Hop til indhold

Laurita

Featured Replies

Skrevet

Hvordan gik det så ? Er der andre der har været på besøg?

Skrevet

Jeg er spændt på at høre, hvordan det gik. :)

Hvis du napper den for holdet, så er du skam en helt herinde...

Skrevet
  • Author

jeg fandt på noget andet.. spurgte til en adresse.. fik den aldrig.. og efter at have set lidt flere billeder af hende så springer jeg over.. tror hun er noget mere maskulin end der lige gives udtryk for... klart de mest stylede billeder ( photoshop ) der er valgt på den danske annonce.. 

Skrevet

Hun ser da også virkelig godt ud på de billeder der ikke er fotoshoppede. :razz: Jeg skal se om jeg når en tid med hende, men det kan i så fald først blive i næste uge.

Skrevet
  • Author

Hæ.. det er jo smag og behag.. sexlife.. men rigtig god fornøjelse.. håber for dig at du får et super knald :-)))

Skrevet

Hun ser da også virkelig godt ud på de billeder der ikke er fotoshoppede. :razz: Jeg skal se om jeg når en tid med hende, men det kan i så fald først blive i næste uge.

Jeg er virkelig spændt på at høre, hvordan det er gået...husk at skrive det ind her. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.