Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg tænder vildt meget på fulde kvinder, vil jeg høre om der er nogen som kender en Q, som vil være villig til at være fuld/blive drukket fuld,

hvorefter jeg har sex med hende?

Jeg ikke ønsker at gå i byen og finde dem, derfor prøver jeg at spørge herinde?

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du forklare hvad det er frækt ved en fuld kvinde?

Personligt syntes jeg der er frastødende med en fuld mand så det sker ikke.

Tænker bare at er hun ikke ved sin fulde 5 har hun måske nemmer ved at lade nogen overskride hendes grænser noget hun ikke ville gøre hvis ikke hun var fuld!

 Er det der du vil hen?

 Hvad med den lokale bodega fredag/lørdag ved luk, kunne det ikke være en mulighed;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder ikke som den slags fantasier man skal søge opfyldt på købesexmarkedet. Du vil indgå en aftale med nogle betingelser med en pige, derefter ethanolforgifte hende indtil hun ikke længere er i stand til at håndhæve/vurdere de betingelser? Det tror jeg du skal klare i andet regi end en gp.

Der er også nogen der fantaserer om at gøre en pige gravid. Det skal man heller ikke søge på GP-markedet efter, imo.

Måske du skal søge en pige der er god til at rollespille, i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Leder selv efter en der er med på at drikke en shot, med et stænk af Rohypnoler ??

Anyone??

.. Ironi kan forekomme!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...