Hop til indhold

Sugar-joking

Featured Replies

Skrevet

Jeg kom til at grine en del - måske gør I også.

Jeg stødte på en sugarbabe fra Århus. Vildt køn pige på 20 år. Hun skulle have en bil med alt betalt i forhold til driftsudgifter til den. Det måtte gerne være en ny, da hun ikke var så vild med brugte. Så kunne man se hende et par gange. Utrolig morsomt. Jeg kom til at skrive til hende: "Det bliver nok ret svært at finde sådan en Sugardaddy" 

Skrevet

Hehe - og hende den unge fra Aarhus - som kontaktede mig - fortalte hun var jomfru - og ville have DKK 10.000 - så måtte jeg blive den første :-)

Skrevet

Den har jeg hørt før for nogle år siden, det var bare før "sugar dating",  var dagligdags tale :)  

Skrevet

Hende er jeg også stødt på ... Hun tænkte en Kia Rio ... Jeg skrev jeg ikke lige havde sådan en på lager :-)

Skrevet

Skrev til hende hvad hun kunne tænke sig i belønning. En bil skrev hun ☺.

Det blev heller ikke mig.

Hvem giver sin bil til en vildt fremmed.

Gad vide hvor mange der er hoppet på den ☺

Skrevet

Det er da godt, at det var før den store veteranbilsauktion på Djursland .... Hvad kunne hun ikke have fundet på?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.