FrankJ 183 Skrevet 22. September, 2015 (edited) www.aarhus-stjernepigerne.dk Redigeret 22. September, 2015 af FrankJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 571 Skrevet 22. September, 2015 Nej, de er der stadigvæk, hvis du tænker på dem på Randersvej. Man kan i hvert fald godt ringe til dem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2015 Jeg tror det er lukket (grønnegade 64), ellers vil det være lukket snart, da en thai massage klinik flytter der om en uges tid. @Thai-fanDen på Randersvej hedder stjernebabes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 23. September, 2015 Har fundet frem til, at de har lukket og leder efter et nyt sted. Så kan man jo (endnu engang) spekulere over, hvad der foregår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 571 Skrevet 7. Oktober, 2015 Jeg tror det er lukket (grønnegade 64), ellers vil det være lukket snart, da en thai massage klinik flytter der om en uges tid. @Thai-fanDen på Randersvej hedder stjernebabes.En til Thaimassage-klinik?! Ikke at jeg har noget imod det, men Århus er da efterhånden snart ganske velforsynet - for ikke at sige "oversvømmet" - med disse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Oktober, 2015 En til Thaimassage-klinik?! Ikke at jeg har noget imod det, men Århus er da efterhånden snart ganske velforsynet - for ikke at sige "oversvømmet" - med disse. Ja der er ved at være rigtig mange. Det sjove er at mange af dem ser ud til at overleve i lang tid, i modsætning til hvad tilfældet var for et års tid siden. Der må jo være kunder nok Det er iøvrigt N&N der er rykket ind i lokalerne, har jeg erfaret her fra siden. Så der er ikke en ny klinik som sådan. I deres gamle lokaler i Herluf Trollesgade, er der en ny klinik "Winner" så vidt jeg husker. Resultatet er altså at der er kommet en mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg