Gæst Skrevet 23. September, 2015 (edited) DEPOSITUM PÅ MINUMUM 1000 KR. Jeg tager det meget seriøst når jeg aftaler et møde og det har jeg oplevet at den anden part desværre ikke gør.Jeg bruger omkring 2-3 timer på mig selv, gør missen helt glat(medmindre du har andre ønsker), tager et langt bad for at dufte lækkert, shopper måske nyt tøj og lækker en pæn makeup. Derfor opkræver jeg et depositum på konto eller mobilepay for ikke at spilde min tid og dette er ikke til diskussion på nogen måder.Fræk liderlig 18 år Billeder Redigeret 24. Oktober, 2015 af Kurator fjernet billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 23. September, 2015 Nej - når det er 1000 er der noget galt, men nogle opkræver et mindre beløb og det er seriøst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 23. September, 2015 Du kan være rimelig sikker på at det er penge lige ud af vinduet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 23. September, 2015 Hun er sgu ellers mega lækkermen det er Julie også, og er ligeledes nervøs for at betale inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 23. September, 2015 ALERT!Den lugter langt væk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 23. September, 2015 Hun er sgu ellers mega lækkermen det er Julie også, og er ligeledes nervøs for at betale inden'Julie Madsen' er bekræftet som værende fake. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 23. September, 2015 Tror ikke på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 24. September, 2015 Tror ikke på...Mener du ikke "dallevalle" er troværdig? Tror jeg han er, hvorfor dog opdigte sådan en historie. Se link:https://www.eroguide.dk/forum/topic/42822-pas-på/#comment-343596 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 25. September, 2015 Betal ikke har kostet mig 800 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 25. September, 2015 Mener du ikke "dallevalle" er troværdig? Tror jeg han er, hvorfor dog opdigte sådan en historie. Se link:https://www.eroguide.dk/forum/topic/42822-pas-på/#comment-343596Nej... Jeg tror ikke på hendes annonce... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sismofyt 6 Skrevet 3. Oktober, 2015 Løgn og latin. "Jeg bruger omkring 2-3 timer på mig selv,"Vis mig bare èn GP der gør det for en kunde!"shopper måske nyt tøj"Vis mig bare èn GP der gør det for en kunde!Ovenstående kan lade sig gøre, men så taler vi om en luksus GP der koster 10.000 kr. for en time og det er ikke det vi taler om her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg