Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden besøgt Cat nogle gange, hun har altid været i strålende humør og givet en fuldpakke, som jeg ikke har fået andre steder.

Det starter med hun giver en rigtig god gang massage inden vi når til "vend dig om" har hun masseret masseret inderlårerne og haft lidt fat i lille mand, så lysten kommer snigende. Mens jeg vender mig om, går hun ud og låser døren, kommer ind og sætter sig imellem mine lår og begynder et rigtigt godt blowjob uden noget.

Nu er jeg en ældre mand der ikke får stådreng lige med det samme, men efter hun har haft den i munden et stykke tid kommer virkningen. Jeg får hende til at tage tøjet af og får gummi på, så lægger hun sig på ryggen med benene spredt vidt ud til siden, jeg sutter hende til hun bliver liderlig og forlanger at få pikken. Den er stadig halvstiv, hun hjælper den ind og jeg knepper hende med lange seje stød indtil hun beder om pause, jeg venter lidt og støder igen langt op i hende.

Jeg har svært ved at komme, hun insisterer på at jeg skal om på ryggen, hun sætter sig ovenpå mig og rider mig grundigt både med hovedet imod mig og væk fra mig. Det er fantastisk. Nu stopper hun og tager gummiet af og deep throather mig længe og inderligt indtil jeg sprøjter hende langt ned i halsen. Herefter lidt mere massage, lidt hyggesnak. Hun får tøjet på, låser op og forretningen kan gå videre.

Se i hele Randers og opland er det kun Cat der kan give sådan en oplevelse. Jeg vil gerne høre om nogen har fået det bedre andre steder.

Husk at behandle pigerne pænt og betal rundhåndet, de fortjener det.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cat er nr 1 på sine bedste dage.  Dog har hun mange humørsvingninger.  Jeg har super oplevelse men også meget skuffende oplevelser. 

Lige nu er min favorit Anni på mariagervej. Hun er den samme glade frække tøs hver gang.

Samtidig så tænder jeg også væsentligt mere på Anni krop der er med former end på cat der er for tynd i mine øjne ;-) 

Redigeret af Krebsen76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt lide iden om hun låser døren da jeg fik massage i Vejle var døren ind til rummet ulås og en af hendes piger kom ind mens jeg fik en happy ending jeg blive mega rød i hovedet da jeg er meget genert 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...