvis nogen andre der synes er lækre.
Længe leve mangfoldigheden :)

"Sandheden" er vist ret så individuel for skønhed afhænger som bekendt af øjnene der ser.... 

Jeg havde en kæreste engang... han vidste sgu godt han havde trukket nitten i gen-poolen når han kiggede i spejlet... men han var noget af det lækreste i mine øjne for han var et gennemført dejligt menneske med alle de rette værdier...  og jeg så en "smuk" mand når jeg så på ham.... 

Så hvad er sandheden om "all that" ....  hvem skal gøre sig til dommer over det... er man kvalificeret fordi man seriedater i et småperfidt underholdnings-show

Den klassiske skønhed kan være en bitch der smadrer dit liv og din bank-konto...... er hun stadig "smuk" så ?  Eller den grimme pige kan være hende der får dit liv til at give mening fordi hun altid siger det rette på det rette tidspunkt.... er hun så stadig "grim"  

Kan man kun synes man er "all that" fordi man ser godt ud?? ... hvad hvis man synes det fordi man faktisk er noget ved som person og egentlig sætter sig lidt ud over alt det facade-hejs ? 

Hvis man rent faktisk som pige godt ved at man ikke er model-typen og derfor gør noget ud af det indre med succes... hvad i alverden skulle mænd så have ud af at ødelægge det selvbillede ?

Er behovet for at kvinder skal være desperate et udslag af at "misery loves company" eller bare et udtryk for at rønnebærrene er mere end almindeligt pissesure??? 

 

Ja det kan man nok tænke sig.. Men der er jo godt nok nogle piger ind imellem men næsen aaaalt for højt i sky, og jeg må indrømme at jeg kan umugeligt se a de har noget som helst at have det i.. Ja altså med mindre at de lader enhver fyr der siger de er smukke penetrerer sig.. 

Her synes jeg jo så at det er lidt synd for alle parter at men ikke giver pigerne et mere realistisk billede af hvordan de i virkeligheden fremstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja det kan man nok tænke sig.. Men der er jo godt nok nogle piger ind imellem men næsen aaaalt for højt i sky, og jeg må indrømme at jeg kan umugeligt se a de har noget som helst at have det i.. Ja altså med mindre at de lader enhver fyr der siger de er smukke penetrerer sig.. 

Her synes jeg jo så at det er lidt synd for alle parter at men ikke giver pigerne et mere realistisk billede af hvordan de i virkeligheden fremstår.

Fordi du ikke kan få øje på det er det vel ikke ensbetydende med at det ikke er der ? 

Og hvor gamle er disse piger i øvrigt ? hvis vi snakker små 15-20 årige trunter, så herregud da... lad dem lige blive voksne så livet når at få slebet kanterne lidt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Ja det kan man nok tænke sig.. Men der er jo godt nok nogle piger ind imellem men næsen aaaalt for højt i sky, og jeg må indrømme at jeg kan umugeligt se a de har noget som helst at have det i.. Ja altså med mindre at de lader enhver fyr der siger de er smukke penetrerer sig.. 

Nu blander du alligevel sex ind? Jeg er forvirret over, hvad du mener. Piger/kvinders selvbillede er næppe en funktion af hvor mange sweettalkere de knepper.

Er det det her fænomen du tænker på:

http://rokokoposten.dk/2012/03/01/mange-kvinder-er-grimme-uden-at-vide-det/

Det problem at kvinder roser hinandens udseende ud over hvad det kan bære (uanset "smag")? Lidt ligesom dem der tror de kan synge i x-factor (lidt lorte-tv ser jeg alligevel), fordi deres forældre ikke har fortalt dem sandheden?

Eller er det bare piger der ikke ænser dig (Jasmins kommentar om rønnebær).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fordi du ikke kan få øje på det er det vel ikke ensbetydende med at det ikke er der ? 

Og hvor gamle er disse piger i øvrigt ? hvis vi snakker små 15-20 årige trunter, så herregud da... lad dem lige blive voksne så livet når at få slebet kanterne lidt 

Ved jeg sku da ikke Jasmin.. Generelt bare grimme piger som opfører sig som 15-20 årige trunter ;-)  Piger er bare så sure.. også de grimme.. Jeg kan jo godt forstå at de ombejlede ikke gider snakke med mig og andre liderlige stoddere.. Men jeg tænker da at de grimme må være ensomme.. Men det er de tilsyneladende ikke :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved jeg sku da ikke Jasmin.. Generelt bare grimme piger som opfører sig som 15-20 årige trunter ;-)  Piger er bare så sure.. også de grimme.. Jeg kan jo godt forstå at de ombejlede ikke gider snakke med mig og andre liderlige stoddere.. Men jeg tænker da at de grimme må være ensomme.. Men det er de tilsyneladende ikke :-D

Så fordi de er grimme - så burde de gide snakke med en liderlig stodder??? 

Hvis ikke engang grimme piger gider bruge 2 sekunder på dig.... hmmm..... hvad mon dog årsagen kan være??? 

bare en tanke ? :):):):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Nu blander du alligevel sex ind? Jeg er forvirret over, hvad du mener. Piger/kvinders selvbillede er næppe en funktion af hvor mange sweettalkere de knepper.

Er det det her fænomen du tænker på:

http://rokokoposten.dk/2012/03/01/mange-kvinder-er-grimme-uden-at-vide-det/

Det problem at kvinder roser hinandens udseende ud over hvad det kan bære (uanset "smag")? Lidt ligesom dem der tror de kan synge i x-factor (lidt lorte-tv ser jeg alligevel), fordi deres forældre ikke har fortalt dem sandheden?

Eller er det bare piger der ikke ænser dig (Jasmins kommentar om rønnebær).

Lige præsis !!!!!!!!! du er totalt spot-on.. også med rønnebær :-D  har en lorte dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fordi de er grimme - så burde de gide snakke med en liderlig stodder??? 

Hvis ikke engang grimme piger gider bruge 2 sekunder på dig.... hmmm..... hvad mon dog årsagen kan være??? 

bare en tanke ? :):):):):) 

Hahahahahahah.. ja det kan da være jeg skal sætte mig ned med et køben og finde en enlig hund at sludre med ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahahahah.. ja det kan da være jeg skal sætte mig ned med et køben og finde en enlig hund at sludre med ;-)

 

Husk hundesnor, så den ikke løber væk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahahahah.. ja det kan da være jeg skal sætte mig ned med et køben og finde en enlig hund at sludre med ;-)

Ja hunde er trofaste, modsat visse kvinder.:P

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her på St. Kødlyst lassoer vi alt, hvad der bevæger sig på fortovet :-D8-)

Ja i vores alder er vi nødt til at tage hvad der byder sig til. :P

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja i vores alder er vi nødt til at tage hvad der byder sig til. :P

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Men hvis alle pigerne nu har fået stemplet ind i hovedet at de fortjener bedre fordi de er prinzezzer.. Så har vi jo ikke en chance!!  jo dem med med den tykke tegnebog, eller dem som vil falde endnu dybere, og fotælle dem at de er smukke og fantastiske, selvom de er ved at kaste op, og bare  lige vil have taget trykket ;-)  (i virkeligheden er jeg faktiske et meg sympatisk menneske.. eller.. ja who cares :-D )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis alle pigerne nu har fået stemplet ind i hovedet at de fortjener bedre fordi de er prinzezzer.. Så har vi jo ikke en chance!!  jo dem med med den tykke tegnebog, eller dem som vil falde endnu dybere, og fotælle dem at de er smukke og fantastiske, selvom de er ved at kaste op, og bare  lige vil have taget trykket ;-)

Tjah, jeg plejer aldrig at stille større krav til andre, end jeg selv kan opfylde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjah, jeg plejer aldrig at stille større krav til andre, end jeg selv kan opfylde.

