Hop til indhold
Arne Jensen

Flere end ti biler i sammenstød på jysk motorvej

Recommended Posts

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/flere-end-ti-biler-i-sammenst%c3%b8d-p%c3%a5-jysk-motorvej/vi-AAeS8Cy?ocid=AARDHP På Herning-motorvejen. Uheldet skete ved ottetiden mellem Linå og Hårby i vestlig retning, og det betød en længere kø. Der stod ikke hvor mange biler der var i køen, men når man tænker hvor få biler der kører på motorvejene på "halvøen over Tyskland" kan det jo ikke have ret mange :grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/flere-end-ti-biler-i-sammenst%c3%b8d-p%c3%a5-jysk-motorvej/vi-AAeS8Cy?ocid=AARDHP På Herning-motorvejen. Uheldet skete ved ottetiden mellem Linå og Hårby i vestlig retning, og det betød en længere kø. Der stod ikke hvor mange biler der var i køen, men når man tænker hvor få biler der kører på motorvejene på "halvøen over Tyskland" kan det jo ikke have ret mange :grin::grin::grin:

Nej halvdelen var jo involveret i sammenstødet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bruger vi jo ikke motorvejen som parkeringsplads, som mand ynder på djævleøen.

Lige præcis, men det sættes der jo meget pris på i Svensk Congo. Men kom til Tysklands Odde, der er fint plads. ROFL_C13.gif ROFL_C13.gif ROFL_C13.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bruger vi jo ikke motorvejen som parkeringsplads, som mand ynder på djævleøen.

Nej, for I har haft held til at få en del politikere overbevist om at de jyske motorveje skal overdimensioneres, hvorimod de sjællandske skal underdimensioneres. Derfor er motorvejshastighed på Sjælland sneglefart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, for I har haft held til at få en del politikere overbevist om at de jyske motorveje skal overdimensioneres, hvorimod de sjællandske skal underdimensioneres. Derfor er motorvejshastighed på Sjælland sneglefart

ja hastigheden er på Sjælland afpasset brugerne;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/flere-end-ti-biler-i-sammenst%c3%b8d-p%c3%a5-jysk-motorvej/vi-AAeS8Cy?ocid=AARDHP På Herning-motorvejen. Uheldet skete ved ottetiden mellem Linå og Hårby i vestlig retning, og det betød en længere kø. Der stod ikke hvor mange biler der var i køen, men når man tænker hvor få biler der kører på motorvejene på "halvøen over Tyskland" kan det jo ikke have ret mange :grin::grin::grin:

Er jeg den eneste der ikke rigtig kan finde det humoristiske i dette indlæg?

Redigeret af Bing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der ikke rigtig kan finde det humoristiske i dette indlæg?

Uha, det er en af de svære...... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være et orkester, der er blevet indblandet i et harmonikasammenstød :grin:

Det var tåget, så det må nok have været et tågehornsorkester :wink:

Sjovt nok så kører folk ofte med tågebaglygterne tændte, selvom de kører 100 km/t - hvor jeg ville sige: at kan man se så langt frem at man kan køre 100 km/t - så behøver man ihvertfald ikke at køre med tændte tågebaglygter :roll:

Derimod ville det være en god idé om bilisterne om dagen i tåget vejr ville tænde deres fjernlys - det giver såvel modkørende, som folk fra sidevejene bedre mulighed for at opdage dem. Ligeledes kan man også bedre se dem, hvis de kommer bagfra og så lige kort træde på bremsen eller tænde tågebaglyset, hvis man er i tvivl, om de har set en :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Sjovt nok så kører folk ofte med tågebaglygterne tændte, selvom de kører 100 km/t - hvor jeg ville sige: at kan man se så langt frem at man kan køre 100 km/t - så behøver man ihvertfald ikke at køre med tændte tågebaglygter :roll:

Mange bilister er i sig selv åndelige tågehorn. Så her ligger forklaringen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange bilister er i sig selv åndelige tågehorn. Så her ligger forklaring

Det behøver man ikke være bilist for at være. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, for I har haft held til at få en del politikere overbevist om at de jyske motorveje skal overdimensioneres, hvorimod de sjællandske skal underdimensioneres. Derfor er motorvejshastighed på Sjælland sneglefart

Nu er det altså bevist, der også er køer på de jyske veje. .køer     sm154.gif  sm154.gif

venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjovt nok så kører folk ofte med tågebaglygterne tændte, selvom de kører 100 km/t - hvor jeg ville sige: at kan man se så langt frem at man kan køre 100 km/t - så behøver man ihvertfald ikke at køre med tændte tågebaglygter :roll:

Tågebaglygterne er jo afhensyn til dem som kommer bagfra med 130KM/T. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og tak til jer for at tænde dem ;) 

. . . og på NYE biler, HUSK at tænde lyset, så bag-/tågelysene er tændte - Møder ofte mørke bilister i nye biler, KUN med lys i forlygterne . . . :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

. . . og på NYE biler, HUSK at tænde lyset, så bag-/tågelysene er tændte - Møder ofte mørke bilister i nye biler, KUN med lys i forlygterne . . . :twisted:

Dem nede i EU der fandt på den ide om man må køre med baglyset slukket, DE SKAL DØ!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem nede i EU der fandt på den ide om man må køre med baglyset slukket, DE SKAL DØ!

Du mener det er de andres fejl ?

Det kan da ikke blive EU's skyld. Det er fandme de idioter  der ikke tænder lyset, der har fortjent det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener det er de andres fejl ?

Det kan da ikke blive EU's skyld. Det er fandme de idioter  der ikke tænder lyset, der har fortjent det. 

Nu tolker jeg det ikke som dem i EU skal dø,men tværtimod de hjernedøde idioter, der ikke magter at tænde lyset hverken ved nedsat sigtbarhed, eller om natten. De skider på andres ve og vel. Og ja så er der kontant afregning før de venter det.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener det er de andres fejl ?

Det kan da ikke blive EU's skyld. Det er fandme de idioter  der ikke tænder lyset, der har fortjent det. 

Nu havde vi en rigtig fine lov om at køre med lyset tændt, alle døgnets 24 timer, og tæt på alle biler tændte selv lyset. Så laver de sådan en lov, bare pga CO2 hysteri. Men hvad det har vel næsten sparet os for 1ton CO2 :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu havde vi en rigtig fine lov om at køre med lyset tændt, alle døgnets 24 timer, og tæt på alle biler tændte selv lyset. Så laver de sådan en lov, bare pga CO2 hysteri. Men hvad det har vel næsten sparet os for 1ton CO2 :huh:

Jeg har aldrig rigtig forstået hvad der var så fint ved den lov.... og jeg begræder ikke den blev lavet om. Hvad jeg derimod begræder er at nogle mennesker kan sige at "de troede det skete automatisk" og derved distancere sig fra beslutninger/handlinger i trafikken. Trafikken dræber for mange mennesker til at man IKKE tager stilling og IKKE aktivt foretager sig handlinger. I det omfang trafik bliver rutine, koncentrerer man sig om andet samtidig, og så sker ulykker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig rigtig forstået hvad der var så fint ved den lov.... og jeg begræder ikke den blev lavet om. Hvad jeg derimod begræder er at nogle mennesker kan sige at "de troede det skete automatisk" og derved distancere sig fra beslutninger/handlinger i trafikken. Trafikken dræber for mange mennesker til at man IKKE tager stilling og IKKE aktivt foretager sig handlinger. I det omfang trafik bliver rutine, koncentrerer man sig om andet samtidig, og så sker ulykker.

 

 

At man kunne se de andre biler bedre?  

Når en dims til 5kr kan søger for der altid er lys på og bilen selv kan fortælle om alle pære virker, så gider jeg ikke bruge tid på det selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu havde vi en rigtig fine lov om at køre med lyset tændt, alle døgnets 24 timer, og tæt på alle biler tændte selv lyset. Så laver de sådan en lov, bare pga CO2 hysteri. Men hvad det har vel næsten sparet os for 1ton CO2 :huh:

CO2 min bare r.. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...