Hop til indhold
uniden

Sophia - Flensborg

Recommended Posts

Ikke mig, men jeg er overbevist om, at du bliver skuffet hvis du forventer at møde pigen på billederne :-x

Om ikke andet så arbejder hun i døgndrift, så man skal nok ikke forvente den store GFE :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke mig, men jeg er overbevist om, at du bliver skuffet hvis du forventer at møde pigen på billederne :-x

Hvorfor? Billederne på Sexnord plejer nu at være ægte omend ret så photoshoppede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor? Billederne på Sexnord plejer nu at være ægte omend ret så photoshoppede.

Fordi billederne er af en kvalitet og taget i nogle omgivelser, som langt fra er typiske for prostituerede i den prisklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi billederne er af en kvalitet og taget i nogle omgivelser, som langt fra er typiske for prostituerede i den prisklasse.

Ikke desto mindre så plejer billederne altså at være ægte nok. Jeg har ikke været hos den pågældende, så garanterer dog ikke noget ;-)

Har du oplevet falske billeder på Sexnord?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke desto mindre så plejer billederne altså at være ægte nok. Jeg har ikke været hos den pågældende, så garanterer dog ikke noget ;-)

Har du oplevet falske billeder på Sexnord?

Der har været falske billeder på Sexnord og billeder, hvor modellen ser 10 år yngre og 20 kg lettere ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været falske billeder på Sexnord og billeder, hvor modellen ser 10 år yngre og 20 kg lettere ud.

Ok, også deciderede falske billeder? Altså hvor det er en helt anden person?

At billederne er gamle er vel ikke decideret falskt, bare dårlig stil ;-)

Jeg har måske bare været heldig indtil videre. Dem jeg har besøgt, der har billederne passet meget godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt groft at tale om falske billeder når der ikke er nogen der har besøgt hende.

Det er flotte billeder taget af en dygtig fotograf og sikkert også behandlet lidt bagefter. Det er jo det fotografer lever af.

Pigen er jo også pimpet op til fotos; men pigen er da sikkert slank og flot.

Man kan aldrig være sikker med de billeder, nogle bruger profesionelle fotografer, andre nøjes med selfies foran spejlet og så er der nogle få der bruger andres billeder (svindel).

Nogen kan så se en fordel i ikke at bruge de nyeste billeder.

Alder, brystmål og fotos bliver ofte opgivet lidt letsindigt i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...