Hop til indhold

Recommended Posts

Med det formål at få en gang Thai massage valgte jeg at besøge Pim i Smallegade.

Blev serviceret af en lidt ældre dame, og det er nok det bedste Thai massage jeg nogen sinde har fået.
Jeg havde fra starten sagt at det kun var massage jeg var interesseret i, og det fik jeg.
Flink og venlig betjening der nu har fået en ny stamkunde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er sgu nogle af de gamle, som kan det der.

 

Jeg blev for nylig masseret af en lille ældre dame i dagø-gade 2. og pludselig havde hun trykket de rigtige steder, så det endte med en fantastisk fuld pakke.

Man er vel kun et menneske.........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man bliver masseret af Pim hersfeld, og hun tilbyder fuld pakke så tag den. Hun er skøn. Massagen er også i topklasse: Pim går efter muskelvæv snarere end led, finder alle myoserne og løser dem op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med det formål at få en gang Thai massage valgte jeg at besøge Pim i Smallegade.

Blev serviceret af en lidt ældre dame, og det er nok det bedste Thai massage jeg nogen sinde har fået.
Jeg havde fra starten sagt at det kun var massage jeg var interesseret i, og det fik jeg.
Flink og venlig betjening der nu har fået en ny stamkunde!

Taler vi om Pim fra Surin i Smallegade? I givet fald, så har hun oppet sig gevaldigt siden jeg for år tilbage besøgte hende. Dengang sjaskede hun bare lidt olie på kroppen og ventede på at kalorius rejste sig, så hun kunne tjene penge på at give svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler vi om Pim fra Surin i Smallegade? I givet fald, så har hun oppet sig gevaldigt siden jeg for år tilbage besøgte hende. Dengang sjaskede hun bare lidt olie på kroppen og ventede på at kalorius rejste sig, så hun kunne tjene penge på at give svensk.

Nej det var ikke Pim jeg fik massage af!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, moviegoer. Det er Pim fra Butsaba. Prøv det, massage af høj klasse.

Shiny, nu har du forvirret mig. Jacobsen skrev om Pim fra Smallegade. Ikke Butsaba, som ligger på Christianshavn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde moviegoer, forvirringen har du skabt selv ved at tale om Surin. Den Pim vi taler om er mamasan på Pim i Smallegade. Hun var tidligere på Butsaba.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...