Hop til indhold

Recommended Posts

Er til tider i humør til thai Kvinder m en petit krop - og meget gerne lille røv...

So far har bedste oplevelser på det område været darling - thainips på frb og natasha fra natasha thai massage...

Nogle der har andre bud...:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak...har luret lidt - men ka det passe hendes maveskind er lidt løst...

Jeg kan godt se at det ser sådan ud på billederne, men det var ikke noget der sprang i øjnene på mig da jeg traf hende. 

Hun har en sød åben personlighed ... taler ikke rigtig engelsk, men er med på lidt pjat med tegn og fakter. Hun er super super petit .... og jeg tror sgu hun er mindre end Darling, som jeg også har haft besøgt. Darlings bryster er i særklasse, men kedelig sex synes jeg ... Ying Ying lige omvendt, og hun ridder som en drøm. Det er super ophidsende at se sådan en lille springgymnast bearbejde ens spyd med et dansende underliv. I mit tilfælde blev gummiet hurtig fyldt.

Lidt malurt i bægeret .... Ying Ying ville ikke give mig bj!!! Jeg hverken lugter eller har en svaber på 25-30 cm, og er selvfølgelig 100% nyvasket. Jeg er OK slank og ser OK ud (får da tit komplimenter) ... men jeg tror ikke hun bryder sig om det. Man må heller ikke kigge på hendes varer ... men ellers dejlig kropskontakt og rigtig dejlig sex.

Selv med ovenstående forbehold vil jeg stadig anbefale hende, hvis man er til en super fræk lille kvinde krop. Jeg skal nok selv forbi endnu en gang i næste uge. Jeg må simpelthen finde ud af om bj er 100% no-go, eller om hun bare ikke gad den dag jeg besøgte hende.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må heller ikke kigge på hendes varer ... men ellers dejlig kropskontakt og rigtig dejlig sex.

Skal det forstås på den måde, at hun ikke tager toppen af under sex? Eller skal det foregå i mørke? Hvad med oral til hende? Er det muligt? Det kan vel være lidt svært, hvis man heller ikke må kigge på de nedre varer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forstås på den måde, at hun ikke tager toppen af under sex? Eller skal det foregå i mørke? Hvad med oral til hende? Er det muligt? Det kan vel være lidt svært, hvis man heller ikke må kigge på de nedre varer.

Skal det forstås på den måde, at hun ikke tager toppen af under sex? Eller skal det foregå i mørke? Hvad med oral til hende? Er det muligt? Det kan vel være lidt svært, hvis man heller ikke må kigge på de nedre varer.

HEHE :) 

Hun er nøgen under forløbet, og i min optik har hun en super lækker krop. Berøringsvenlige og kysseklare bryster, men alt under navlen er no-touch, no-see and no-kiss/lick.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...