Hop til indhold
gerog

Fyn: Falske pengesedler i omløb

Recommended Posts

Fyns Politi oplever i øjeblikket en stigning i anmeldelser i hele politikredsen om falske pengesedler - typisk 500 eller 1.000 kronesedler.

Sådan tjekker du, om pengesedlen er ægte
Det er muligt at undersøge, om en pengeseddel er falsk på flere måder. En ægte pengeseddel har en et vandmærke og en skjult tråd, som ses tydeligt, når sedlen holdes op mod lyset. En ægte seddel har også et hologram, der reflekterer lyset i forskellige farver. Endelig har ægte pengesedler en såkaldt vinduestråd, hvis bølger bevæger sig, når man vipper sedlen

http://nyhederne.tv2.dk/2015-09-23-fyns-politi-advarer-falske-sedler-i-omloeb

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er det sundt at sætte sig ind andres sted. 

Tænk hvis det var dig selv, din datter, din søster? Ville du også så bare sige "så kan du lære det"? 

 

Jeg ved der findes mange gode mænd derude. 

Men dem som er så gode til at snyde folk som ham jeg bøvler med har gjort det rigtig mange gange før og ved lige hvordan man skal snøre folk. 

Når man sidder og opretter op i mod 20-25 adskillige mails så har man virkelig et sølle liv. 

 

Jeg syns det er klamt at afpresse folk til sex. Hvad forventer han? At jeg vil lægge og nyde det og give ham det bedste blow nogensinde? 

 

Hvis man er så sårbar at man ikke kan tåle at få et nej til at kneppe en pige så skal man spærre sig inde i sit eget hus og aldrig komme ud eller vise sig online. 

 

 

Jeg har lært på den hårde måde af mine fejl. 

Men det retfærdiggør ikke hans opførsel. 

 

Beklager de hårde ord - men jeg kan bare ikke tage folk der opføre sig sådn. 

 

Og finder jeg nogensinde ud af hans identitet så tror jeg da lige jeg aflægger konen et lille opkald. 

Det er svinsk ja men man får af samme skuffe som man selv åbnede. Punktum. 

 

Og ikke mere fra mig nu - jeg har talt med advokat i dag og politiet har i den grad sluppet nemt afsted. 

Så nu må se hvad der kommer til at ske fremadrettet....... 

God aften og god weekend :-) 

fra en influenza ramt pige. Øv øv så pas på derude der er mange som er ramt i tiden :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er det sundt at sætte sig ind andres sted. 

Tænk hvis det var dig selv, din datter, din søster? Ville du også så bare sige "så kan du lære det"? 

 

Jeg ved der findes mange gode mænd derude. 

Men dem som er så gode til at snyde folk som ham jeg bøvler med har gjort det rigtig mange gange før og ved lige hvordan man skal snøre folk. 

Når man sidder og opretter op i mod 20-25 adskillige mails så har man virkelig et sølle liv. 

 

Jeg syns det er klamt at afpresse folk til sex. Hvad forventer han? At jeg vil lægge og nyde det og give ham det bedste blow nogensinde? 

 

Hvis man er så sårbar at man ikke kan tåle at få et nej til at kneppe en pige så skal man spærre sig inde i sit eget hus og aldrig komme ud eller vise sig online. 

 

 

Jeg har lært på den hårde måde af mine fejl. 

Men det retfærdiggør ikke hans opførsel. 

 

Beklager de hårde ord - men jeg kan bare ikke tage folk der opføre sig sådn. 

 

Og finder jeg nogensinde ud af hans identitet så tror jeg da lige jeg aflægger konen et lille opkald. 

Det er svinsk ja men man får af samme skuffe som man selv åbnede. Punktum. 

 

Og ikke mere fra mig nu - jeg har talt med advokat i dag og politiet har i den grad sluppet nemt afsted. 

Så nu må se hvad der kommer til at ske fremadrettet....... 

God aften og god weekend :-) 

fra en influenza ramt pige. Øv øv så pas på derude der er mange som er ramt i tiden :-( 

God bedring!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har ovenstående indlæg med falske pengesedler at gøre.

Flot. Endnu et spark. Du kan ikke tænke dig til, at det er lagt forkert? Du ved jo godt, hvad det præcis er, hun kommenterer på her. Selvom hun desværre har ramt en forkert tråd.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Godt sagt Gina! jeg føler sgu meget med den pige. virkelig trist situation hun er havnet i.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Terminaler fås til rimelig pris og er håndholdt.

Sikkerhed for begge parter følger gratis med. 

Det ændrer ikke på, at det stadig er kontanter som er det eneste betalingsmiddel de accepterer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...