Hop til indhold
Rejsenetværk

Åbent PD eller bordel

Recommended Posts

Dem der har fulgt med først i tråden i forum for sexevents om FKK København, siden har læst anmeldelserne heraf i forum for Sjælland og København, efterfølgende kan have fulgt med i min tråd om en backup support til FKK København i forum for Generel Debat, de vil kunne konstatere at jeg for min part er nået til den konklusion, at vi ingen grund har til at forvente at det enlige arrangement FKK København nogensinde vil udvikle sig til andet, eller mere end blot en sjældent forekommende enkeltstående begivenhed.

Jeg har i hvert fald mistet troen på at der vil blive fulgt hurtigt op på alt den positive interesse der udvistes op til, under og efter FKK København, samt nu efter at det er blevet afholdt.

Trine Tease der gjorde det fantastisk til FKK København har meldt ud, at hun ikke målrettet vil arbejde for en udvikling af konceptet til et stående tilbud, men at hun vil afholde et arrangement til december igen.

Det er godt, og hun ønskes held og lykke hermed.

Men nærmere et hjemligt tilbud om en FKK lignende oplevelse, der kan træde i stedet for at vi rejser til Tyskland for at få oplevelsen, ja det kommer vi heller ikke denne gang.

Nu deltog der 2 slanke smukke unge piger, først i tyverne til FKK København, og heldigvis var de positivt stemte ovefor FKK princippet.

Jeg har tidligere foreslået noget lignende, men måske det nu kan bringes på bane igen?

Hvis bare 3 danske ungpige modeller vil omdanne en ellers helt normal vagt på klinik, eller Privat diskret i 6 - 8 timer til et åbent hus arrangement, hvor piger og mandlige gæster opholder sig på FKK maner sammen i samme rum, og for åbne døre, ja så kan vi grundlæggende få en brugbar oplevelse som et alternativ til den normale måde at gå på bordel, hvor hele øvelsen går ud på ikke at blive set af andre på stedet.

Vi går stadig på rum med pigerne 2 og 2 bag lukket dør, som normalt på et bordel.

Drop kaffedamen, bryg selv kaffen, tilbyd blot en skål med småkager til, så er der måske 2 bollerum, og altid mindst en pige til at holde mændene med selskab, hvis de 2 kolleger er optaget.

Pigerne kan eksempelvis bare tage deres normale priser, eller måske 300 kr i entre, mod at de så sælger 30 standard minutter med standard ydelser for 800 kr.

Entre versionen er måske en god ide for at kunne opnå en forpligtende tilmelding og forudbetaling inden, sådan at pigerne ikke risikerer både at alle traditionelt indstillede gæster bliver væk fordi det er et åbent hus arrangement, og at alle dem der bare udtrykker at de skam gerne vil deltage, men når det kommer til stykket møder de måske ikke op.

Det går selvfølgelig ikke!

Hvis nogle piger kunne være interesseret i at koordinere en dato for et sådant arrangement med nogle af os mænd, der kunne tænkes gerne at ville deltage, der regner jeg med at jeg har en god mulighed for at aftale i eget netværk at vi samlet møder 3 - 4 mænd op samtidig, og hvis andre vil kunne arrangere sig på samme vis, kunne deres vagt måske blive ret velbesøgt?

For min skyld kan pigerne godt sætte den betingelse, at hvis vi kun køber 1 sceance af 30 minutter, så kan vi max opholde os i huset i 2,5 time, men hvis vi køber sceance nr 2 inden de 2, 5 timer er gået, kan vi forblive 1,5 time mere i huset.

Så er der tid til hygge, bad og kaffe både før og efter den fælles lagen gymnastik.

Denne model fremfor et større FKK lignende arrangement har den fordel, at det ikke kræver en masse ressourcer og tid til planlægning og afvikling af arrangementet, men i stedet kan bygge på en ellers normal vagt på et etableret etablisement, hvor pigerne går 3 sammen, de eventuelt derfor dropper kaffedamen den dag.

Hvis det bliver en succes, kan alle jo kopiere den, og så kan vi måske få muligheden fra tid til anden hos forskellige lokaliteter, rundt om i hovedstadsområdet.

Inden at det forventelige indlæg kommer med et "Hold nu Kæft Rejsenetværk", kan jeg sige at jeg egentlig også havde opgivet tanken, for igen at have fokus på at spare op til den næste tur til Tyskland i stedet, men så tænkte jeg, "gad vide, hvis jeg nu bringer denne bold i luften, findes der mon så et par unge piger først i tyverne derude et sted, der måske vil gribe den?"

Det gør der nok ikke, men nu fik jeg i det mindste luft for tanken - tak så langt for at I gad læse det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse for pokker. 

FKK arrangementet var i mandags. Du kan ikke forvente revolutionære ændringer og tiltag der koster millioner på 3-4 dage.

Giv det nu lidt tid til at bundfælde sig, og se hvad det naturligt udvikler sig til.

Jeg er bange for at du med din overgearede stil ødelægger mere end du gavner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forventer jeg så heller ikke Plasker, jeg har vel nærmest droppet tanken?

Meget mindre kan gøre det, som 2 - 3 piger på vagt i deres normale 6 timer, men på en anden måde, der smager lidt af fugl.

Bare kaffe på kanden, isvand og småkager, og et håb om at det kan gøres indbringende for dem, ja så er jeg så mænd glad.

Hvis bare det kan lade sig gøre - det er meget langt fra at være overgearet, men blot et forsøg på at tilpasse mig realiteterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er åbenlyst en niche, det du foreslår. Fidusen med de tyske FKK er jo at de er store med mange deltagere. Dvs de kan tiltrække kunder på stort udvalg - alle kan håbe der er noget for dem (inden for en genre).

Den partymodel du beskriver har været testet af gentlemenhouse dengang de lå i Vanløse (måske kørte det egtl. som flatrate, dvs fri sex mod entre?) - jeg har selv været der. Akavet at møde en jeg lige havde været til børnefødselsdag sammen med :-)

De fik vist en del skeptiske kommentarer med på vejen, fordi mange var uvante med det, og fokuserede på andre kunders særheder. Så gav de op (jeg kender ikke bevæggrunden).

Min pointe? Den slags skal langsomt modnes, hvis det skal slå igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bebop

Tak for din venlige skepsis :)

Nu er jeg ikke helt sikker på om vi tænker på det samme, men for mange år siden lå der er et hus, måske i Vanløse, hvor de vistnok hver tirsdag kørte med et gangbang i 2 timer med 2 smukke unge ungarske piger for 900 kr.

Jeg deltog selv en enkelt gang med succes, og jeg husker konceptet som succesfuldt så længe det varede.

En tirsdag stod jeg sammen med flere andre forventningsfulde mænd udenfor huset, hvor der helt uden forudgående varsel var lukket og slukket, men det fungerede udmærket så længe det varede.

Omkring samme tid lå der et flatrate koncept med unge rumænske piger, om hvem jeg i længere tid havde fulgt den positive omtale af, og derfor formodede at når myndighederne ikke havde lukket et så højtprofileret sted efter længere tid, kunne jeg vel godt besøge det.

Kort efter blev det lukket, og omtalt mindre flaterende i medierne - måske et sted, hvor forholdene ikke helt var som vi følte at vi havde grund til at formode, efter længere tids drift i fuld åbenhed.

Ja Bebop, pointen med de tyske FKK klubber er den som du påpeger, men vi er milevidt fra at nogen vil tilbyde det i Danmark, og i mangel af bedre, så tror jeg at det jeg foreslår vil kunne tilfredsstille en del af os, der måtte have erkendt at heller ikke denne gang er der udsigt til et etableret FKK lignende tilbud  her til lands.

Hvis en så beskeden vilje til nytænkning, som det jeg her efterlyser måtte blive imødekommet, er jeg den der hvis mulighed/varsel gives, vil forsøge at tromme folk sammen til kollektivt samtidigt fremmmøde, nogle med guld i lommerne i et varieret omfang - vi er ikke alle lige velstående.

Skulle det lykkes, er der da ihvert fald lejlighed til at tage noter i den lommebog, som jeg altid har i lommen på min medbragte sorte slåbrok, og dermed stof til som vanligt at skrive en beretning til langt ud på natten, lykkeligt hjemkommen fra en forhåbentlig vellykket sammenkomst :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gentlemenhouse var et bordel (det er det stadig - nu i Rødovre). De kørte 1 gang om ugen "party" - ikke gang bang. Jeg ved med nogenlunde sikkerhed nogle af pigerne var fra Ungarn, hvis nationalitet gør en forskel. Det er nok det du kalder flatrate, og nu du minder mig om det blev der skrevet negativt om det i pressen. Så det medvirkede nok. Bordelmutter blev også snuppet for rufferi, men først længe efter de havde droppet partyerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man kunne godt forestille sig at et bordel kørte nogle timer en dag om ugen med et FKK-arrangement, næste uge Flattrate, 3. uge GangBang, 4 uge må man tage konen med til swingerparty og leje hende ud mod betaling til de andre mænd osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis Jernsvin :)

Hvis det dybest set blot er et spørgsmål, om at 2 - 3 ungpige modeller åbner døren for kollektivt fremmøde i det samme hus, med de samme faciliteter og den samme kaffe på kanden, som på en helt normal vagt.

Så giver de i virkeligheden dem selv mulighed for, at det er muligt at der kan komme langt flere gæster.

Potentielt til følge en større omsætning, end det på nogen måde kan lade sig gøre, hvis en kaffedame skal sluse hver enkelt gæst ind og ud af døren hver gang, før den næste kan lukkes ind for at blive gemt af vejen på et rum, nogen steder hvor der snildt kunne sidde nogle stykker samtidigt, og vente på at det bliver deres tur.

Hvis de så inddrager de private gemakker, kan der vente endnu flere på samme tid, plus at nogle måske vil købe flere sceancer end kun 1 sceance under opholdet, i modsætning til en normal vagt, hvor hver gæst gelejdes ud på gaden igen, straks efter endt sex eller et bad.

Men læs dette med rødt

Hvor gerne jeg end vil at nogle ung pige modeller adopterer denne ide, der vil jeg pointere at det er af helt afgørende vigtighed at I nøje tænker igennem, hvordan I kan få det til at lykkes.

Det er opskriften på en katastrofe, hvis I bare frisk og frejdigt melder ud, at I holder åbent bordel, kom blot glad.

Det er stadig flertallet der vil holde sig væk med en sådan udmelding, fordi at de ikke vil ses af andre på et bordel.

Som jeg ser det er det derfor vigtigt at I koordinere en vagt hvor I holder åbent bordel, med nogle af os mænd der er til det, og som kan aftale at vi møder op sammen.

Sådan at vi sammen i god nok tid forinden en event, kan arbejde for at vi kommer i et stort nok antal, til at I oplever dagen som økonomisk tilfredsstillende.

En god omsætning på dagen kan ingen garantere, men ved at tale sammen, aftale at møde flere op samtidigt, kan vi gøre vores bedste for at i oplever at tjene nok penge, til at I ikke efterfølgende beslutter jer for, aldrig igen, men at I tværtimod forhåbentlig får lyst til at gentage en succes igen og igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

mulighed for, at det er muligt at der kan komme langt flere gæster, potentielt til følge en større omsætning, end det på nogen måde kan lade sig gøre, hvis en kaffedame skal sluse hver enkelt gæst ind og ud af døren hver gang, før den næste kan lukkes ind for at blive gemt af vejen på et rum, nogen steder hvor der snildt kunne sidde nogle stykker samtidigt, og vente på at det bliver deres tur.

Dette er berørt mange gange før: Den logistik du beskriver forsinker ikke nævneværdigt - især ikke da langt de fleste piger alligevel skal have en (kortere/længere) pause mellem hver gæst. Det der kunne tale mere for, er at normal bordeldrift indeholder en del udeblivere. De huller kan lettere fyldes ud med "åbent hus"-modellen hvis der er mødt tilstrækkeligt med parate mænd frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bebop

Nej den beskrevne logistik forsinker ikke nævneværdigt den næste gæst, og den næste gæst igen, men den begrænser hvor mange gæster det er muligt at tage ind på en vagt.

Det der begrænser mulighederne i at optimere kapacitets udnyttelsen, det er at der kun kan opholde sig det antal mænd samtidigt, som der er gemt af vejen 1 og 1 ude af syne for andre, i bollerum med pigen, eller for sig i venterummet.

Hvis man kan tage x antal mænd ind som kan fylde rummet samtidig, så har du dem til de har købt den sex, de vil, og der kan måske deltage en pige mere end de sædvanlige max 2 piger på en vagt.

Det giver mulighed for at sælge mere sex til flere mænd, også hvis man vælger at nøjes med 2 piger.

Pigerne får de pauser de plejer, bare ikke i enrum som de plejer, men sammen med mændene mellem hver sceance.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse - , efter min ringe mening er du nu ved at snakke og skrive et rigtigt dejligt tiltag ihjel - er du ikke selv bange for at komme til at skræmme nogen nuv. og potentielle gæster væk ??

Jeg har gennem tiden sat stor pris på dine udførlige rejsebeskrivelser til "det Tyske" de har jo været en stor hjælp til mange af os, men når du som nu begynder med en næsten autistisk tilgang til emnet at dissekere et spædt men ganske succesfuldt tiltag ned i det mindste molekyle - og komme med dine gode råd til alskens forbedringer i stort og småt - så ser jeg en risiko for af du trætter aktørerne mere end du hjælper dem.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr Bundstok

Jeg dissekerer netop ikke det projekt mere pt, men har taget responsen til efterretning, og har derfor foreslået en helt anden mulighed, til mulig overvejelse elle afvisning, af hvem det nu kan gælde.

Som du ikke har mere brug for min mening, har jeg heller ikke mere brug for din, det er 2 forskellige emner.

Du har tilstrækkeligt søgt at miskreditere mine indlæg i gennem tiden, særligt når noget har tegnet til at kunne lykkes, og jeg har ærlig talt ikke mere brug for at diskutere mere med dig.

Håber vi er færdig med det.

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor, HVORFOR tager du ikke bare på svingerklub?

 

 

Måske fordi fordi de piger han eftersøger meget sjældent er til at møde på en swingerclub og skulle der være en enkelt i det segment han søger på en swingerclub er hun meget ombejlet. :?:?:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor, HVORFOR tager du ikke bare på svingerklub?

Claire

Forestil dig et kort øjeblik, at du er en enlig, gennemsnitlig, midaldrende mand i en swingerklub. 

OK - har du forestillingen?

Hvor meget sex tror du, du får?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor, HVORFOR tager du ikke bare på svingerklub?

Vi kan lave et eksperiment:
Vi tager på swingerklub sammen, og jeg starter med at stille mig op og spørge: "Hvem vil have sex med mig?"
Herefter gør du det samme.

Jeg kan garantere dig for, at jeg kommer til at sidde i baren resten af aftenen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Claire

Forestil dig et kort øjeblik, at du er en enlig, gennemsnitlig, midaldrende mand i en swingerklub. 

OK - har du forestillingen?

Hvor meget sex tror du, du får?

GF

det ved jeg nu ikke, nu er det år siden jeg var på swingerklub, men dengang var jeg sammen med alle, for mig var det lidt pointen med det,, derudover husker jeg ikke rigtigt andet end sådan rimelig gennemsnitlige mænd i alle aldre... men ok.

Jeg forstår godt drømmen om et sted med unge smukke piger, der gider sidde og snakke med gæsterne hele dagen. Men jeg kan ikke se pigernes fordel i det, medmindre det er fordi nogen finder det hyggeligt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det ved jeg nu ikke, nu er det år siden jeg var på swingerklub, men dengang var jeg sammen med alle,

Det er tarveligt at sige sådan noget! Nu sparker jeg mig over skinnebenet over at jeg ikke har taget mig sammen før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi Claire, at jeg stadig drømmer om sex igen med Anna, og at få chancen med Maloue, der deltog hos FKK København.

Jeg ved ikke hvor de ellers arbejder, hvad de kalder sig andre steder, og det var også aftalen at det skulle vi hverken vide, eller fortælle nogen som helst, hvis nogen ved det.

Jeg ved det i øvrigt heller ikke selv :wink:

Jeg vil jo heller ikke besøge dem på traditionel vis på et bordel, men sørme gerne til åbent bordel :razz:

Ikke at jeg regner med at lige de vil, men vil andre i samme liga, vil det være gefundenes fressen for lige netop en midaldrende herre på 50 år som jeg.

Og som de øvrige kommentarer så rigtigt konstaterer, så opnår vi med garanti ikke sex med dem på en swingerclub.

Ja søde Anna på 22 år medgav mig at jeg nok ikke kunne score hende ude i byen, og hun var enig i at muligheden sandsynligvis kun består i at betale for oplevelsen.

Heldigvis er det muligt at betale, det var Anna så også enig i med et smil på læben, og et glimt i øjet :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt drømmen om et sted med unge smukke piger, der gider sidde og snakke med gæsterne hele dagen. Men jeg kan ikke se pigernes fordel i det, medmindre det er fordi nogen finder det hyggeligt... 

Jeg har ikke luftet nogen tanker i den retning, så jeg går ud fra, at den del af dit svar var henvendt til en anden end mig?

Du antydede, at Rejsenetværk bare skulle tage i swingerklub, og jeg spurgte dig så, hvor meget sex du tror, at en enlig, gennemsnitlig, midaldrende mand vil få ud af det?

Det har du ikke rigtigt svaret på.

Hvor meget sex tror, han vil få ud af det?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sad lige og tænkte: "Hvad nu hvis jeg havde en lyst til kombinere samvær med andre med sex". Det nok ikke FKK, men hvis mine ønsker var som beskrevet, så kunne disse ønsker vel også udleves og stimuleres på anden vis end på et stort og flot FKK sted.

Hvad ville jeg så gøre.

1) Finde nogle ligesindede mænd

2) Etablere en bekendtskabs kreds opbygget omkring denne fælles interesse

3) Spørge nogle kvinder hvad det koster at få dem til at komme i eksempelvis 6 timer e.lign. 

4) Overveje at benytte mit eget hus, eller leje et fedt sommerhus, og være åben over for hvad de andre kan tilbyde af lokation

5) Afstemme et økonomisk niveau med mine nye bekendte.

6) Fastligge et passende tidsinterval imellem hvert arrangement.

7) Sikre mig at gruppen af bekendte bliver homogen, og ikke bare en flok tilfældige mænd

Hvis jeg havde denne interesse, tror jeg faktisk ikke at ovennævnte ville være en uoverkommelig opgave. Jeg vil nok regne med, at der ville gå lidt tid med at få udvalgt og sammensat en god, stærk og homogen gruppe.

Når gruppen er etableret burde resten være forholdsvist let, specielt hvis gruppen selv arrangere alt, og blot betaler pigerne det de ønsker for at deltage. Altså ikke nogen med en pris pr gæst - Fast afregning under hensyntagen til, at pigerne selvfølgelig også skal kunne deltage i det sociale.

Hvis det kan lade sige gøre, at arrangere et rent socialt sammenkomst, så burde ovennævnte også kunne lade sig gøre, det er i hvert fald den måde jeg ser på det.

Blot nogle stråtanker, som måske kan inspirere personer med den slags interesse.

 

 

 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er åbenlyst en niche, det du foreslår. Fidusen med de tyske FKK er jo at de er store med mange deltagere. Dvs de kan tiltrække kunder på stort udvalg - alle kan håbe der er noget for dem (inden for en genre).

Den partymodel du beskriver har været testet af gentlemenhouse dengang de lå i Vanløse (måske kørte det egtl. som flatrate, dvs fri sex mod entre?) - jeg har selv været der. Akavet at møde en jeg lige havde været til børnefødselsdag sammen med :-)

De fik vist en del skeptiske kommentarer med på vejen, fordi mange var uvante med det, og fokuserede på andre kunders særheder. Så gav de op (jeg kender ikke bevæggrunden).

Min pointe? Den slags skal langsomt modnes, hvis det skal slå igennem.

Det tiltrak også en del ekstra opmærksom fra myndighederne .... Og gør det også, når Rejse i sin anmeldelse af FKK Kbh. flere gange foreslår ændringer med den bevæggrund, at det bliver mere rentabelt for TT.... Det er ikke foreneligt med dansk lovgivning!!

I tilfældet Gentlemansclub, eller hvad det nu hed den gang på Skjulhøj Allé, så blev mutter og hendes maskuline datter idømt bøde og udvisning af landet for rufferi! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gentlemenhouse var et bordel (det er det stadig - nu i Rødovre). De kørte 1 gang om ugen "party" - ikke gang bang. Jeg ved med nogenlunde sikkerhed nogle af pigerne var fra Ungarn, hvis nationalitet gør en forskel. Det er nok det du kalder flatrate, og nu du minder mig om det blev der skrevet negativt om det i pressen. Så det medvirkede nok. Bordelmutter blev også snuppet for rufferi, men først længe efter de havde droppet partyerne.

Ja faktisk brød pigerne sig ikke synderligt om de 2 timers "fester"... Derfor stoppede det.

De hedengangne Pussyparties i kælderen på Bjerringbrovej (samme adresse som arrangementet forleden) som Sara stod bag, gik fra 2 til 6 piger på nogle mdr... Det var piger holdt stramt i snor af deres "forbindelsesofficer", der ofte tog halvdelen af indtjeningen .... Det blev for svært for myndighederne at se gennem fingre med...

De var rene Flatrate parties over til sidst 10-12 timer! Og så kun til 800-900....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Bluejacket

Det er virkelig nogle konstruktive betragtninger.

Jeg har nogle spredte bekendtskaber, som jeg kan prøve at samle hos mig selv privat til et møde.

Hvis der kan samles nok mænd, vil det nemmeste være at betale kostprisen hos et escortbureau, og det vil kredse herinde for hvem økonomi i projektet er sekundært, formentlig også vælge at gøre.

Samme vil formentlig ikke lægge det ud i forum som et projekt, men blot vælge at skride til handling, og betale hvad det koster.

Imidlertid er mit udgangspunkt, og jeg er også i kontakt med nogle, med særdeles bedre råd end jeg, der er principielt enig med mig i at prisen for sex, pigernes medvirken må afspejle, om det er pigerne selv der har udgifterne til at facilitere deres medvirken i et arrangement, eller om det er os der finansierer at de kan deltage, uden at de selv har udgifter hertil.

Hvis det for eksempel er piger på klinik, der vælger at holde åbent bordel under deres vagt, ja så har de, de udgifter de altid har hertil, måske minus en kaffedame på dagen, hvis de vælger at deltage 3 piger i stedet for kun 2 piger.

Som jeg ser det kan de vælge at invitere mænd til at deltage, uden at de skal betale entre, og så tage den fulde normale pris for sex, eller også kan de vælge at satse på at der kommer så mange mænd, at de mindst kan få dækket deres egne udgifter, måske mere til ved at tage en entre på 300 kr, blot lade det inkludere kaffe/te, isvand og småkager, derfor tage eksempelvis 800 kr for 30 standard minutter med standard ydelser.

Men i såfald, piger der læser med, scroll op til indlægget hvor jeg fremhævede et helt afsnit i rødt.

Eller også er det os der faciliterer, og afholder udgiften til samme, pigerne medvirker uden egne udgifter, hvorfor at vores forventning eksempelvis kan være at de sælger 30 standard minutter med standard ydelser for 800 kr under et arrangement.

Derfor kan et escort bureau ikke bruges, hvis det ikke bliver en klinik løsning, men sidstnævnte model.

Det er så muligt at en pige/piger gerne vil have en mandlig bekendt med, som når escort chaufføren holder nede i bilen, hvis således må vi skillinge sammen til deres udgift til ham.

Disse betragtninger fører mig tilbage til et tidligere skitseret projekt, som jeg ellers havde lagt på hylden da FKK København kom på banen, men som kan være aktuelt at genoptage som en overvejelse i denne tråd.

Nille, Louie De Palma og jeg lejede tidligere i år et hotelværelse, entrerede med escort, og skiftedes til at købe tid af pigen en eftermiddag.

Det kom der en anmeldelse ud af fra min hånd, der vakte stor begejstring, og tråden førte til en dialog om at vi da kunne arrangere os 3 - 5 mænd i min lejlighed, om at aftale et besøg af en ung smuk model.

Det vil jeg så ingen penge have for, men jeg stiller gratis med lejligheden, som en mulighed for de udvalgte i netværket.

Imidlertid er mit udgangspunkt at en pige der deltager, hun deltager uden at hun får penge for den tid, hun pauserer i vores selskab, men hun kan sælge halve og/eller hele timer, på stribe efter tur til 3 - 5 mænd, der hygger sammen i min stue ved siden af soveværelset.

Jeg har netop fået bygget en lækker brusekabine efter mål i mit soveværelse, men sengen er en enkeltmands seng.

Dog vil jeg sørge for at købe nogle kraftigere støtteben, end dem sengen er udstyret med.

Imidlertid kan Louie De Palma, der 2 gange har lånt min lejlighed til escort besøg, bekræfte at sengen er brugbar til 2 personer.

Min tanke er at en dansk ungpige model besøger os nogle timer en eftermiddag/aften, og tager 800 kr for 30 minutter, og 1400 kr for 60 minutter.

Det skulle vistnok være særdeles konkurrencedygtig i sammenligning med, at hun skulle dele med et bureau og en chauffør.

Ønsker hun så at medbringe en mandlig bekendt, må vi finde ud af at betale ham, og han skal være velkommen i stuen sammen med os.

Jeg byder på Nespresso kapsel kaffe, og kage og sodavand.

Optimalt kom der 2 piger, men det kan vi næppe tilbyde nok mænd til, til en interessant nok omsætning for 2 piger.

Men der kan komme nogle gode anmeldelser ud af et sådant arrangement, og det kan blive sjovt at skrive dem :)

Men jeg foretrækker nu et åbent bordel/PD med entre på 300 kr, 2 - 3 piger og en pris på max 800 kr for 30 standard minutter med standard ydelser.

Det skal bare arrangeres rigtigt, og vi mænd skal prøve at aftale at vi møder så mange som muligt op i samlet flok.

Som jeg ser det udgør den første forudsætning herfor, at vi alle er villige til at forudbetale en entre på 300 kr, som er tabt, hvis ikke vi møder op på dagen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...