Hop til indhold
massagegutten

Thai massage fuld pakke aalborg-hobro-randers-århus

Recommended Posts

Hej med jer..

 

jeg har læst en del tråde herinde omkring gode thai steder hvor de giver fuld pakke, og hvor der er unge smukke piger. Og så dog er de rejst når man kommer forbi..er de kun på klinikkerne i 1 uge eller hvordan ??. Desuden bliver der tit nævnt navne på piger der er gode, men ikke hvor de findes hvis man ikke lige er kendt i byen.

Jeg står og skal til århus mandag og tirsdag hvor jeg pendler mellem aalborg og århus, så tænkte om nogen herinde kendte et godt sted hvor der er en smuk ung thai pige hvor man kan få den fulde pakke hvis man vil/ eller at der er mulighed for det hvis de selv spørger en... det er jo dem selv der bestemmer hvem de vil i kanen med :-)

Jeg har desuden læst en del om en der hedder Cat / Kat..  som skulle være god.... nogen der ved hvor hun høre til, og hvad adr., og by  på klinikken er ???

jeg har tænk mig at prøve en del klinikker, og vil komme med uddybende kommentar til mine besøg herinde..

 

Mit første besøg var i adelgade i hobro i sidste uge. Jeg havde læst at der skulle der være en pæn ung pige der gav den fulde pakke. Men da jeg kommer derned, var det en ældre dame derinde¨. Godt nok var der en ung pige som slet ikke smilede, og lignede ikke en der gav massage, og hun lignede heller ikke det billede jeg fandt i et link herinde på en annonce. 

 

på forhånd mange tak i dette nye forum for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...