Hop til indhold
denunge

DUANG DAO, Vejle

Recommended Posts

Nå, i mangel på respons på min efterspørgsel måtte jeg jo selv afsted.

Den ligger lidt klods op af Nittaya, men dog en anden indgang. Derfor er der samme problem med diskretion som denne - dog er det endnu værre hos Duang, da der ikke er nogen opgang at gå op i. Men står i porten og venter på at de åbner døren.

Nå, det gik heldigvis ret hurtigt, og blev budt indenfor i pæne og rene lokaler.

Men herfra syntes jeg at det var lidt op ad bakke. Med det samme at jeg kom ind i massagerummet begyndte tilnærmelserne og berøringerne allerede inden at tøjet var kommet af!

Pigen hed Linda (eller noget i den retning) og var en lille sød thai på omkring 30-35 vil jeg skyde hende til.

Her kom priserne også frem. 300kr massage, 600kr hj, 700kr bj, 1000 fuld pakke. At betale ved kasse 1 med det samme!

Nå, der blev foretaget et valg, hvorefter at pigen forsvandt.

Der gik vel et par minutter og så var hun tilbage. Så begyndte massagen - eller hvad man nu skal betegne det som. Der blev fokuseret rigtig meget på overkroppen. Det blev kun til meget kort massage på benene og slet ingen pirring. Så kom Vend om - eh ok, så gør vi da det.

Og så var det så tid til næste punkt på menuen...

Ingen detaljer heromkring - andet end der ikke var gået 40 minutter fra jeg var gået ind af døren indtil jeg var udenfor igen.

Alt i alt - gentagelsesfare. Nej tak. Alt for meget focus på mersalg, ingen pirring før ekstraydelserne, snyd med tiden, manglende diskretion mht adgangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...