Hop til indhold
Didde

Herning den 9. oktober

Recommended Posts

Gæst

God fest, desværre har du valgt en dag hvor jeg ikke kan deltage
så jeg håber på bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 34 somre, smilende og sexglad.

Jeg er hende som stort set siden jeg var 15 år har været i fast parforhold, med korte pauser. Der har desværre ikke været de store seksuelle udfoldelser i de forhold.

For næsten 3 år siden blev jeg single, og har brugt tiden på at udforske mig selv, og mere og mere af den seksuelle verden.

Jeg er begyndt at udleve nogle af mine fantasier. I foråret fik jeg langt om længe taget min analmødom, det har helt sikkert gjort mig sulten efter mere.

Gangbang har været en fantasi for mig i rigtig mange år, og derfor har jeg nu endelig fået taget mig mod til. Og glæder mig helt vildt.

En anden ting som jeg håber at få opfyldt er en sandwish, som jeg endnu ikke har prøvet, så håber meget at der kommer nogle som er friske på at give mig den oplevelse også.

Jeg vil være blindfolded under hele gangbanget.

Ellers kan jeg fortælle at jeg har store naturlige bryster, er erotisk buttet og tungepiercet.

Håber dette bliver det første af mange lækre gangbangs - og glæder mig helt vildt til at mærke en masse hænder, tunger og dejlige pikke.

Kram Didde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er absolut ikke sidste gang jeg gør det... :) der var 7 tilmeldte og 5 dukkede op... Nogle kun for en time men det var forskudt så jeg kom på intet tidspunkt til at kede mig... :)

Det var extra pirrende at være blindfolded hele tiden og kun kunne opfange de forskellige mænd når de var i berøring med mig på den ene eller anden måde... :)

Ved ikke om nogen af dem som deltog også er herinde men håber da at de også havde en lige så god oplevelse som jeg selv... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...