Hop til indhold
afløbsrenseren

FASAI THAI , fynsk anmeldelse af ...

Recommended Posts

Hejsa.

Fynsk anmeldelse af Fasia thai i Ballerup.

Jep så kom jeg den vej forbi og besøgte Fasia thai, et rigtigt pænt sted, lyst og rent , fint badeforhold.    Lidt u diskret indgang hvor man skal stå og vente på at blive buzzet ind  ( betød ikke noget for mig da jeg ikke kender nogen på de kanter :grin: )  .

Blev foreslået noget olie massage, men hun tilbød også hurtigt BtoB som en mulighed, da hun kunne se mit smil blive større tilføjede hun også dejlig erotisk massage ;-) med et smil.

Ok vi blev enige om en time med fuld pakke ( 1400 lige i overkanten  ), dog ikke med hende som tog imod men med en som hed Lee \  Lii  (  ca 27-30 år spinkel men ikke tynd ) Havde ikke været så længe i danmark , ca 4 mdr , talte ikke dansk og kun lidt engelsk.        Nå hun var sød og lidt genert ,  massagen på ryggen var ok, tog fornuftigt fat men ingen pirring , hmmm tænkte jeg ,  nå men så gik hun over til BtoB det var ok men ikke i den klasse jeg normalt får, dog syntes jeg at kunne høre\mærke hun selv blev opstemt af det , efterfølgende satte hun sig mellem mine ben og så kom den manglende pirring :-P.

Vendt om på ryggen fortsatte BtoB, ok men heller ikke mere, hun koncentrerer sig igen om mit "egentlige " problem og jeg bad hende vende sig til en 69 og det fik vi begge en del ud af .....

Faktisk så meget at jeg ikke nåede at få fuld pakke, men det var jo ikke hendes skyld , eller ??? :-).

Efterfølgende fik jeg en aftørring og lidt skuldre  og nakke massage , det gjorde hun godt.

Så et bad og ud og fortsætte dagen .

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...