Didde 28 Skrevet 27. September, 2015 Så lykkedes det endeligt at finde et nyt tidspunkt:)https://annoncelight.dk/showad/192636Håber at det vil blive velbesøgt og glæder mig allerede. Bliver våd bare ved tanken... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Oktober, 2015 God fest, desværre har du valgt en dag hvor jeg ikke kan deltageså jeg håber på bedre held næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Didde 28 Skrevet 4. Oktober, 2015 Jeg er 34 somre, smilende og sexglad.Jeg er hende som stort set siden jeg var 15 år har været i fast parforhold, med korte pauser. Der har desværre ikke været de store seksuelle udfoldelser i de forhold.For næsten 3 år siden blev jeg single, og har brugt tiden på at udforske mig selv, og mere og mere af den seksuelle verden.Jeg er begyndt at udleve nogle af mine fantasier. I foråret fik jeg langt om længe taget min analmødom, det har helt sikkert gjort mig sulten efter mere.Gangbang har været en fantasi for mig i rigtig mange år, og derfor har jeg nu endelig fået taget mig mod til. Og glæder mig helt vildt.En anden ting som jeg håber at få opfyldt er en sandwish, som jeg endnu ikke har prøvet, så håber meget at der kommer nogle som er friske på at give mig den oplevelse også.Jeg vil være blindfolded under hele gangbanget.Ellers kan jeg fortælle at jeg har store naturlige bryster, er erotisk buttet og tungepiercet.Håber dette bliver det første af mange lækre gangbangs - og glæder mig helt vildt til at mærke en masse hænder, tunger og dejlige pikke.Kram Didde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 4. Oktober, 2015 kunne ellers være frækt , men det er en dum dag og tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2015 hvordan gik det, var det en god fest og gentages den snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash 33 Skrevet 14. Oktober, 2015 Jeg undres lidt om det overhovedet fandt sted.Men jeg hører også gerne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Didde 28 Skrevet 14. Oktober, 2015 Det er absolut ikke sidste gang jeg gør det... der var 7 tilmeldte og 5 dukkede op... Nogle kun for en time men det var forskudt så jeg kom på intet tidspunkt til at kede mig... Det var extra pirrende at være blindfolded hele tiden og kun kunne opfange de forskellige mænd når de var i berøring med mig på den ene eller anden måde... Ved ikke om nogen af dem som deltog også er herinde men håber da at de også havde en lige så god oplevelse som jeg selv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Didde 28 Skrevet 14. Oktober, 2015 Jeg undres lidt om det overhovedet fandt sted.Men jeg hører også gerne med hvorfor...??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg