Hop til indhold
3300-76

HILLERØD PRIVAT TO sexede mulat, Chanell 26 år, Naomi 25 år. Alle former.

Recommended Posts

Forleden dag blev nysgeriheden for stor, ringede og fik oplyst en smøre med priser på halv dårligt dansk, men fangede noget med 600kr for en halv time, og tænkte det kunne man jo godt lige prøve - stedet ligger ret tæt på stationen i hillerød, og jeg skulle ringe ved ankomst

Som aftalt så gjort, blev lukket ind af en lille meget mørk pige, der viste mig ind i et værelse, det var åbenbart hende jeg havde snakket i telefon med, og hun troede at jeg havde bestilt tid til 2 piger, så hun hentede den anden, som var en mulat farvet lidt kraftigere pige - jeg valgte dog en halv time med den mørke og med aftalte den med megafransk til 800kr

Hun forsvandt med pengene og kom tilbage og lagde tæppe på sengen og vi kravlede der op, hun suttede dejligt og dybt en tid, så på med gummi og op og ride, om i en doggie, til slut i missionær - da jeg var ved at komme trak jeg gummiet af og ville komme i hendes mund (aftalt og betalt megafransk) MEN det kunne ikke komme på tale, tusinde undskylninger - så måtte afslutte udover hendes ret store silikonebryster - det blev en lidt akavet afslutning, ok bryster men det var jo ikke aftalen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en fornemmelse af at de mørke piger definerer det danske begreb MEGA-FRANSK, som SUPER-FRANSK

Har jeg ret i at de "danske begreber" er som følger;

FRANSK =                   Oralt MED gummi

SUPER-FRANSK =      Oralt UDEN gummi

MEGA-FRANSK =       Oralt UDEN gummi og MED afslutning i munden (med eller uden slug)

Ellers modtager jeg MEGET gerne irettesættelse:-)

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ......Kære Borende X

gidder du ikke tone ned din evige køb dansk retorik!!??!!

'vorfor skulle jeg dog det?

Det viser sig jo gang på gang, at kommunikationen med udlændinge, der mere eller mindre bare kigger forbi Dannevang, ikke er uproblematisk. Og bagefter fylder folk så EG med brok for at få lidt sympati for en dårlig oplevelse.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke rigtig linke til annoncen på eb, men søg under Nordsjælland

Det er jo altid det med at forventningsafstemme inden, her var det ikke sproget der var problemet - nok nærmere viljen 

Pigerne - Hmm den lille mørke kan godt have været mellem 25 og 30,slank, store bryster (e)  lidt hårde, og ikke til for meget motion

Den anden fik jeg ikke set så meget på Men, mulat "farvet", lidt kraftigere, dog uden at være fed, ikke ret store bryster 

Jeg spurte ikke til deres navne, men de er jo ret nemme at kende forskel på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah .... køb dansk. Her klokkes der ikke så meget i kommunikationen.

Har ganske vist kun prøvet to GP'ere - en fra Ungarn og en fra Rumænien, men jeg tænkte ærligt at det føltes mindre akavet når det foregik på engelsk. Ikke at der er noget i vejen med mig, men når man  er nybegynder føles det altså lidt bedre at man ikke har følelsen af at man muligvis møder hende nede i føtex dagen efter. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dråben: Superfransk kan også betyde med gummi på toppen, men boller og skaft slikkes uden

OK.

Tak Liv:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah .... køb dansk. Her klokkes der ikke så meget i kommunikationen.

Jeg er enig med servicen er høj og kommunikationen er nemmere, nå man køber dansk.
Ulempen er så at der er ret langt imellem de danske piger der yder Megafransk med slug, eller facial.
Og det er vi jo nogen der tænder gevaldigt på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah .... køb dansk. Her klokkes der ikke så meget i kommunikationen.

(Også) I denne sammenhæng vås. "Superfransk" betyder vidt forskellige ting blandt danske piger.

Uanset dansk/udenlandsk kan det være en ide at spørge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ganske vist kun prøvet to GP'ere - en fra Ungarn og en fra Rumænien, men jeg tænkte ærligt at det føltes mindre akavet når det foregik på engelsk. Ikke at der er noget i vejen med mig, men når man  er nybegynder føles det altså lidt bedre at man ikke har følelsen af at man muligvis møder hende nede i føtex dagen efter. ;)

Ungareren og rumæneren kan du vel også møde i Føtex dagen efter? De kommer og er her et stykke tid og har samme behov for indkøb som alle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...