Wildman 5 Skrevet 28. September, 2015 Hejsa. Nogen af de faste anmeldere herinde der har prøvet den lille Krøltop, Tan, ved Vattana i Holstebro?ydelser og priser.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
23 11 Skrevet 28. September, 2015 Hejsa. Nogen af de faste anmeldere herinde der har prøvet den lille Krøltop, Tan, ved Vattana i Holstebro?ydelser og priser....Er det en ny pige på stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wildman 5 Skrevet 18. Oktober, 2015 Ja jeg har ikke set hende før. Hun var vældig sød og nærgående. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 18. Oktober, 2015 Hej wildman.Lidt uddybende omkring pigen og ydelser m.m. Jeg skal på familiebesøg i den kommende weekend.hilsen Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wildman 5 Skrevet 31. Oktober, 2015 Er jo nok for sent, men utrolig sød nærgående og ligefrem pige. Jeg kunne godt hvis jeg lige havde haft tid til det, men lige pt kniber det med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg