Hop til indhold
Randersmand

P-club i Flensburg

Recommended Posts

Guest knaldehunden

P club har haft en hæve automat, så den dog ikke sidst jeg var der, så du skal nok have Euro med.

God tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mindre de er dårlige til regning, vil det nok være billigst for dig at hæve euro hjemmefra eller i automaten. Mit gæt vil være at de bruger kurs 8, da det er det nemmeste at regne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give Herbertus ret her. Selv om man kan betale med danske kroner nogle steder i grænseområdet (generelt, ikke kun i sex-branchen), er det som regel en dårlig ide pga. kursen. Det samme gælder i øvrigt hvis man vil betale med Euro på den danske side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mindre de er dårlige til regning, vil det nok være billigst for dig at hæve euro hjemmefra eller i automaten. Mit gæt vil være at de bruger kurs 8, da det er det nemmeste at regne med.

Lige til en opdatering måtte jeg ved sidste besøg her i oktober bruge automaten lige til venstre for fordøren i P-club. Der er 2 former for kursomregning - enten den, som garanterer en fast kurs, men her er gebyret 13 horrible %, så jeg forsøgte den anden knap, som ikke garanterer en fast kurs og her kom jeg kun til at betale kr. 753,71 for € 100 + kr. 30,- i gebyr - og den kurs vil jeg ikke klage over og gebyret var jeg også kommet til at betale i enhver anden tysk bank. I min egen bank, betaler jeg ikke gebyr, men betaler istedet lidt ekstra for en bedre serviceaftale med banken - men jeg tvivler på deres kurs er bedre :wink:

Hvilken kurs de omregner danske kroner med i baren eller hos pigerne, tør jeg ikke svare på, da jeg aldrig har forsøgt det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige til en opdatering måtte jeg ved sidste besøg her i oktober bruge automaten lige til venstre for fordøren i P-club. Der er 2 former for kursomregning - enten den, som garanterer en fast kurs, men her er gebyret 13 horrible %, så jeg forsøgte den anden knap, som ikke garanterer en fast kurs og her kom jeg kun til at betale kr. 753,71 for € 100 + kr. 30,- i gebyr - og den kurs vil jeg ikke klage over og gebyret var jeg også kommet til at betale i enhver anden tysk bank. I min egen bank, betaler jeg ikke gebyr, men betaler istedet lidt ekstra for en bedre serviceaftale med banken - men jeg tvivler på deres kurs er bedre :wink:

Hvilken kurs de omregner danske kroner med i baren eller hos pigerne, tør jeg ikke svare på, da jeg aldrig har forsøgt det.

13% - det var alligevel en del :-o så er vi jo oppe i noget der ligner kurs 8,5. Så er kurs ca. 7,8 som den metode giver (for 100 €) noget mere spiselig.

Men hvis man har mulighed for det er det billigere at hæve i de danske automater. De gange jeg har prøvet har kursen været på ca, 7,6 (bankens gebyr er her indregnet direkte i kursen)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubbens kurs bliver dog mere attraktiv jo mere man hæver (med mindre gebyret også stiger) Ved 500€ er det nogenlunde samme kurs

Ja, havde jeg hævet i en alm. tysk bank, var jeg også kommet til at betale kr. 30,- i gebyr, men normalt kan du kun hæve op til € 250,-/dag/kort i automaterne - men vil tro at du inde i banken kan hæve mere - men vil jeg veksle kontanter til Euros, vil de se pas - vist noget med at undgå sorte penge :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...