Hop til indhold
Lucky69luke

Frække Angel..... Har det mest i munden

Recommended Posts

Hej Drenge,

 

Her lige en oplevelse hvor alt var helt perfekt aftalt og planlagt:)

Havd en kort txt udveksling med Frække Angek alias Shiela,

https://annoncelight.dk/showad/186783

Hun var frisk på at tage en gang hårdt mundknep som morgenmad,

Og det passede lige at jeg ku nå hende på hotel i byen næste morgen.

Vi txt lidt om størrelse på min pik og det at sprøjte dybt ;)  hun var på,

Men hun bad om et billede af mit lem da aftalen var helt dybt hals knep,

Og det med dybt sprøjt og gag hvor hun blev holdt til der er fyldt op;)

Men da så vi sku mødes kom intet svar ... Halv times kørsel  ;(,

skrev at nu kørte jeg på Job istedet ... Nederen ;( ..........

txt landede på ens tlf da man kom på job kom kl 9 så hvis du vil;(

Vi måtte så ændrede det til kl. 12 Hvor man så tog tidligt fraJobs 

igen ingen svar og sårer det fandeme da så useriøst at man gir op!!

Senere skrev Shila- Angel at hun var bange for størrelsen .....

ødet er en fed undskyldning så længe efter og der var jo sendt et billed 

så tænker man drømte hun onde drømme natten hun fik billedet :) 

 

Så tja pigen lød sød på txt ;/ men fuck for en dårlig behandling NO GO for mig

 

Luke

 

Redigeret af Lucky69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luke, du oplever nogle fine ting og du fortæller levende om dem. 

Jeg tror du er så ivrig for at få det skrevet ned, at en masse ord og bogstaver springes over i kampens hede. 

Kunne du ikke lige bruge 45 sekunder på at løbe din tekst igennem inden du sender den. Det vil øge læseværdigheden betragteligt for os andre. 

Det er faktisk svært at få særligt meget ud af ovenstående tekst, medmindre man sidder og sætter ord og bogstaver ind. 

Du har jo ofte vist at du sagtens kan :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Luke, du oplever nogle fine ting og du fortæller levende om dem. 

Jeg tror du er så ivrig for at få det skrevet ned, at en masse ord og bogstaver springes over i kampens hede. 

Kunne du ikke lige bruge 45 sekunder på at løbe din tekst igennem inden du sender den. Det vil øge læseværdigheden betragteligt for os andre. 

Det er faktisk svært at få særligt meget ud af ovenstående tekst, medmindre man sidder og sætter ord og bogstaver ind. 

Du har jo ofte vist at du sagtens kan :) 

Jeg synes det er lige lovlig "autistisk" det du kommer med der - ved godt tingene gåt lidt lansomere i Århus (med dobbelt AA) men alligevel :-) - det er sgu da fedt med nogle anmeldelser med eller uden fejl - jeg kan godt forså dem keep them comming ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du er så ivrig for at få det skrevet ned, at en masse ord og bogstaver springes over i kampens hede. 

Kunne du ikke lige bruge 45 sekunder på at løbe din tekst igennem inden du sender den. Det vil øge læseværdigheden betragteligt for os andre. 

Det er faktisk svært at få særligt meget ud af ovenstående tekst, medmindre man sidder og sætter ord og bogstaver ind. 

Tror bare han førsøger at give det en fræk Angek :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Luke, du oplever nogle fine ting og du fortæller levende om dem. 

Jeg tror du er så ivrig for at få det skrevet ned, at en masse ord og bogstaver springes over i kampens hede. 

Kunne du ikke lige bruge 45 sekunder på at løbe din tekst igennem inden du sender den. Det vil øge læseværdigheden betragteligt for os andre. 

Det er faktisk svært at få særligt meget ud af ovenstående tekst, medmindre man sidder og sætter ord og bogstaver ind. 

Du har jo ofte vist at du sagtens kan :) 

Kunne du tilgengæld ikke spare os for din evige rakken ned på mr. luke. Han kommer i det mindste med nogle anmeldelser fra tid til anden. Det er mere mange af de andre aktive skribenter her (incl. mig selv).

Næste gang du er utilfreds med hans skrive stil, så tag den i PM, i steddet for at afspore endnu en af hans gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du tilgengæld ikke spare os for din evige rakken ned på mr. luke. Han kommer i det mindste med nogle anmeldelser fra tid til anden. Det er mere mange af de andre aktive skribenter her (incl. mig selv).

Næste gang du er utilfreds med hans skrive stil, så tag den i PM, i steddet for at afspore endnu en af hans gode anmeldelser.

jeg har vist aldrig før kommenteret LLs skriv. Jeg kritiseret jo ikke LL vel da? Prøv lige at læs med de lysrøde briller, og ikke de sorte;) 

 

edit: Jeg har faktisk skrevet mange anmeldelser-også for nyligt. 

Forveksler du mig med en anden, eller er du på vej ad en gammel sti? 

Redigeret af Aarhuselsker
Trykkede ved en fejl på "Gem"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Annonce

Hej og velkommen til din frække sexengel Jeg er en høj og slank pige (176/65), ungpige bryster og en stram fræk numse. Jeg tilbyder super blow med afslutning i ansigtet m.m., samleje med flere udløsninger, gensidige franske slikkelege. Hvis jeg er noget for dig så sms til

Jeg har følgende kommentarer

1) pigen skal undlade at lade sig friste af ydelser der ikke står på hendes menukort. Det er et skråplan at forsøge sig med speciel ønsker man ikke er fortrolige med.

2) Gæster der har ønsker som "Mund knep, hvor man holder pigen ansigt, imedens man skyder hele ladningen af dybt ned i hendes hals, hvor de fleste nok vil få udløst kvælningssymptomer m.v. skal søge den slags ydelser hos piger med erfaring i den slags. Og nej, lad nu være med at give pigen skylden. Det er langt bedre at bruge tid på at få afstemt at dette faktisk tilbydes og ikke "jamen det kan vi måske godt finde ud af".

Vi vil så gerne fortælle hele verden at mandlige gæster er betænksomme gentlemen der værdsætter pigerne og deres grænser. Jeg læser faktisk ikke anmeldelser som denne på den måde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var frisk på at tage en gang hårdt mundknep som morgenmad,

 

 

Så tja pigen lød sød på txt ;/ men fuck for en dårlig behandling NO GO for mig

 

Luke

 

Nu er det altså heller ikke særligt sundt at sluge morgenmaden så.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...