Hop til indhold

Recommended Posts

Ja så fik man besøg af Nadja forleden. Pæn velholdt kvinde til fornuftig pris af en ny i branchen.. Overlevede en quicky og skal se hende igen ;)

link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Nadia i foråret 2015, og har bestemt kun roser til overs for hende :-)

Aftalte ½ times med alt blidt til kr. 1000. Kørte til adressen, som jeg fik kort før ankomst. Det var i et sommerhus område - og kunne måske godt ønske mig til tidligere adresse. Nadia åbner døren, og jeg må tilstå at jeg måske havde lyst til at bakke ud. I min verden var hendes ansigt ikke så kønt, som jeg havde forestillet mig, men det har ændret sig nu, efter den gode oplevelse ;-)

Nadia føre mig ind i soveværelset - og pengene skifter hænder. Nadia har en god krop - og jeg starter med at slikke hende. Vi ender i en 69er, hvor jeg flere gange må hive hende væk i håret (blidt), da hun sutter fantastisk. På et tidspunkt siger jeg til hende, at nu vil jeg kneppe hende. Hun beder mig blive ved med at slikke, da hun er ved at komme - FANTASTISK. Må kæmpe for at holde min udløsning tilbage - lige så skønt, som jeg i min vildeste fantasi kunne forestille mig. Da hun er kommet, stiller hun sig i doggy-position og siger jeg skal kneppe hende. Er lidt i tvivl om jeg skal lade hende sutte mig tom - eller kneppe hende (siger ikke noget til hende) - men vælger at føre min sprængklare pik ind i hendes våde fisse. Kæft hun nyder det - og det gør jeg i den grad også.....Fik en SUPER orgasme - og Nadia kom igen.

Fed, fed oplevelse. Nadia skrev til mig, om vi skulle ses regelmæssigt, hvilket jeg sagde nej tak til. Ikke at lyste mangler, men nyder en fleksibilitet. Skal Nadia besøges igen? Absolut :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...