Hop til indhold
Deli

Bella mellem Give og Billund

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=bella1

Helt sikkert ikke pigen på billederne, men form og figur ligner meget godt. Nogle fantastiske store babser, som bare sad der. Lidt deller på maven, men ikke noget voldsomt. Go fast bagdel.

Rigtig sød og venlig pige fra Estland, snakkede fint engelsk. Standard liste mht. ydelser og priser.

Stedet ligger midt i Uhe og ligger som sådan ikke særlig diskret, men man kan kører ind og gemme sig lidt i carporten, hvor man også går direkte ind til baghaven bag høje stakitter. Det jeg så af huset var meget pænt uden at være prangende. Selve rummet var to stole og sengen, så ikke noget charmerende ved det. 

Alt i alt en rigtig go oplevelse med en sød og charmerende pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er bilen ikke kendt i området er det da ret diskret, da du er ude af syne så snart du kommer ud af bilen og ind bag hegnet. Har kigget på Bella flere gange men ikke turde da jeg nok er lidt for lokal til at ville parkere min bil der. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella er en rigtig dejlig pige tager sig gerne tid til at nusse - kysse og være der for en. Jeg kommer helt sikkert igen.

Er ikke go til at skrive om de piger jeg besøger - derfor når jeg gør det er hun det værd ;)

Gav 600 for ½ time - hun rejser desværre hjem på ferie i dag - men kommer snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...