Hop til indhold
noob.

Søger thai sex massage

Recommended Posts

hej alle gæve vikinger. 

Jeg har endnu ikke prøvet thai massage eller sex med en af de søde piger. 

Hvor er det Best at få den oplevelse udført ?

har læst lidt her inde at man kan få div massage former og så en med hånden. 

Det vil dog bare ikke være nok efter en fræk massage så vil jeg sku røre bryster og osv. 

Hvad er ca priserne og hvad kan Du anbefale og hvo er det. Samt pris ide 

må forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hej alle gæve vikinger. 

Jeg har endnu ikke prøvet thai massage eller sex med en af de søde piger. 

Hvor er det Best at få den oplevelse udført ?

har læst lidt her inde at man kan få div massage former og så en med hånden. 

Det vil dog bare ikke være nok efter en fræk massage så vil jeg sku røre bryster og osv. 

Hvad er ca priserne og hvad kan Du anbefale og hvo er det. Samt pris ide 

må forhånd tak

Hej noob.

Først vil jeg anbefale dig at lægge din søgning under forummet "efterlysninger af thaimassage og piger på sjælland";-), hvor jeg vil mene at den retteligt hører hjemme

Du spørger hvor det er bedst???, Tjaaa, det er et meget vidt begreb, men en ting er (næsten) lige så sikkert som amen i kirken; Du skal nok blive tilbudt sex med pigerne, enten når du står i rummet og bliver spurgt om hvilken massage du ønsker eller også under massageforløbet. Læg mærke til at jeg skriver (næsten). Det forholder sig selvfølgelig ikke 100 % sådan, men nok i 80% af tilfældene, og så også om der er gode "vibes" mellem dig og pigen.

Men hvem der er bedst, svarer lidt til at du spørger en Mercedes entusiast, en Audi entusiast, og en Skoda entusiast om, hvilken bil der er bedst at køre i, Du får 3 forskellige svar:grin:

Du skal også lige være klar over at det som JEG måske synes er/var den bedste oplevelse "ever", langt fra er det samme som at DU vil få den samme oplevelse. Og liiige netop dét, er det der gør dette forum super fint, men det har du jo nok opfattet:grin:, der er kun en rigtigt god måde at finde ud af det på, og det er; PRØV DET, og lad os andre høre lidt om hvad DU syntes om det bagefter

Hilsen Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...