Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har to-tre faste thai-steder, som jeg besøger, når jeg vil have en god og hård massage, afsluttende med et prof HJ. Men desværre er jeg ret vild med thai'er med store bryster. En mangelvare her i DK, som det fremgår af flere tråde herinde.  Derfor besøgte jeg i dag Amber;

https://annoncelight.dk/showad/191950

Jeg var lokket af andres omtale herinde af hendes bryster og blev ikke skuffet. De er muligvis de flotteste jeg har set på en thai. Helt naturlige. Måske en størrelse F. Amber er ung, sød og smilende og pænere end billedet. Det er ikke der man skal gå, hvis man ønske en hård massage. Lidt dyrt i forhold til ydelser (1000 for en times olie+fri adgang til brysterne+hj), men jeg var tilfreds. Næste gang vil jeg have btb med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har to-tre faste thai-steder, som jeg besøger, når jeg vil have en god og hård massage, afsluttende med et prof HJ. Men desværre er jeg ret vild med thai'er med store bryster. En mangelvare her i DK, som det fremgår af flere tråde herinde.  Derfor besøgte jeg i dag Amber;

https://annoncelight.dk/showad/191950

Jeg var lokket af andres omtale herinde af hendes bryster og blev ikke skuffet. De er muligvis de flotteste jeg har set på en thai. Helt naturlige. Måske en størrelse F. Amber er ung, sød og smilende og pænere end billedet. Det er ikke der man skal gå, hvis man ønske en hård massage. Lidt dyrt i forhold til ydelser (1000 for en times olie+fri adgang til brysterne+hj), men jeg var tilfreds. Næste gang vil jeg have btb med hende.

Tak for anmeldelsen. Ved du om FP er på programmet?? Hun er godt nok for lækker ;-)

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diver1974

Tak for anmeldelsen. Ved du om FP er på programmet?? Hun er godt nok for lækker ;-)

-Maestro

Har spurgt og svaret var nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hjælp, er det kun mig der ikke ved hvad FP betyder?

FP = Fuld pakke = Samleje samt diverse

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige Været forbi. Fik en baby med Amber. Hun er fantastisk smuk og så synes jeg det var skønt at hun virker lidt genert og uspoleret. 

Hendes bryster er perfekte og man bør helt sikkert vælge b2b hvis man er vild med store bryster. Jeg har aldrig set så store og flotte bryster hos en thai. og så har hun virkelig smukke øjne. 

Jeg fik en mega fræk afslutning hvor hun sad med skridtet lige på mine boller og spillede mig så set det nærmest så ud som om det var hendes pik. Samtidig kælede hun frækt med brysterne og kiggede mig i øjnene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige Været forbi. Fik en baby med Amber. Hun er fantastisk smuk og så synes jeg det var skønt at hun virker lidt genert og uspoleret. 

Hendes bryster er perfekte og man bør helt sikkert vælge b2b hvis man er vild med store bryster. Jeg har aldrig set så store og flotte bryster hos en thai. og så har hun virkelig smukke øjne. 

Jeg fik en mega fræk afslutning hvor hun sad med skridtet lige på mine boller og spillede mig så set det nærmest så ud som om det var hendes pik. Samtidig kælede hun frækt med brysterne og kiggede mig i øjnene. 

Hej Doktor

Hvad gav du for den tur??? lyder lækkert og var der bad bagefter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tilbyder ikke sex..

Hun overvejede det ikke engang da jeg spurgte selv om jeg ofte oplever at jeg bliver tilbudt lidt mere end det der er på menuen. Men sød og dejlig pige - pas nu godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
onetimeatbandcamp skrev, for 11 minutter siden:

Langagervej 13A. (Valby wellness)

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 51 minutter siden:

Jo netop, så blev der plads til Jade og Amber på Langagervej.

-OD

Er kun Amber der er der

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 4 timer siden:

Jo netop, så blev der plads til Jade og Amber på Langagervej.

-OD

Ahh, det er sådan det hænger sammen. Tak.

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, den ‎04‎-‎01‎-‎2016 at 11:55:

Er kun Amber der er der

Hej AlfaN

Har du nogen ide om hvor Jade er/arbejder i dag...eller er hun helt stoppet?

Redigeret af defleshed

Del dette indlæg

Link til indlæg
defleshed skrev, 1 time siden:

Hej AlfaN

Har du nogen ide om hvor Jade er/arbejder i dag...eller er hun helt stoppet?

Iflg hende selv er hun stoppet. Desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

Iflg hende selv er hun stoppet. Desværre

Ja lige netop.....var sammen med hende for et lille halvt år siden i Brønshøj. Pisse sød, fræk, sexet pige, og hende ville jeg meget gerne møde igen......Øv, men håber hun vender tilbage en dag hehe:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...