Hop til indhold
Guest Minika

Pige til piger

Recommended Posts

Guest Minika

Hej, jeg mangler lidt et sted hvor vi tøser kan skrive til hinanden,  som små hint, eller planlægning hook up og noget i den stil :-D 

Det skal selvfølgelig kun være glædespiger og klinikker. Altså ingen andre medlemmer :-D  og skal selvfølgelig forgå i en god tone.

Knus Minika

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg mangler lidt et sted hvor vi tøser kan skrive til hinanden,  som små hint, eller planlægning hook up og noget i den stil :-D 

Det skal selvfølgelig kun være glædespiger og klinikker. Altså ingen andre medlemmer :-D  og skal selvfølgelig forgå i en god tone.

Knus Minika

Men det springende punkt er vel, om alle andre har læseforbud og ikke kun skriveforbud? Så vidt jeg ved er alle fora på EG åbne for læsning af alle medlemmer og ikke-medlemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men det springende punkt er vel, om alle andre har læseforbud og ikke kun skriveforbud? Så vidt jeg ved er alle fora på EG åbne for læsning af alle medlemmer og ikke-medlemmer.

Ja det er korrekt og jeg ved heller ikke om det er teknisk muligt at begrænse synligheden af et fora til en bruger-gruppe, men det er muligt at begrænse skrive-adgangen, som vi jo ser i annonceforaet, hvor det kun er de lyserøde som kan skrive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at bruge pm og invitere alle glædespigerne som normalt er aktive her på stedet.  

Det burde faktisk kunne lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...