Gæst Skrevet 26. September, 2015 Jeg kom til at grine en del - måske gør I også.Jeg stødte på en sugarbabe fra Århus. Vildt køn pige på 20 år. Hun skulle have en bil med alt betalt i forhold til driftsudgifter til den. Det måtte gerne være en ny, da hun ikke var så vild med brugte. Så kunne man se hende et par gange. Utrolig morsomt. Jeg kom til at skrive til hende: "Det bliver nok ret svært at finde sådan en Sugardaddy" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 Hehe - og hende den unge fra Aarhus - som kontaktede mig - fortalte hun var jomfru - og ville have DKK 10.000 - så måtte jeg blive den første Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. September, 2015 Den har jeg hørt før for nogle år siden, det var bare før "sugar dating", var dagligdags tale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 26. September, 2015 Hende er jeg også stødt på ... Hun tænkte en Kia Rio ... Jeg skrev jeg ikke lige havde sådan en på lager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storeslem 10 Skrevet 27. September, 2015 Skrev til hende hvad hun kunne tænke sig i belønning. En bil skrev hun ☺.Det blev heller ikke mig.Hvem giver sin bil til en vildt fremmed.Gad vide hvor mange der er hoppet på den ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 27. September, 2015 Hvad med at give hende en spritny legetøjs-bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. September, 2015 Det er da godt, at det var før den store veteranbilsauktion på Djursland .... Hvad kunne hun ikke have fundet på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg