Hop til indhold

maraa Brasiliansk massage

Featured Replies

Skrevet

tja, hun har da nogle fornuftige priser, så hvorfor ikke tage chancen :-)

Skrevet

Ja det må man sige ;-)

spørgsmålet er om de ikke ændrer sig lidt når man træder ind ad døren! 

Måske det er sikrest med en tur til Lyngby Thai, hvis man er på jagt efter en gang god massage med svensk? 

Skrevet

Virkelig et bizart valg af profilbillede. Ikke bare amatøragtigt, men sådan virkelig underligt. 

Behøver dog ikke være ensbetydende med dårlig service. De mest polerede annoncer er jo ofte de største scams.

Skrevet

Har besøgt hende for omkring fem år siden. Bestilte 1 times tantra, og var ude af døren efter ca. 30 minutter. Har ikke siden sat mine ben hos hende.

Skrevet

Tak for svar! 

-og "advarslen". 

Er det ellers hende på de 2 første billeder?

Skrevet

Har også været der. Billed nr 2 passer! Mærkeligt besøg var det hvor hun havde travlt med udstødningen på trods sf jeg mange gange frabad det. Så jeg kommer aldrig mere. Hun har dog store bryster

Skrevet

Søger inspiration, om ovenstående er etbesøg værd?

Det kommer helt an på, hvad du søger. Hverken tekst eller billeder indicerer, at der vanker noget af det sjove.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Jeg er interesseret i en god gang massage og en fin afslutning. 

Gider ikke en der bare skal have det overstået i en fart, og det kunne godt tyde på de to svar, at hun er lidt rigelig hurtig :?

Skrevet

Det kommer helt an på, hvad du søger. Hverken tekst eller billeder indicerer, at der vanker noget af det sjove.

Der står da i teksten, at der gives b2b og svensk!

Skrevet

Der står da i teksten, at der gives b2b og svensk!

Det gør der ganske vist, men der står også med store bogstaver NO SEX. Så er det spørgsmålet, hvordan sex defineres.

Skrevet

Det gør der ganske vist, men der står også med store bogstaver NO SEX. Så er det spørgsmålet, hvordan sex defineres.

Det defineres vist på samme måde som Bill Clinton gjorde det for efterhånden en del år siden, hvor han ikke havde

sex med en praktikant.

Skrevet

Mara, som hun tidligere hed, har været med i mange år efterhånden.

Hun har været fraværende det sidste års tid.

Hun giver en fin massage, men til nye kunder er hun vist nærrig med tiden, og kun for gengangere leveres det aftalte.

Sex er ikke en option med hende, kun hånd.

- de andre brassere som er her jævnligt, er meget bedre bud...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.