Hop til indhold

Recommended Posts

I går var jeg en tur på Viborgvej, kom tilfældig forbi og så der var lys, selv om den næsten var 21.

Døren blev åbnet af en høj køn kvinde ca 30-35  år, det viste sig at det var mutter selv.

Jeg bestildte 1 time, hold da op tror aldrig jeg har fået så god massage før, specieldt nakken fik tur.

Hun kom hele paletten rundt, selv finger og tær fik tur.

Da der var gået lige godt en time, kom spørgsmålet om ekstra, da jeg ankom var jeg egentlig opsat på lidt af det frække, men efter massagen var jeg helt balleret så jeg takkede nej, det må blive næste gang for hun skal helt sikkert besøges igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har det skiftet ejer inden for de sidste 3 år den gang var der en ældre thai dame , midt 50 , men hvilken kvinde at ha sex med , hun ku ikke få nok , hvor er hun henne , hvad var pris for den time ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stamgæst på viborgvej 25 nu. Det er efter min mening et af de bedste steder efter det har fået ny ejer. Hun kan sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftermiddag

var der i dag og fik en god massage samt et hj som var mega pirrrende og langt over gennemsnittet.

Der er lækker briks og lokalet er pænt og rent. Pigen taler dansk og er ca ? gammel med en lækker krop.

Kommer der gerne igen.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
jadukada skrev, for 13 timer siden:

Hvad hedder stedet og pigen?

Morgen

ved ikke hvad pigen hedder. Stedet hedder Viborg vej 25 de annoncere i travblsdet.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

Så ikke flere gode anmeldelser til dette sted, alle valgfarter dertil jo :-) har været der og fik en dejlig og god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
crunzie skrev, for 12 timer siden:

Er der en hjemmeside? Og hvad med priserne?

Morgen

Der er ingen hjemmeside. jeg gav 600 eller 700 for hj. spurgte til fuldpakke men fik med et stort smil på læben at vide at det var meget dyrt. Men der havde jeg allerede overgivet mig til det dejlige hj.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har så lige været der igen

Og det var slet ikke som sidst.

350kr. ud af vinduet for 36 min OGSÅ SKAL DER STÅ EN MASSE BANDEORD     OG LIGE LIDT FLER

skal lige siges at dette ikke var hende jeg havde sidst.Men der er run på dernede der var fire igennem mens jeg var der i 36 minutter.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

8000   øv nu var der lige et godt sted,,,havde nu tænkt mig at tage der ind i næste uge men bliver i tvivl :sad: 

boller fra koberg,,, øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirko skrev, for 5 timer siden:

I skal bare booke Lina, så får i en fantastisk massage i en time.

Takker for navn, det må være hende jeg havde første gang.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Mirko skrev, for 5 timer siden:

Ja hvis du vil betale prisen, som er væsentlig over normal århus standart.

Jamen hvad er så prisen? Kvalitet er vel værd at betale for ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

Hej Alle

Har netop været der inde, fik meget kompetent massage og sagde nej tak til mere, men det var rigtigt godt.

Damen hed Una tror jeg så pæn ud, så absolut et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...