Hop til indhold

Recommended Posts

For 3-4 år siden havde jeg en annonce på Annoncelight. Hvad den drejede sig om kan være ligemeget, men jeg fik svar

fra en kvinde, som gerne ville se mig - for penge, selvfølgelig. Det er efterhånden blevet til en del besøg, og det seneste har

netop fundet sted. Jeg havde aftalt, at hun skulle tage imod mig i frækt undertøj og stiletter, og det blev til fulde indfriet med

klassisk sort bh-sæt, selvsiddende strømper og sorte stiletter. Hurtigt fik jeg tøjet af, og der blev suttet godt og grundigt på

min gode ven, der hurtigt voksede sig stor.

Jeg gengældte med at slikke hendes velsmagende glatte mis og nød også godt af hendes store velsiddende bryster. Så blev

det til doggystyle, hvor hun sad oven på mig. Afsluttede med deepthroat og spurgte, om jeg måtte komme i munden på hende,

det var ok, hun tog imod ladningen og slugte den. Herefter fik vi en hyggelig pudesnak. Jeg gik glad derfra, 700 kr. fattigere,

hvilket jo er en rimelig pris for en halv times sex. Jeg kan ikke give noget link, da et sådant ikke eksisterer, men havde blot

lyst til at dele oplevelsen med jer. Fræk sex kommer sommetider fra en uventet kant.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bifalde broderens erfaring med selv at have indsat annonce i pågældende medie - bingo - 2000kr to timer med betalingssex, men uden stopur, med deluxe behandling og.... pigens jo langt højere nettoindtjening end på et traditionelt bordel af anerkendte grunde ufortalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...