Det gør jeg.. ellers kommer jeg jo aldrig nogen vegne! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hvis alle pigerne nu har fået stemplet ind i hovedet at de fortjener bedre fordi de er prinzezzer.. Så har vi jo ikke en chance!!  jo dem med med den tykke tegnebog, eller dem som vil falde endnu dybere, og fotælle dem at de er smukke og fantastiske, selvom de er ved at kaste op, og bare  lige vil have taget trykket ;-)  (i virkeligheden er jeg faktiske et meg sympatisk menneske.. eller.. ja who cares :-D )

Som udgangspunkt er alle piger vel prinsesser, og med god ret. Man skal da kun ville det bedste, ikke kun for andre, men også for sig selv. Men de fleste er jo nok også realister, så de justerer jo nok hen ad vejen ønsker/krav i forhold til hvad livet viser de kan opnå. Livet er jo fuld af kompromisser. Men der er da ingen der fortjener at blive løjet for, så man skal da kun give dem de komplimenter som man mener, og så iøvigt droppe det med at 'sige noget for at få taget trykket'. Vi skal behandle hinanden med respekt, uanset hvor 'heldig' man har været ved gen-lotteriet. 

Mht. til din sidste kommentar så...ja måske, du skjuler det måske bare lidt godt...:P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min kone er på ingen måder smuk når det gælder udsende, men er du gal hvor jer elsker hende.

Tillykke JK1.. jeg går ud fra at hun vel gør sig fortjent til det hele ;-)   hold endelig på  fast på hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i er sammen med en knabt så heldig pige, sugargirl, GP, eller gratis (det lyder så fladt når man kalder alm. piger gratis ;-) ), Fortæller i dem så at de er smukke?? 

 Der render jo en del piger rundt og synes at de er all-that. Men alle med øjne i hovedet kan jo se at tingene ikke hænger sådan sammen.. Nu mener jeg jo ikke at man skal svine nogen unødigt. men man kan da enten lade være med at give dem det indtryk eller fortælle dem sandheden.

 Jeg tror godt vi kunne bruge flere som Panda fra "for lækker til love", der altid lige kommer med en lille anmeldelse af pigen han er sammen med :-D

Vi skal simpelthen have flere desperate piger iblandt os!  

Hej Slemmert.

Jeg synes da heller ikke det er, rart at kalde andre mennesker, for knapt så heldig. Udseende er heldigvis individuelt, fra person til person Og hvad den ene synes er kønt, kan en anden syndes grim. Jeg ville personligt, ikke kalde nogen noget. Mine tanker bliver i hovedet. Men det er jo heller ikke det nederste hoved man skal tænke med. Det er vel ret beset fornuften. Og mht til Panda. Det er da noget af det mest u charmerende den mand præstere. Et tænkt spørgsmål Slemmert. Hvordan ville du have det hvis en pige kaldte dig grim, Og du rendte med lilledrengen ude af bukserne ? Jeg tror ikke man syndes det er det fedeste. Og hvad man ikke selv kan, lide skal man ikke gøre overfor andre, i mine øjne.

Men nu er jeg selv, også grim som arvefjenden :lol: Men jeg syndes selv jeg er en rar og venlig mand med, hjertet på det rigtige sted. Og det vinder jeg måske på point, ja det er selvfølgelig op til den der beskuer. Og fint nok, bare de holder deres mening for dem selv.

God mandag til dig. Og alle i andre.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som udgangspunkt er alle piger vel prinsesser, og med god ret. Man skal da kun ville det bedste, ikke kun for andre, men også for sig selv. Men de fleste er jo nok også realister, så de justerer jo nok hen ad vejen ønsker/krav i forhold til hvad livet viser de kan opnå. Livet er jo fuld af kompromisser. Men der er da ingen der fortjener at blive løjet for, så man skal da kun give dem de komplimenter som man mener, og så iøvigt droppe det med at 'sige noget for at få taget trykket'. Vi skal behandle hinanden med respekt, uanset hvor 'heldig' man har været ved gen-lotteriet. 

Mht. til din sidste kommentar så...ja måske, du skjuler det måske bare lidt godt...:P 

 

Prinesser?!   så er jeg prins!!   ja jeg vil være en reinkanation af prins Henrik når han dør.. Rende rundt lidt småfuld og snakke et fjollet sprog som ingen rigtig kan forstå.. Hmm.. vi har nok mange fælles træk når alt kommer til alt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...