Hop til indhold
Frankie38xl

Fistfucking

Recommended Posts

Lytter gerne med, men har absolut ingen erfaring med det, andet det man kan se på film :-) men vil gerne se og prøve det live. 

Så Jasmin kan du oplære en ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lytter gerne med, men har absolut ingen erfaring med det, andet det man kan se på film :-) men vil gerne se og prøve det live. 

Så Jasmin kan du oplære en ;-) 

sagtens :) det har jeg gjort mange mange gange.... LOVE IT!!! :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beskrivelser tak, fra gæstens point of view. Det er jo ikke ligefrem fordi hånden har mange erogene zone, så glæden skal nok komme fra selve scenariet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sagtens :) det har jeg gjort mange mange gange.... LOVE IT!!! :)  

så må jeg jo bare se og få f....... Ud. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbyder du anal fist?

nej For stor risiko for permanente skader 

Så det gør jeg ikke :-D 

Men missen elsker det Både en hånd og pikken i hånden og 2 hænder i de tilfælde hvor der er fysisk plads :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej For stor risiko for permanente skader 

Så det gør jeg ikke :-D 

Men missen elsker det Både en hånd og pikken i hånden og 2 hænder i de tilfælde hvor der er fysisk plads :-D 

lyder til jeg må forbi dig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Beskrivelser tak, fra gæstens point of view. Det er jo ikke ligefrem fordi hånden har mange erogene zone, så glæden skal nok komme fra selve scenariet. :) 

Altså, min hånd er ret erogen? Jeg bliver helt, helt salig, over at bliver nusset og rørt inde i min håndflade og på fingerspidserne. Tror du kun, at det er pikken og fissen der er erogen? :D 

For mig er det en blanding, af at mærke det stramme så voldsomt om min hånd, en fascination af, at det overhovedet kan lade sig gøre, at udvide sig så meget og så er det ganske intenst og derfor særligt fint, at dele den oplevelse sammen.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gør du det selv ? Jeg kan godt give en hjælpende hånd :P

Ja, på mænd! Vil du op på næven? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, den 26/10/2015 12.25.48:

Beskrivelser tak, fra gæstens point of view. Det er jo ikke ligefrem fordi hånden har mange erogene zone, så glæden skal nok komme fra selve scenariet. :) 

der er også en her 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/20596-jasmin-hvidovre-fantastisk-oplevelse/?do=findComment&comment=152773

Del dette indlæg


Link til indlæg
B-ande skrev, for 53 minutter siden:

Kan man besøge dig om morgenen ca 8-8.30 :-) Jasmin. 

 

Nej :) jeg plejer at starte ved 10 tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B-ande skrev, for 4 timer siden:

Ok, kunne jo være man kunne lave en sær aftale ;-)

nej - ingen får mig til at køre i kø i morgen trafikken...  det har jeg slet ikke temperament til :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...