Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge, jeg var forbi denne skønhed i mandags http://side6.dk/resultatside/?q=lovegirls det var selvfølgelig ikke hende på billederne, det gjorde nu ikke noget for pigen der åbnede havde kæmpe patter og det er jeg ret vild med. Jeg købte en gang dansk med blow og efter at have masseret og slikket på hendes bryster gik hun i gang med blow, jeg var for nærig til at købe superfransk så det blev med gummi, det var ok og kunne have sendt mig i himlen uden gummi. Hun red mig lidt så jeg havde udsyn til hendes kæmpe patter, og her efter i missionærstilling, det var ok men ikke det bedste jeg har prøvet. Pigen var meget høj, men hold da kæft nogle kæmpe patter og det gik lige ned i banditten. Da vi var færdige kunne jeg lugte hendes fisse, den var sur så jeg vil ikke anbefale gensigttig fransk med hende, så skal hun i bad først efter min mening. En ok tur men ikke overvildt godt. Er du til kæmpe patter så er det hende, mener hun sagde at hun var fra Letland og hun rejser videre fredag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge, jeg var forbi denne skønhed i mandags http://side6.dk/resultatside/?q=lovegirls det var selvfølgelig ikke hende på billederne, det gjorde nu ikke noget for pigen der åbnede havde kæmpe patter og det er jeg ret vild med. Jeg købte en gang dansk med blow og efter at have masseret og slikket på hendes bryster gik hun i gang med blow, jeg var for nærig til at købe superfransk så det blev med gummi, det var ok og kunne have sendt mig i himlen uden gummi. Hun red mig lidt så jeg havde udsyn til hendes kæmpe patter, og her efter i missionærstilling, det var ok men ikke det bedste jeg har prøvet. Pigen var meget høj, men hold da kæft nogle kæmpe patter og det gik lige ned i banditten. Da vi var færdige kunne jeg lugte hendes fisse, den var sur så jeg vil ikke anbefale gensigttig fransk med hende, så skal hun i bad først efter min mening. En ok tur men ikke overvildt godt. Er du til kæmpe patter så er det hende, mener hun sagde at hun var fra Letland og hun rejser videre fredag. 

Hvis du verbalt fremstår ligeså træls som du skriver vil alle GP'er blive sur i fissen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du verbalt fremstår ligeså træls som du skriver vil alle GP'er blive sur i fissen . 

hvor i ser du en verbalt træls måde at skrive på??? Er det kæmpe patter du hentyder til? Eller at hun havde en ildelugtende fisse? Har du da samme problem. Tro mig Frode Ida, jeg har været sammen med mange dejlige glædes piger og det er få jeg har mødt der lugter i fissen elker skeden. En anden ting, du kan være 1000% sikker at jeg aldrig vil besøge dig. Men uddyb lige hvad det præcis er at du flipper ud over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun overvægtig og ca alder ?

Hej nej hun er ikke over vægtig, bare meget høj, jeg vil skyde hende til at være 170-175 cm høj og måske 26-28 år gammel Pænt ansigt og de dejligste kæmpe patter. Hun red mig, også i missionærstilling bagefter med udsigt til de skønne kæmpe patter. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor i ser du en verbalt træls måde at skrive på??? Er det kæmpe patter du hentyder til? Eller at hun havde en ildelugtende fisse? Har du da samme problem. Tro mig Frode Ida, jeg har været sammen med mange dejlige glædes piger og det er få jeg har mødt der lugter i fissen elker skeden. En anden ting, du kan være 1000% sikker at jeg aldrig vil besøge dig. Men uddyb lige hvad det præcis er at du flipper ud over. . Noter lige mit nr ned som en du absolut ikke skal besøge.

flippe ud!!! Overhovedet ikke.

Generelt bare din kedelig måde at fremstå på verbalt .

Vil du have jeg notere dit nr ned så jeg ikke skal besøge dig??? Hahaha du siddet måske på et bodel og venter på opkald.

Nej du gem mit nr og sparer mig for en rigtig træls oplevelse for jeg kan altså ikke ride dig i en missionær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der mangler et komma, det må være nederen for dig, at du må sælge dig selv nu du er så dygtig til grammatik. Men jeg har stadig ikke fået et svar på hvad dit problem er og hvad det er du flæber over? Er det kæmpe patter eller hvad er dit problem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nej hun er ikke over vægtig, bare meget høj, jeg vil skyde hende til at være 170-175 cm høj og måske 26-28 år gammel Pænt ansigt og de dejligste kæmpe patter. Hun red mig, også i missionærstilling bagefter med udsigt til de skønne kæmpe patter. 

redigeret så frodige Ida også kan forstå!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...