Hop til indhold
Guest dallevalle

kreta

Recommended Posts

Der findes skam bordeller dernede fortrinsvis med udenlandske piger. Jeg søgte en del efter dem da jeg sidst var på ferie, men det lykkedes mig dog ikke at besøge stedet. Det sted jeg fandt frem til var et "red-light distrikt" nær den østlige del af havnen i den gamle bydel af Chania. Området ligger ved gaden Minoos. Der findes nok også tilsvarende områder i de andre store byer på Kreta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg var på Kreta i maj måned havde jeg også planer om at tage forbi det famøse "red light district" nær havnen i den østlige del af Chania. Jeg kom også godt nok forbi, men det var på en højlys dag og der var altså ingen GP på det tidspunkt. Jeg tror derfor, at man skal tage derind sent om aftenen for at møde nogle GPs. Jeg må indrømme at jeg selv var pænt nysgerrig efter at opleve det, men jeg fik ikke taget mig sammen til at tage derind om aftenen, da jeg var sammen med familien. Jeg boede iøvrigt på hotel i en by lidt udenfor Chania. 

Jeg fandt dette kort på nettet, hvor Chania's "red light district" er markeret. 

Udklip.thumb.PNG.6e58341d257657cabbcc1ad

 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om der er dags aktiviteter i red Light district nu om dage? Skal snart til øen med familien so aften aktiviteter bliver det nok ikke til for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 1.10.2019 at 06:06:

Nogen der ved om der er dags aktiviteter i red Light district nu om dage? Skal snart til øen med familien so aften aktiviteter bliver det nok ikke til for mit vedkommende. 

Svare lige på mig eget spørgsmål, ja det er der. Jeg gik et par gange op og ned af gaden "minoos" uden at se noget som helst, men fandt side gaden gennem nogle MEGET små passager. Og der var der gang i alle de røde lamper. Og flere kunder der shopped rundt selv klokken 13 om eftermiddagen. Så ingen piger da de nok sidder indendørs og man skal snakke med "bordel mutter" før man har adgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...