Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Geilekarl gruppevoldtaget

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

En lille oplevelse som jeg sent glemmer :-)

Jeg havde sat mig i en sofa for at slappe af. Det var sidst på eftermiddagen og eftermiddagskaffen var nydt så nu sad jeg egentlig bare tilbagelænnet og studerede omgivelserne lidt. En pige med navnet Mari sad pludselig ved siden af mig. Hun var af Rumænsk afstamning mørkt glat langt hår sødt ansigt slank, men langt fra veltrænet. Hun havde en badedragt lignende beklædning på (fandt senere ud af det var en taktisk manøvre for at skjule lidt ting). Hun var egentlig meget hyggelig at sludre lidt med. Men pludselig kom hendes veninde også… Loreiana rumænsk afstamning, små søde designer b skålsbryster, flot velholdt krop et ganske sødt smil og mørkt langt glat hår. Vil ikke sige gudesmuk, men virkelig eye candy for mine øjne. De 2 tøser fik placeret sig rundt om mig… og der gik ikke mange sekunder inden endnu en veninde kom til. Anna fra Rumænien, langt glat "blond" hår (ja så uheldig kan man jo nogengange være :?) lækker lille ungpige krop solfarvet flotte b skåls bryster og et smil som varmede

Jeg var blevet indfanget af en Rumænsk powergirlbande, som bortførte mig til et afsidelse liggende lokale de kendte til. Her blev jeg beordret til at smide badekåben og ligge mig på sengen. De stod foran mig og tog deres sparsomme beklædning af imens de smilede til mig. Trods situationens alvor, var det faktisk ganske charmerende at kigge på! Kom alle 3 hen og lige gjorde sig til. Der blev nusset lidt som det nu kan lade sig gøre når der er hele 3 lidt kropskys og lidt grinnen. Ja disse 3 tøser var åbenbart kun lige startet på deres kriminelle løbebane, de havde ikke før sådan været en hel gruppe som overfaldte en Mand… Jeg var just heller i en almindelig dagligdags situation :-) Anna tog teten og gik ned og startede på blowjob… kan godt anbefales gjorde hun faktisk ganske fint. Jeg lå med 4 bryster og 2 fisser tæk slynget om mig hvor der blev kælet for mig. De var alle lige gode om det, der var ikke en af dem som ikke rigtig deltog. Anna blev afløst af Mari i blowjobbet… hun havde prøvet det før ingen tvivl, dog ikke samme niveau som Anna. Ja Loreana ville også til, da hun startede på blowjobbet satte Mari sig op på ansigtet af mig. Så kan du godt komme igang med at slikke Mester! JAVEL! Loreana skal have øvet sig på det blowjob! man kan mærke lidt tænder og sådan. Men lå jo ligesom med en fisse i fjæset, så kunne ikke rigtig komme med instrukser. Og til trods for jeg kunne mærke lidt tænder i ny og næ var jeg super godt tilfreds med den situation jeg befandt mig i.

Loreana blowjob stoppede og Anna tog igen teten og satte sig op og red mig. Ja hun virkede tydeligvis som Bossen i Powergirlbanden. Nogen er bare sådan nogle skide irriterende Personer som er gode til alt… sådan en var Anna… mere end fuld godkendt ridetur og hun gjorde det i meget elegant stil og hvor det føltes fantastisk. Hendes dimenstrale modsætning Loreana tog over, sikke da noget bumlende hoppen op og ned og med puls på 200. Men vi endte da her :-) De lagde sig lige tæt ind til mig lidt kyssen og spørgen til om alt havde været fint. De rullede mig for 120 euro og slap mig fri igen efter 20-25 min fangenskab.

De er Politianmeldt… det skete på FKK ACAPULCO, men som tiderne er idag kan man nok være så uheldig, at sådan noget kan ske overalt :?

P.S HOLD KÆFT DET VAR EN FED OPLEVELSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Vigtig deltalje? Der er iøvrigt også et par kommafejl.

Kægger du på sammy vis på ligegyldige detaljer når du er sammen med en Pige? Dælens også nu er der også stavefejl ;-)

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo en almindelig ændring i sproget, der er ved at udvikle sig. Somme tider tillader jeg mig at gøre opmærksom på den. Yngre journalister i medierne kan heller ikke høre forskel på ligge og lægge.

Din oplevelse lød sjov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ! Og det er banalt enkelt: "Lægge" er en aktiv handling. "Ligge" er en passiv. - Hørte i sidste uge i radioen: "Padborg grænse er lukket i dag. Der ligges asfalt." - Nej, gu' gør der ej. Der lægges asfalt, og så ligger den forhåbentlig i mange år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fri mig for sådanne kommentarer.Kan du ikke tåle fejl, så find et andet sted at være...

 

Eller tage den pr. PB/starte en ny tråd om det i Hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Generelt bliver acapulco mere og mere slidt. Store fugt plamader på loftet og manglende vedligeholdelse. Maden er heller steget i kvalitet.

Ved sidste besøg oplevede jeg en del Piger, der nærmest ingen sprogkundsaber havde. 

Det visuelle niveau er stadig rigtig godt. Klubbens 4 kantede politik med hvad der er med i prisen, ur der hænger på væggen og pigen skal spørge efter hvis tiden er ved at skride medvirkerne til du kun får godkendte eller meget gode ture i rummet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det visuelle niveau er stadig rigtig godt. Klubbens 4 kantede politik med hvad der er med i prisen, ur der hænger på væggen og pigen skal spørge efter hvis tiden er ved at skride medvirkerne til du kun får godkendte eller meget gode ture i rummet. 

Øh..... Måske er jeg tungt opfattende , men...  prøv lige igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

han mener at der ikke bliver snydt med tiden eller service på Aca, klubben er billig i entré derfor er maden og vedligeholdelsen også derefter, men pigerne fejler ikke noget tværtimod :) 

ja der bliver hverken snydt med tiden eller servicen.

skyldes primært at klubben har nogle firkantede regler som " beskytter" os Mænd. Noget anderledes end de slyngelstreger man kan risikere at blive udsat for, så mange andre steder :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fri mig for sådanne kommentarer.Kan du ikke tåle fejl, så find et andet sted at være...

 

Jeg kunne heller aldrig finde på at komme med sådan en kommentar. For jeg ved nemlig, hvor frygtelig sensible folk kan være - og jeg vil jo så nødig støde nogen.

MEN BEMÆRK: hvis nogen skulle opdage, at jeg laver én eller anden irriterende, sproglig fejl, må man gerne lade mig det vide. Jeg vil betragte det som en servicemeddelelse, som kan hjælpe mig til at blive klogere.

Forhånd tak for fremtidige, hjælpsomme korrektioner. :)

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fri mig for sådanne kommentarer.Kan du ikke tåle fejl, så find et andet sted at være...

 

Synes faktisk, det er i orden at rette folks fejl, når nu de synes, de vil lave indlæg i et forum.
Hvis de ikke ønsker rettelser, kan de jo lade være med at skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes faktisk, det er i orden at rette folks fejl, når nu de synes, de vil lave indlæg i et forum.Hvis de ikke ønsker rettelser, kan de jo lade være med at skrive.

Jo men det er vel en balancegang.

Behøver man gå helt ned i marginalerne? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Spider skrev, den 10/17/2015 at 23:23:

Jeg kunne heller aldrig finde på at komme med sådan en kommentar. For jeg ved nemlig, hvor frygtelig sensible folk kan være - og jeg vil jo så nødig støde nogen.

MEN BEMÆRK: hvis nogen skulle opdage, at jeg laver én eller anden irriterende, sproglig fejl, må man gerne lade mig det vide. Jeg vil betragte det som en servicemeddelelse, som kan hjælpe mig til at blive klogere.

Forhånd tak for fremtidige, hjælpsomme korrektioner. :)

Der mangler "t" på "frygtelig". Når et tillægsord lægger sig til andet tillægsord kommer der t på uanset om der skal sættes "en" eller "et" foran ordet efter andet tillægsord. Første tillægsord bliver et biord, hvor der sættes "t" på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 27/9/2015 at 10:42:

Det er jo en almindelig ændring i sproget, der er ved at udvikle sig. Somme tider tillader jeg mig at gøre opmærksom på den. Yngre journalister i medierne kan heller ikke høre forskel på ligge og lægge.

Din oplevelse lød sjov.

Har aldrig før hørt nogen tale om en ændring, der udvikler sig. Men fejlen har været almindelig i rigtig mange år, så der er ikke tale om en udvikling i nyere tid.
Og den er så almindelig, at det virker temmelig malplaceret at påpege den på et sted som her.
I øvrigt er jeg overbevist om, at han mener "ligge på sengen"  ;-)

Redigeret af Moan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummidrengen skrev, for 5 timer siden:

Der mangler "t" på "frygtelig". Når et tillægsord lægger sig til andet tillægsord kommer der t på uanset om der skal sættes "en" eller "et" foran ordet efter andet tillægsord. Første tillægsord bliver et biord, hvor der sættes "t" på. 

Det er ikke korrekt. Når adverbialer optræder som gradsadverbialer (som her, hvor det betegner graden af HVOR sensible folk kan være), er t-et valgfrit, i modsætning til hvis det var brugt som mådesadverbial (og betegnede måden noget foregik på).

Redigeret af sluthunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er ikke så skarp i alle de grammatik regler, men man kan ofte høre om det lyder rigtig. 

Jeg er ikke så skarp i alle de grammatikregler, men man kan ofte høre, om det lyder rigtigt.

P.S. - så håber jeg ikke "Sluthunter" tromler mig der også :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gummidrengen skrev, for 53 minutter siden:

Jeg er ikke så skarp i alle de grammatikregler, men man kan ofte høre, om det lyder rigtigt.

P.S. - så håber jeg ikke "Sluthunter" tromler mig der også :-D

Den var helt korrekt ;) "rigtigt" betegner "måden" det "lyder" på, derfor er t'et ikke valgfrit.

Men hvis du vil betegne graden af hvor rigtigt det lyder, er det valgfrit om det lyder "frygteligt rigtigt" eller "frygtelig rigtigt". :D Godt nytår!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gummidrengen skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke så skarp i alle de grammatikregler, men man kan ofte høre, om det lyder rigtigt.

P.S. - så håber jeg ikke "Sluthunter" tromler mig der også :-D

Grammatik regler er ikke et sammensat ord. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

kommentarer omkring stave-, slå, grammatiske regler mv. henvises til PB/PM/personlige beskeder eller man er velkommen til at oprette en ny tråd i hyggesnak - således kan f.eks. lægge/ligge ligge der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Qivitoq skrev, for 11 timer siden:

kommentarer omkring stave-, slå, grammatiske regler mv. henvises til PB/PM/personlige beskeder eller man er velkommen til at oprette en ny tråd i hyggesnak - således kan f.eks. lægge/ligge ligge der :)

Nu spurgte "Spider" selv efter det - og så havde vi lige en smule sjov. Læg mærke til diskussionen ikke fortsættes - hvor den ellers kunne - altså der, hvor Troldmanden kommer på banen og skriver den seneste besked om, at grammatikregler ikke skal skrives i et ord, som det jo skal! Det blev der ikke kommenteret på - netop for ikke at skulle tiltrække en moderator til tråden. 

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummidrengen skrev, for 46 minutter siden:

Nu spurgte "Spider" selv efter det

forstod det sådan, at han bare gerne ville gøres opmærksom på det - og det må så blive pr. PB eller med et link til en debat i hyggesnak.

 

Gummidrengen skrev, for 48 minutter siden:

Læg mærke til diskussionen ikke fortsættes - hvor den ellers kunne - altså der, hvor Troldmanden kommer på banen og skriver den seneste besked om, at grammatikregler ikke skal skrives i et ord, som det jo skal! Det blev der ikke kommenteret på

det var der såmænd nok blevet i det nye år - og kun mit gode nytårshumør, gjorde at jeg ikke straks fjernede alle uvedkommende kommentarer i tråden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...