Hop til indhold
DenNysgerrige86

Hvilken størrelse kondom?

Recommended Posts

Er så småt begyndt på forskellige ting i denne dunkle del af verdenen (GP, SD og har sågar overvejet GB)

MEN Men men.  

Har aldrig rigtig gjort mig i kondomer  i min ungdom ( måske fordi jeg aldrig har gjort mig i 1nighters) 

er også en af den slags som aldrig har målt min pik.. syntes selv den godt kunne være længere.. men så fandt jeg ud af at man måler den i omkredsen. (Hvilket giver ualmindelig meget mere mening) og så var alting godt igen (væsentligt mere stolt at bredte end længde)

Men men men.... igen..

nu er jeg jo som sagt begyndt på alt dette her, blandt andet også sugar dating (med kæmpe uforventet succus) og mangler nu de rigtige kondomer.

og det helt store plus i historien er jo at Lillemor ikke skal vide noget om det. 

Har været i Føtex og brugsen og på apoteket men de har enten kul almindelig strøelse eller large.

ved ikke ikke hvor stor jeg er men ved bare at det ikke er stort nok.

MIT SPØRGSMÅL ER (langt om længe) hvor får de større kondomer (hvis de ikke skal bestilles hjem til adressen? 

Jeg har en frækkert aftale fredag og ønsker ikke at blive sendt hjem igen og manglende gummi (eller at køre på med for småt)

 

På forhånd tak til alle vismændene der er herinde.

Jeg drager kæmpe inspiration og læren fra alle jeres meget flotte og seriøs poster herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

7-eleven plejer at have dem i et par forskellige "overstørrelser". Jeg fik nogen hos 7-Eleven på Skanderborg Station engang.

 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke et kondomeri i Odense? Jeg mindes, at de havde et for 10-15 år siden. Måske skal der bare googles lidt. Apoteket har vist også i forskellige størrelse. Og husk er de for store, så kan man bare klippe spidsen af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber i Aldi, de har nogle fra "Worlds Best" i størrelse Extra Large.

Alt for stor til mig, men det ser da godt ud på natbordet :grin:

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

(væsentligt mere stolt at bredte end længde)

MIT SPØRGSMÅL ER (langt om længe) hvor får de større kondomer (hvis de ikke skal bestilles hjem til adressen? 

Jeg har en frækkert aftale fredag og ønsker ikke at blive sendt hjem igen og manglende gummi (eller at køre på med for småt)

 

Du skal have store kondomer, fordi du har stor omkreds? (Hvor stor?)

I ALDI Worlds Best "Beauty Form" = XL ~ ca 17 cm i omkreds (25 kroner for 10 stk)

Apoteket og Matas har vist Plan (RFSU) samme størrelse hedder så "Grande"

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu nemmere i gamle dage. Her havde apoteket ude i gården et plankeværk med huller i forskellig størrelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu nemmere i gamle dage. Her havde apoteket ude i gården et plankeværk med huller i forskellig størrelse ;-)

En mand gik ind til barberen og bestilte en pakke kondomer. Ja så gerne siger barberen. Hvilken størrelse bruger du?. Det ved jeg ikke siger manden. Er det da flere størrelser. Ja siger barberen men hvis du er i tvivl, så kan du gå ud i min baggård, der er opsat et plankeværk med huller i forskellige størrelser, og ovenover er der skrevet et nummer. Du kan så prøve hvilken en som passer dig.

Som sagt så gjort, der var bare det, at barberens nabokone havde opdaget, at der kom sådan en fyr ind ad hullerne ind imellem. Derfor stillede hun sommetider sin bagdel op af stakittet. Der gik et stykke tid og manden kom pustende og godt rød i hovedet tilbage til barberen.

Nå, sagde barberen, hvilken størrelse vil du så have?.

Til helvedet med størrelsen men hvad koster plankeværket.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget spændende alt sammen :)

Og tak for joken BD :)

Jeg tænker jeg må en tur i Aldi og melde tilbage snarest :)

på forhånd tak.

Find en ALDI hvor de har plankeværk i nærheden så. :)

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er så småt begyndt på forskellige ting i denne dunkle del af verdenen (GP, SD og har sågar overvejet GB)

MEN Men men.  

Har aldrig rigtig gjort mig i kondomer  i min ungdom ( måske fordi jeg aldrig har gjort mig i 1nighters) 

er også en af den slags som aldrig har målt min pik.. syntes selv den godt kunne være længere.. men så fandt jeg ud af at man måler den i omkredsen. (Hvilket giver ualmindelig meget mere mening) og så var alting godt igen (væsentligt mere stolt at bredte end længde)

Men men men.... igen..

nu er jeg jo som sagt begyndt på alt dette her, blandt andet også sugar dating (med kæmpe uforventet succus) og mangler nu de rigtige kondomer.

og det helt store plus i historien er jo at Lillemor ikke skal vide noget om det. 

Har været i Føtex og brugsen og på apoteket men de har enten kul almindelig strøelse eller large.

ved ikke ikke hvor stor jeg er men ved bare at det ikke er stort nok.

MIT SPØRGSMÅL ER (langt om længe) hvor får de større kondomer (hvis de ikke skal bestilles hjem til adressen? 

Jeg har en frækkert aftale fredag og ønsker ikke at blive sendt hjem igen og manglende gummi (eller at køre på med for småt)

 

På forhånd tak til alle vismændene der er herinde.

Jeg drager kæmpe inspiration og læren fra alle jeres meget flotte og seriøs poster herinde :)

man kan få xl på shell tanken.. Har altid fået vide jeg har et stort lem så købte bare de store, så er det oss nemmest at få det på drengen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan få xl på shell tanken.. Har altid fået vide jeg har et stort lem så købte bare de store, så er det oss nemmest at få det på drengen ;)

Ja og er det for langt så klipper man da bare det af der er i overskud. :lol:  :lol:

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...