Hop til indhold
Guest Maii Love

Hvor længe kan en pige være "nystartet"?

Recommended Posts

Guest Maii Love

Jeg kontrollerer altid hvilke piger der er på når jeg skal jobbe, og hver evig eneste gang gennem de sidste 6-7 måneder er der den samme "nystartede blondineskønhed" med døgnåbent på .. 

Så mine spørgsmål er; hvor længe er man nystartet? 

Og ville du som gæst føle dig snydt/taget ved næsen, hvis du fandt ud af at "den nye pige" havde været GP i 1 år eller længere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og ville du som gæst føle dig snydt/taget ved næsen, hvis du fandt ud af at "den nye pige" havde været GP i 1 år eller længere?

Nej, for så har hun jo erfaring :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Nej, for så har hun jo erfaring :)

 

Men hvis man går efter en nystartet, så er erfaring vel ikke et plus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er vant til at blive snydt på tid/ydelser/indlevelse/osv..... så den med om man er nystartet eller ej, rangere ret lavt på listen over ting der kan forarge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 3kant=QQ

Alt afhænger jo af hvor ofte en Q arbejder, men 3 mdr er vel en rimelig tid til at blive "udlært" - men det er naturligvis indiviuelt

Så som indenfor for langt de fleste job, hvor der er en prøvetid for fastansættelse efter 3 mdr - tja så gælder det samme vel for en GP - hun er efter min mening udlært, hvis hun gennem de første 3 måneder har fået ros, vejledning og støtte af enten kollegaer, bureau eller begge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er lidt ligesom når mange butikker holder udsalg det meste af året. Det bærer præg af en hvis useriøsitet, men kan vi lide varerne og priserne så handler vi der jo alligevel.

Jeg ville aldrig vælge en nystartet, men føler mig da snydt hvis det jeg bliver stillet i udsigt ikke bliver opfyldt. F.eks. så vælger jeg kun piger der kysser, og går helt kold hvis hun så ikke synes jeg er værd at kysse :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt ligesom når mange butikker holder udsalg det meste af året. Det bærer præg af en hvis useriøsitet, men kan vi lide varerne og priserne så handler vi der jo alligevel.

Jeg ville aldrig vælge en nystartet, men føler mig da snydt hvis det jeg bliver stillet i udsigt ikke bliver opfyldt. F.eks. så vælger jeg kun piger der kysser, og går helt kold hvis hun så ikke synes jeg er værd at kysse :???:

Ja en kold og arrogant kost kan dræbe enhver liderlighed.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk i øvrigt, at der er forskel på "nystartet" og "debuterede".

Hvis man har holdt en pause, og er kommet tilbage, så er man "nystartet"

Hvis man er "debuterede", er man den uskyldige jomfru (i branchen).

I hvor lang tid, man kan kalde sig "nystartet" eller "debuterede", er et godt spørgsmål.

Hvis man kigger på f.eks. alder, så siger min erfaring, at man kan kalde sig 21 år til man bliver ca. 25 år. Dvs. det første år (der hvor man reelt er 21 år), kan forlænges med ca. 4 år. Altså en faktor 1:4.

Normalt vil man (i andre sammenhænge end købesex) være nystartet/debuterende i ca. 2-3 måneder. Hvis man bruge samme faktor (cirka) som ved alder, kan man mao. kalde sig nystartet/debuterede i ca. 1 år.

Men da der nok ikke er nogle der gider at føre en sag om overtrædelse af markedsføringsloven, så er der sådan set frit slag i forhold til at afgive vildledende og urigtige oplysninger (og endnu en årsag til, at prostitution er et sær-erhverv!).

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvor lang tid, man kan kalde sig "nystartet" eller "debuterede", er et godt spørgsmål.

Ja, nogen bruger også at kalde sig nystartet -

såsnart de er nystartet et nyt sted :blink:

 

Nogen piger - især udenlandske bruger også udtrykket: "første gang"

- f.eks første gang i Herning, Hvidovre, Vejle, Ålborg, Odense mv. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg kontrollerer altid hvilke piger der er på når jeg skal jobbe, og hver evig eneste gang gennem de sidste 6-7 måneder er der den samme "nystartede blondineskønhed" med døgnåbent på .. 

Så mine spørgsmål er; hvor længe er man nystartet? 

Og ville du som gæst føle dig snydt/taget ved næsen, hvis du fandt ud af at "den nye pige" havde været GP i 1 år eller længere?

En del piger bliver jo kun et år ældre for hver fem år der går. En del piger har taget 10-15 kg på siden billederne er taget. En del piger bruger falske billeder eller ret manipulerede billeder. 

Og så er der dem der er nystartede uden at være det, eller chock de piger der skriver de er studerende men slet ikke er det heller :D Det lyder da begge godt men jeg føler mig ikke snydt hvis de ikke er nystartede. Som noget erfaren kunde er man van til at tage pigernes annoncer og billeder med et gran salt ;)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kontrollerer altid hvilke piger der er på når jeg skal jobbe, og hver evig eneste gang gennem de sidste 6-7 måneder er der den samme "nystartede blondineskønhed" med døgnåbent på .. 

Så mine spørgsmål er; hvor længe er man nystartet? 

Indtil alle har været der en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

chock de piger der skriver de er studerende men slet ikke er det heller :D 

Det er faktisk ikke noget at grine ad, hvis man sætter næsen op efter et vist niveau og det viser sig ikke at holde. Ikke fordi dem uden uddannelse/studerende-status behøver at være "under" ønsket niveau - mange af mine bedste venner og sex-/samtalepartnere er skam på højere niveau end en del med lange uddannelser, men det skaber en forventning hos mig ... (Jeg tror dog sjældent på det).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er faktisk ikke noget at grine ad, hvis man sætter næsen op efter et vist niveau og det viser sig ikke at holde. Ikke fordi dem uden uddannelse/studerende-status behøver at være "under" ønsket niveau - mange af mine bedste venner og sex-/samtalepartnere er skam på højere niveau end en del med lange uddannelser, men det skaber en forventning hos mig ... (Jeg tror dog sjældent på det).

Jamen hvis det et vigtigt for dig at hun er studerende på højt niveau når du besøger en glædespige så er det jo vigtigt for dig, men som du jo selv skriver så tror du jo selv sjældent på det når de skriver det. Det vigtigste for mig er ikke pigens uddannelsesniveau, men at hun er glad, hviler i sig selv, har det godt, ser tiltalende ud og giver en god behandling. Det har intet at gøre med hendes uddannelsesniveau men sådan har vi jo forskellig smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis man kigger på f.eks. alder, så siger min erfaring, at man kan kalde sig 21 år til man bliver ca. 25 år. Dvs. det første år (der hvor man reelt er 21 år), kan forlænges med ca. 4 år. Altså en faktor 1:4.

Jeg har ladet mig fortælle, at de ti værste år for en kvinde er de ti år mellem 29 og 30!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvis det et vigtigt for dig at hun er studerende på højt niveau når du besøger en glædespige så er det jo vigtigt for dig, men som du jo selv skriver så tror du jo selv sjældent på det når de skriver det. Det vigtigste for mig er ikke pigens uddannelsesniveau, men at hun er glad, hviler i sig selv, har det godt, ser tiltalende ud og giver en god behandling. Det har intet at gøre med hendes uddannelsesniveau men sådan har vi jo forskellig smag.

Prøv at læse det jeg skrev en gang til. Dit svar giver ikke mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nystartet?

Det må man vel være, indtil den første kommer og siger: "Åh nej/jo, er det dig igen???"

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Prøv at læse det jeg skrev en gang til. Dit svar giver ikke mening.

Jeg læste det tre gange for jeg synes det var et dybt underligt  og selvmodsigende svar du kom med til mit indlæg. Om det er misforståelse os imellem kan godt være og så lad det være ved det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste det tre gange for jeg synes det var et dybt underligt  og selvmodsigende svar du kom med til mit indlæg. Om det er misforståelse os imellem kan godt være og så lad det være ved det. 

O.k. Jeg har måske ikke formuleret det klokkeklart.

Min pointe er at hvis der står noget, som er afgørende for mit valg eller det bare er med til at sætte gang i særlige forventninger, så kan det skuffe, hvis det er løgn. Hvis der står "studine" så sætter det gang i min forventning om et vist minimumsniveau af intelligens og dannelse. Jeg er fuldt bevidst om, at man sagtens kan være rasende intelligent og dannet uden nogen uddannelse - kender flere eksempler personligt. Men hvis jeg nu sætter næsen op efter minimumsniveauet, så bliver jeg (måske) skuffet, hvis det er løgn. Det samme hvis der står slank og hun ikke er det (selvom jeg også tænder på kvinder der ikke er slanke) osv. osv. osv. Jeg pointerede altså at det ikke er en ligegyldig variabel for alle. Men det er aldrig den eneste for mig.

Jeg har intet sagt om at det er "det vigtigste"og heller ikke at det er et krav jeg altid stiller  - som du giver udtryk for:

Jamen hvis det et vigtigt for dig at hun er studerende på højt niveau når du besøger en glædespige så er det jo vigtigt for dig, men som du jo selv skriver så tror du jo selv sjældent på det når de skriver det. Det vigtigste for mig er ikke pigens uddannelsesniveau, 

Derfor synes jeg der var noget goddag mand-økseskaft over din kommentar til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart vil jeg føle, at ordet bliver misbrugt, hvis pigen har været der længere end 1-3 måned.
Alt afhængig af om hun har 1, 2 eller 8 vagter om måneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Bebop, Jeg synes også dit svar til mit indlæg var selvmodsigende  og goddag med et økseskaft, men nu har du forklaret hvad du mener så fint med det.

Til det du skriver

Jeg et fuldkommen ligeglad med om det står studine i en annonce. Det giver ikke mig en forhåbning om at møde en pige med et minimum af dannelse og intelligens, alene af den grund at dannelse for mig intet har med uddannelsesniveau at gøre, der er rigtig mange studerende der i mine øjne er alt andet end dannet for at sige det pænt, og fordi man ikke er boglig intelligent og studerende kan man være intelligent på mange andre måder. (Ref: De syv intelligenser feks ). 

Jeg måler ikke folks intelligensniveau ud fra om de er studerende eller ej eller sætter et forhåbningsniveau om deres minimum af dannelse og intelligens ud fra oplysninger om det. For at komme dig i forkøbet så nævner du selv også at man sagtens kan være dannet og intelligent uden at være studerende. Vi tillægger bare ordet forskellig værdi når vi ser ordeti en annonce for en glædespige, og fint med det.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...