Liv 14444 Skrevet 22. September, 2015 Enig med Annette, kælen stemme og sexsnak det er lige noget for pikspillerne, ikke de seriøse kunder. Vær klar og præcis i telefonen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 23. September, 2015 Enig med Annette, kælen stemme og sexsnak det er lige noget for pikspillerne, ikke de seriøse kunder. Vær klar og præcis i telefonen. Meget enig, hader også dem der kalder mig søde, frække, bandit eller baby (udlændinge) når jeg aldrig har mødt dem. Jeg er ingen af delene ... i telefonen.Men man kan ikke stille alle tilfeds. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. September, 2015 Meget enig, hader også dem der kalder mig søde, frække, bandit eller baby (udlændinge) når jeg aldrig har mødt dem. Jeg er ingen af delene ... i telefonen.Men man kan ikke stille alle tilfeds.Det burde ellers være et mål .Men du har helt ret. Jeg får også en mærkelig fornemmelse, når en thaipige kalder mig "skat" på et lidt ubehjælpeligt dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5315 Skrevet 23. September, 2015 Det undrer mig at Annette og Ida har SÅ mange fake opkald og afbrændere. Jeg har også useriøse opkald, men ikke i den størrelsesorden I beskriver, og afbrændere er efterhånden sjældne. Jeg er hurtig til at spotte useriøse og få sluttet samtalen, og numre på afbrændere og andre useriøse bliver gemt, så de ikke får chancen igen. Tidsbestilling fungerer fint for mig, det behøver ikke være skidt, Ida Du skriver jo i en anden tråd at det er svært at være dansk GP på Sjælland fremfor at at være Udenlandsk GP så mon ikke det afspejler sig i antal af opkald eller måske du allerede har fået blokket de useriøse i tidens løbJeg er ikke ny i faget og kan sagtens også genkende de useriøse hurtigt men jeg blokker ikke dem alle da nogen bare skal have lidt mod til at tage springet til et besøg og så er der naturligvis også dem hvor man ved han aldrig dukker op og den type bliver naturligvis blacklistet.Og jeg køre uden tidsbestilling og det er super for mig . Nu da jeg kun arbejder privat diskret har gæsten naturligvis ikke mulighed til bare at vade til døren og kan forvente at der er ventetid men heller det end at jeg bliver brændt af og det accepteres fint her i det mørke Jylland .God dag til alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14444 Skrevet 23. September, 2015 Nej, Ida, jeg skriver at der er forskel på hvor i landet man arbejder, jeg har ikke kommenteret på hvor svært eller nemt det er Jeg arbejder flere steder, også i Jylland. Og ja, jeg har også useriøse opkald, men som sagt ikke i den størrelsesorden I nævner. Og sjovt nok har jeg flest useriøse på Sjælland, ikke i Jylland. Selvfølgelig gemmer jeg ikke dem der bare skal tage tilløb, men hvis folk ringer og tydeligvis bare spiller pik, så behøver jeg ikke bruge tid på dem. Jeg blokker ingen numre, så jeg kan stadig se det, når afbrænder Lasse ringer.Det gode ved denne branche er, at hver pige kan køre sin butik som hun vil og som det fungerer bedst for hende. Man skal bare ikke tro, at det ser ens ud for alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg