AlfaN 2236 Skrevet 5. Januar, 2016 defleshed skrev, for 58 minutter siden: Ja lige netop.....var sammen med hende for et lille halvt år siden i Brønshøj. Pisse sød, fræk, sexet pige, og hende ville jeg meget gerne møde igen......Øv, men håber hun vender tilbage en dag hehe Kunne ikke være mere enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1326 Skrevet 6. Januar, 2016 Besøgte Amber igår, og må sige at brysterne er fantastiske. Men det er også det synes jeg. Fik en forholdsvis upersonlig behandling, og ikke rigtig lov til at røre så meget som jeg gerne ville. Det er i den dyre ende, så det bliver en en-gangs for mit vedkommende. Men glad for at jeg oplevede brysterne!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 234 Skrevet 7. Januar, 2016 Efter min mening skal man være meget til store bryster frit tilgængelige for at få noget ud af et besøg. Det virkede som om Amber var ret uinteresseret i andet end pengene. Jeg havde bestilt og fået bekræftet en times massage, men der var kun tid til en halv time fordi hun skulle lukke. Det var ikke pengene værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 7. Januar, 2016 Vil også melde mig i det kor. Var der forleden. Valgte b2b med håndtrold. 1300kr fik ialt 46 minutter. Det meste af tiden lå hun bare og maste hendes lækre bryster ned i nakken på mig. Alt for lidt bevægelse. Kommer helt klart ikke igen. Hvis bare jeg vidste hvor Nina fra siam elephant var nu for hun kunne give b2b. Så man exploderede til sidst;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2016 Jeg besøgte Amber da hun gemte sig i Brønshøj. En halv times b2b med afslutning, og jeg var ret godt tilfreds med at bliver tværet ind i bryster fra isse til lægge. Afslutningen var også fin, ikke verdens bedste, men med hende siddende og gnide underlivet mod mit lår mens hun kiggede mig dybt i øjnene og stønnede let, gik der ikke længe før jeg var ved at ramme mig selv i ansigtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 445 Skrevet 1. Februar, 2016 Jeg må desværre også melde mig i koret af ikke-fans. Jeg var forbi Amber for en god måneds tid siden til en af de mest mekaniske seancer i nyere tid. Ingen indlevelse og ingen dygtighed. Hun kan ikke give ordentlig massage, men er flink til at mase de ypperlige og gigantiske ... ja... jader, er vel det bedste ord, meget apropos hende der så åbenbart ikke er der mere... rundt i nakken på én. De fungerer absolut fint som høreværn, må man konstatere. Da jeg blev vendt om på ryggen havde jeg håbet på noget interessant, for det på den anden side var ikke mange håndører værd, men nej, man måtte kun meget blidt berøre Zeppelinerne. Forståeligt nok, for jeg tænker at hun nok får rigtigt mange brystkrammere på besøg i løbet af en dag, så jeg kan godt følge hende i, at det kan være en belastning (og jeg kom først sent på dagen, så hun har måske været overbelastet allerede). Problemet er bare, at det kan jeg jo sådan set ikke gøre for. Så det hjælper egentlig ikke mig noget som helst, uanset hvor meget jeg godt kan forstå det. Nu er jeg slet ikke til store bryster normalt, men de her var altså fantastiske, så det var da en stor del af denne oplevelse, at røre lidt ved dem, når nu hun intet gjorde, der var penge værd. Heller ikke på forsiden var hendes berøringer brugbare. Ren oliesjask, og mere mekaniske end en robot ville kunne præstere. Jeg havde egentlig bestilt en håndtrold som afslutning, men den droppede jeg. Længe før tiden var gået sagde jeg, at jeg gerne ville stoppe her. Unægtelig lidt af en nitte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1490 Skrevet 1. Februar, 2016 Magico skrev, for 8 timer siden: Jeg må desværre også melde mig i koret af ikke-fans. Jeg var forbi Amber for en god måneds tid siden til en af de mest mekaniske seancer i nyere tid. Ingen indlevelse og ingen dygtighed. Hun kan ikke give ordentlig massage, men er flink til at mase de ypperlige og gigantiske ... ja... jader, er vel det bedste ord, meget apropos hende der så åbenbart ikke er der mere... rundt i nakken på én. De fungerer absolut fint som høreværn, må man konstatere. Da jeg blev vendt om på ryggen havde jeg håbet på noget interessant, for det på den anden side var ikke mange håndører værd, men nej, man måtte kun meget blidt berøre Zeppelinerne. Forståeligt nok, for jeg tænker at hun nok får rigtigt mange brystkrammere på besøg i løbet af en dag, så