Hop til indhold

Århus HH SKÅL

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der været over besøge Århus HH skål hun har en annonce på eb i dag. Dog uden billede. Hvis ja, nogen der kan fortælle om oplevelsen, om hun er det værd. Tak på forhånd :-)

Skrevet
  • Author

Er der nogle der været over besøge Århus HH skål hun har en annonce på eb i dag. Dog uden billede. Hvis ja, nogen der kan fortælle om oplevelsen, om hun er det værd. Tak på forhånd :-)

ÅRHUS  DEJLIG
smuk pige  HH-skåls bryster, langt hår.

Skrevet

ÅRHUS  DEJLIG
smuk pige  HH-skåls bryster, langt hår.

hej du :) jeg er ikke helt med....din anden besked, er det dig der svarer at hun rent faktisk ER smuk og har HH bryster?,

Hvis ja, kan du så uddybe lidt mere?...vil gerne lige høre om det er noget for mig :)

Skrevet
  • Author

Det er hendes annonce på eb :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Er det hende? Det ser fake ud

Heloize kalder hun sig... Jeg er ret sikker på, at det er hende, som jeg var sammen med i Skive sidste år... Det er ikke hende på billederne, hun har ikke HH skåls bryster og er ikke 18 år, som hun skriver, men hun er en sød pige omkring de 30 år, buttet med D skål og sexen var rimelig, men ikke prangende !! 

Skrevet
  • Author

Så hun har ikke kæmpe store bryster ☺️? Og ville du anbefale hende, altså hun er ikke af de typer der siger du må ikke dit og dat

Skrevet

Så hun har ikke kæmpe store bryster ☺️? Og ville du anbefale hende, altså hun er ikke af de typer der siger du må ikke dit og dat

Nej, jeg besøgte hende pga. hendes store HH skål, men blev spist af med en D skål, som man finder mange andre steder... Jeg vil ikke besøge hende igen, men husker hende som sød og til ganske alm. blid sex !!

Skrevet
  • Author

Tak for info :-) kan du huske priserne ?

Skrevet

Tak for info :-) kan du huske priserne ?

Var så lidt :smile: Jeg mener, at det var 800 eller 1000 kr. for 30 min, som det koster mange steder !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.