Hop til indhold
Twixty

"Thai" massage i kolding

Recommended Posts

Hvor kan man få massage om aftenen i kolding? Her tænkes alm massage uden sexuelle ydelser. Behøver ikke være thai. Men skal dog være en pæn yngre dame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på med at kalde folk for "smarte" når du først og fremmest har lagt denne tråd ind i det forkerte forum, smarte...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik fortalt det var her den skulle ligge, beklager fejlen. Men alt begyndelse er svært. Selvom bodie forsøgte at hjælpe så var det ikke det jeg spurgte om.  Stedet må gerne tilbyde sexuelle ydelser gør intet. Man kan jo altid blive fristet. Men hvor skal tråden så oprettes for at ligge korrekt? En moderator må gerne flytte den hvis det kan lade sig gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik fortalt det var her den skulle ligge, beklager fejlen. Men alt begyndelse er svært. Selvom bodie forsøgte at hjælpe så var det ikke det jeg spurgte om.  Stedet må gerne tilbyde sexuelle ydelser gør intet. Man kan jo altid blive fristet. Men hvor skal tråden så oprettes for at ligge korrekt? En moderator må gerne flytte den hvis det kan lade sig gøre. 

Sorry buddy, du har lagt din efterlysning under anmeldelser, synes du, at du har skrevet en anmeldelse?

Men for oven er der et link til et underforum, der hedder "Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland.

Det samme link findes på forsiden, hvor det lyser dig i ansigtet.

Vil du selv vurdere, at det forum ville være et fornuftigt sted at anbringe din efterlysning?

Beklager sarkasmen, men vi har bare været igennem dette så mange gange, at det gør ondt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager meget fejlen. Så godt undermenyen med efterlysning men troede det hang sammen. Er ny herinde så tilgiv mig min uvidenhed og ringe brug af siden. Skal forsøge at gøre det bedre fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...