jeg kan godt følge hende i, at det kan være en belastning (og jeg kom først sent på dagen, så hun har måske været overbelastet allerede). Problemet er bare, at det kan jeg jo sådan set ikke gøre for. Så det hjælper egentlig ikke mig noget som helst, uanset hvor meget jeg godt kan forstå det. Nu er jeg slet ikke til store bryster normalt, men de her var altså fantastiske, så det var da en stor del af denne oplevelse, at røre lidt ved dem, når nu hun intet gjorde, der var penge værd. Heller ikke på forsiden var hendes berøringer brugbare. Ren oliesjask, og mere mekaniske end en robot ville kunne præstere. Jeg havde egentlig bestilt en håndtrold som afslutning, men den droppede jeg. Længe før tiden var gået sagde jeg, at jeg gerne ville stoppe her. Unægtelig lidt af en nitte. Var der også for lidt over en måned siden, og min oplevelse var meget som Magico beskriver her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denkækkemurer 12 Skrevet 5. Februar, 2016 Jade fik jeg da fuld pakke med, hun var piv fræk og virkelig snaksagelig Super oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2016 Denkækkemurer skrev, for 2 timer siden: Jade fik jeg da fuld pakke med, hun var piv fræk og virkelig snaksagelig Super oplevelse Fint, men det er jo AMBER (Jade´s veninde) der snakkes om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legesyg Løve 9 Skrevet 10. Februar, 2016 Hvis man nu gerne vil have en god oplevelse a la den som veninden Jade kunne give, gerne med store bryster. Hvad gør man så, hvor kan den slags fåes? Er helt vild med Ambers billeder men hvis der næsten ikke må røres og massagen er dårlig, hvad så? Nogen gode ideer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 10. Februar, 2016 Legesyg Løve skrev, for 4 timer siden: Hvis man nu gerne vil have en god oplevelse a la den som veninden Jade kunne give, gerne med store bryster. Hvad gør man så, hvor kan den slags fåes? Er helt vild med Ambers billeder men hvis der næsten ikke må røres og massagen er dårlig, hvad så? Nogen gode ideer? Det er i hvert fald, thai fp og store bryster;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 11. Februar, 2016 Legesyg Løve skrev, for 13 timer siden: Hvis man nu gerne vil have en god oplevelse a la den som veninden Jade kunne give, gerne med store bryster. Hvad gør man så, hvor kan den slags fåes? Er helt vild med Ambers billeder men hvis der næsten ikke må røres og massagen er dårlig, hvad så? Nogen gode ideer? Har prøvet Nat på Grundtvigsvej. Sød, smilende kønt ansigt, virkelig store naturlige bryster, god service. Nok større og et par år ældre end Amber (som jeg ikke har besøgt) men Nat er virkelig dejlig. Gentager helt sikkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik "boobslover" 2 Skrevet 19. Marts, 2016 Jeg var på besøg hos Nat på Grundtvigsvej torsdag aften og må sige jeg fik "fuld valuta " for de 700 kr jeg gav for 1/2 times bikinimassage med Hjb og frit ydsyn til de skønne store bryster (med føling too) de sidste 5 minutter. Hun er også en sød pige , nem at snakke (engelsk eller svensk) med Hun havde tabt sig ca 25 kg (60 kg nu, perfekt til hende efter min smag). Glat og fast hud og en anelse erotisk buttet. Hun har bestemt ikke noget imod at blive holdt om under massagen(Hun masserer nakke/ryg stående foran sengen) Hun er lært på skole i Bangkok. Næste gang skal jeg prøve B2B med hende. Brysterne er helt naturlige, let hængende og lækre, ca str DD eller E.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mureren3 60 Skrevet 20. Marts, 2016 Jørgensen skrev, den 17. november 2015 at 00:42: Stadig ingen, der har fået fuldpakke hos Amber? Gutter, skru nu ned for chamen , Jeg kender hende ret privat , og hun for det samme spørgsmål 10 gange dagligt omkring fuld pakke hun gir hanjob og b2b . Intet andet og aldrig andet . Hun skriver jo netop at hun ikke fir sex . respektere det . Ellers tror jeg hun forsvinder igen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 21. Marts, 2016 Mureren3 skrev, for 20 timer siden: Gutter, skru nu ned for chamen , Jeg kender hende ret privat , og hun for det samme spørgsmål 10 gange dagligt omkring fuld pakke hun gir hanjob og b2b . Intet andet og aldrig andet . Hun skriver jo netop at hun ikke fir sex . respektere det . Ellers tror jeg hun forsvinder igen . Det gør sgu ikke så meget hun forsvinder igen.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg