Hop til indhold
Gæst

Findes der et GFE kontra quickie paradoks?

Recommended Posts

Gæst

Jeg tumler lidt med det jeg tror er et købesex paradoks for mig :shock: , nemlig det at jeg kan købe ydelser (quickies) som giver mig den eftertragtede udløsning, men som ikke efterlader nogen glæde eller "rus", og så kan jeg købe ydelser (GFE) hvor resultatet er lige det omvendte, masser af glæde og "rus", men ingen udløsning. Damm it! :???:

Der skal nok lidt forhistorie til. Da jeg ikke er den store indlægs skriver, så undskylder jeg hvis der er for meget historie fortælling i mit oplæg. ;-)

Jeg startede som sexkøber for snart 30 år siden. Det var med papir udgaven af EB og alle de små rubrikker man som hedejyde svært kunne fortolke. Alligevel lykkedes det at finde den første pige - en "moden kvinde" på 30 år husker jeg. Annie fra Odense. Suk hvor var hun dejlig og erfaren. Ind, nøgen, gang i den, tøj på og ud af døren igen. Det tog måske 15 minutter ialt, men det var superfryd og jeg husker det som var det i går. :cool: Så gik det i det tempo en SU og aftenarbejde kunne bære = langsomt. Måske sammenlagt 30 besøg over de næste 7-8 år. Stortset hvert besøg gik som planlagt og endte med success - ind, speed hygge, ud. Intet avanceret, bare den helt enkle og sjældent mere end 15-20 minutter. Jeg satte sexkøb på standby fordi jeg mødte en sød pige, som faktisk gjorde det helt gratis med en grimrian som mig.:-P Hun var sød, alt for flot, fræk og erfaren - alligevel tog det rigtig lang tid inden det lykkedes hende at få banditten til at aflevere. Det lykkedes efter måske 10 forsøg, og så var alt bare fryd og gammen - ja, altså indtil vi så ikke var sammen længere. :-( Der gik nu 15 år inden der blev trykket på sexkøb knappen igen. Sikke et kultur chok, der var sket meget i mit fravær, og jeg var lidt overvældet. Prøvede det til med et par af de korte aftaler, og fik da klaret det der skulle klares, men nu var det ledsaget af en noget tom følelse. :-( Okay, jamen mulighederne havde ændret sig, og midlerne var der også, så nu var GFE jo nok løsningen. Hvert besøg ved de søde har resulteret i fysisk nydelse og alt andet end den tomme følelse - men aldrig aldrig aldrig med den fysiske udløsning. Hmmm, man er jo naturvidenskabeligt uddannet, så der må da findes en forklaring. På en rejse i sidste uge ramlede jeg så ind i en quickie, helt uplanlagt, chancen bød sig bare. Velkommen, alt klaret, farvel, 15 minutter, og så den tomme følelse. Altså hvad fanden er nu det for noget, kan man ikke få begge dele? Eller er det bare sådan det er for mig og måske andre, at enten så er det købe quickies eller så er det the real thing (altså en GF og ikke GFE)???

Hvis det kun er mig der har det sådan, så insisterer jeg på at få opkaldt fænomenet efter mig - "Kaspersen Syndrom". Hvis jeg ikke er alene om det, vil jeg da gerne vide om I har fundet en løsning indenfor købesex som virker. En quickie GFE combo måske? :wink::-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis det kun er mig der har det sådan, så insisterer jeg på at få opkaldt fænomenet efter mig - "Kaspersen Syndrom". Hvis jeg ikke er alene om det, vil jeg da gerne vide om I har fundet en løsning indenfor købesex som virker. En quickie GFE combo måske? :wink::-D

Jeg tror du er for meget fokuseret på, at det skal være ligesom første gang, istedetfor at prøve noget nyt og opleve nye højder. Derfor vil jeg anbefale dig at prøve en omgang pirringsbondage, hvor du helt overlader det til pigen at pirre og ophidse dig og når du til slut nærmest må be om at få lov at sprøjte - kan du så få lov at udleve din fantasi om en hurtig omgang :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller er det bare sådan det er for mig og måske andre, at enten så er det købe quickies eller så er det the real thing (altså en GF og ikke GFE)???

 

Forstår jeg det ret, at du egentlig oplever "forsinket udløsning" både med en kæreste og en GP, når det er "kærlig sex" modsat "kontant knep"?

Jernsvinets råd er fint!

Dernæst kan du overveje, hvordan du onanerer - er det også hurtigt og målorienteret?

Når du dyrker "kærlig sex" fokuserer du så meget på den anden og mindre på dig selv? I givet fald kan du jo overveje at prøve at aftale en seance, hvor I først er GFE - og så på et aftalt tidspunkt skifter til "kontant knep". - Det er samme princip som Jernsvinets forslag, men som træning for dig I at flytte fokus fra hende til dig under GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...prøve noget nyt og opleve nye højder. Derfor vil jeg anbefale dig at prøve en omgang pirringsbondage, hvor du helt overlader det til pigen at pirre og ophidse dig og når du til slut nærmest må be om at få lov at sprøjte - kan du så få lov at udleve din fantasi om en hurtig omgang :wink:

Tak Jernsvin, læser jeg dit og Bebop's svar, så handler begge om at flytte fokus fra pigen til mig selv, og det er nok langt fra forkert. Pirringsbondage er et forslag som en GP også kom med under et besøg, men jeg afviste, nok mest af angst for at ende med at tage derfra med den tomme følelse. Det må op til fornyet overvejelse. :-) 

Forstår jeg det ret, at du egentlig oplever "forsinket udløsning" både med en kæreste og en GP, når det er "kærlig sex" modsat "kontant knep"?

Ikke helt rigtigt. Ved quickies har jeg fået udløsning, aldrig ved GFE. Med kæresten gik der lang tid inden det lykkedes at få udløsning, men efter den første var det ikke noget problem. Det skal lige nævnes at udløsning ved quickies ikke har været 100% garanteret i de senere år fordi dilleren blev lidt blød med alderen - men det problem er heldigvis løst. 

Dernæst kan du overveje, hvordan du onanerer - er det også hurtigt og målorienteret?

Nej, det er langt fra målorienteret og bestemt heller ikke hurtigt.

I givet fald kan du jo overveje at prøve at aftale en seance, hvor I først er GFE - og så på et aftalt tidspunkt skifter til "kontant knep". - Det er samme princip som Jernsvinets forslag, men som træning for dig I at flytte fokus fra hende til dig under GFE.

God ide tror jeg, og bestemt mindre "skræmmende" end pirringsbondage :-D  Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

God ide tror jeg, og bestemt mindre "skræmmende" end pirringsbondage :-D  Tak.

Nu behøver du jo ikke blive bundet som hos Lady Cherie og få bind for øjnene - personligt foretrækker jeg bare at lade pigen stå for pirringen, mens jeg stadig kan se hende og uden at være bundet, da jeg måske synes det er lidt kunstigt og da jeg tænder meget på det visuelle - men det kan være befriende at indse, at man kan ikke kan gøre noget, ikke kan røre pigen og at hun har fuld kontrol over hvad der skal ske - så er det sådan set bare at slappe af og nyde det, med bind for øjenene - og så kan det godt være hun kan finde på at overraske med isterninger eller sodavand i munden :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hvis det er en pige man kender lidt, så er det såmænd nok heller ikke så skræmmende. Jeg har slet ikke selvdisciplin nok til at kunne holde mig fra pigen, hvis det foregik uden reb, så respekt til dig ;-) Og lige om det med bind for øjnene eller ej, så har jeg et billede med pigen siddende i en behagelig stol med en fjer på en stang imens hun tjekker sin Facebook profil, så for mit vedkommende ville det da nok være uden bind for øjenene :-D

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

kke helt rigtigt. Ved quickies har jeg fået udløsning, aldrig ved GFE. Med kæresten gik der lang tid inden det lykkedes at få udløsning, men efter den første var det ikke noget problem.

O.k. - så du skulle 1 gang over barrieren med kæresten og derefter kørte det? Så er der jo godt håb forude ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

O.k. - så du skulle 1 gang over barrieren med kæresten og derefter kørte det? Så er der jo godt håb forude ...

Korrekt, og ja håb er der da. Og så er det da heller ikke kedeligt at hygge med de søde piger selv når det ikke går som ønsket. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...