Gæst Skrevet 24. September, 2015 (edited) DEPOSITUM PÅ MINUMUM 1000 KR. Jeg tager det meget seriøst når jeg aftaler et møde og det har jeg oplevet at den anden part desværre ikke gør.Jeg bruger omkring 2-3 timer på mig selv, gør missen helt glat(medmindre du har andre ønsker), tager et langt bad for at dufte lækkert, shopper måske nyt tøj og lækker en pæn makeup. Derfor opkræver jeg et depositum på konto eller mobilepay for ikke at spilde min tid og dette er ikke til diskussion på nogen måder. Redigeret 24. September, 2015 af Moderator Private oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 24. September, 2015 Vi kan vist nok hurtig blive enig om at annoncen er fake og måden den er skrevet på sikkert også en mand der står bag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 125 Skrevet 24. September, 2015 der er flere i samme stilhttps://www.eroguide.dk/forum/topic/43232-annoncelight-useriøse-annoncer-hvad-synes-i/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 24. September, 2015 Jeg er lun på hende i den hvide trøje, bagved."Det er aldrig for sent at blive et gammelt svin..." 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 24. September, 2015 Der er forhåbentlig ingen købedamer, der kunne finde på at bruge foto's, hvor der er 2 andre genkendelige personer på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 25. September, 2015 Nej, det lugter langt væk af useriøst......klart fup-annonce.(pst, dig i den hvide trøje.....ses vi..?) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg