Hop til indhold
Herbertus

Jini, Flensborg

Recommended Posts

Nogen der ved om det rent faktisk er Jini, der er tilbage igen eller om de bare bruger hendes profil for at lokke kunder til?

Jeg var der fornylig, hvor der stod Jini, på ringeklokken, og pigen der lukkede op, svarede at hun var Jini, men det kunne jeg jo se, hun ikke var :-)

Jini har selv fortalt at hun skulle hjem til Thailand i starten af august, men hun nævnte ikke om det kun var for en kort bemærkning og at hun ville komme tilbage igen.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen!

Jeg har besøgt Jini et par gange efter at hun kom tilbage. Ja, hun er tilbage i Flensburg. Hun siger hun har problemer med massage-mutter, som har lejligheden. Hun ønsker ikke længere at arbejde for hende. Hun har så lejet et værelse på adressen; men når der ringes på, så sender massage mutter nogle gange sin "egen pige".

Du skal bare bede udtrykkeligt om Jini. Hun er der. Hun håber at hun kan åbne sin egen thai-massage, da hun siger at hun meget gerne vil massere. Så undlad ikke også at få massage. Den er go* :-) 

PS: Jeg har været en 3-4 gange i Margaretenstrasse ved thai'erne der. Og jeg er blevet skuffet hver gang. Den ene gang lod jeg mig lokke til at tage 2 kvinder. Det var desværre rent fupnummer, så jeg valgte at gå midt i det hele. Andre gange har massagen været at sjaske noget olie på kroppen og køre rundt med hænderne. Men måske har jeg bare været uheldig??

To steder jeg kender hvor man får rigtig god massage er hos Lilli - http://www.fair-girls.de/Flensburg/372 - hun giver en fantastisk massage og god, noget rutinepræget sex

og hos Jini -http://www.fair-girls.de/Flensburg/950 - hun giver også en rigtig god massage og nyder selv at massere (siger hun) - og hvis man får hende tændt, kan hun blive ret så liderlig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ofte at når jeg besøger en thai-pige i Flensborg, så er der ingen massage......bare sex.

Hvad oplevelse har i med Jini og Lilli?

Hvad er pris/tid for jeres besøg?

Jeg trænger virkelig til en god gang massage og sex bagefter :wink:

Redigeret af Syden

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg trænger virkelig til en god gang massage og sex bagefter :wink:

Evt. kunne du jo starte med at besøge et af de mere regulære thai-massagesteder først :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svaret wilson, det er virkelig værdifuld info, du kommer med der! Jeg må snarest besøge hende igen :-D og så må vi lige give besked til hinanden hvis hun finder et andet sted.

Jeg har besøgt både Jini og Lilli flere gange og er aldrig blevet skuffet.

Margarethenstrasse har jeg frekventeret en enkelt gang, og pigen var da ok, men heller ikke mere - og så blev det derudover ødelagt noget af at sengen var for lille :-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil forsøge at svare på nogle af spørgsmålene og komme med nogle egne erfaringer. Jeg har jo i nogle år fulgt (og brugt) thai kvinderne i Flensburg.

Der findes professionel "rigtig" thai massage på denne adresse: http://www.buatong-thaimassage.de/

Centeret/klinikken ligger i gågaden tæt på Holms Passage - og her er der INGEN sex. Men professionel massage af thai kvinder med uddannelse i Thailand. 60 min oliemassage = 60 Euro. Det er da ikke dyrt!! Jeg har været der et par gange - også med kæresten! Det kan man roligt.. 

Swan eller vel nu Phas Thai massage i Apenrader Strasse er et sted hvor jeg før har fået god massage - og man kan også få med "happy end" - altså et hand-job. Man plejer at få lov til at fumle lidt rundt på massøsen :-) men andet end håndindsats gives ikke. Og prisen er - for mig - alt alt for høj. 150 euro for en time med massage og happy end!!

Andre steder får man jo 60 min sex for det samme beløb. Jeg synes det er for dyrt. Men det smarte er jo at når man ligger der og får massage, ja, så stiger lysterne ofte- og så er man (jeg) et let offer. Jeg var der i sidste uge og massøsen var ikke særlig god. Hun masserede på knoglerne (det gjorde ondt) og for mig er det et tegn på at hun ikke kan massere rigtig, men vel selv har lært sig lidt. Forhåbentlig er det en engangsforeteelse. Desuden kunne jeg kun få massage hvis jeg ville have happy-end med. Før plejede jeg at kunne få en times god massage only!

Som tidligere nævnt så kender jeg - og et par andre her i tråden - pt 2 gode thai kvinder som giver god massage og også tilbyder dejlig sex: Lilli og Jini.

Hos Lilly gav jeg første gang 150 EU - det var med massage og analsex mm. Og Lilli giver sig god tid. Senere har jeg betalt mellem 100 - 120 EU for en god times massage; som regel med sex til sidst. En god ide: ring til Lilli, før du tager derned. Hun er ofte hjemme hos datteren i weekenden.

Jeg ved fra flere besøg hos Jini at hun meget gerne vil give massage. Altså man må gerne komme til hende kun for at få massage. Så ligger priserne omkring 50 - 60 EU.

Med sex også fra 100 - 150 EU, alt efter tid og ønsker. Og jeg har haft dejlige oplevelser med hende - både med massage og sex!

Jeg ringede til Jini i dag for at høre om hun nu er der hele tiden. Hun taler endnu ikke meget tysk, men det gik. Hun fortalte at der nu er 2 andre piger i lejligheden, så derfor arbejder hun fra idag i Yokos lejlighed - altså 2.sal til højre. Skiltet på døren. Nu kan man altså være sikker på at det er Jini der åbner døren :-)

Håber dette besvarer nogle af spørgsmålene - andet er jo blot mine erfaringer.

 

Redigeret af wilson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Pha´s massage kommer jeg nu kun hvis jeg kan få en tid hos Pha. Den anden faste på stedet har skuffet de to gange jeg har prøvet. Ærgerligt for hun ser faktisk ret godt ud. Det gør så, at jeg ikke har været der siden foråret en gang. Er priserne steget der? Jeg har da altid kun betalt 80 euro for en time. Er det fordi du bestiller B2B? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har før skrevet om Lilli og Jini. Nu er Lilli efter i lang tid at have været på adressen Junkerholweg 14 flyttet til Schwerin. Og det er jo en noget længere tur, desværre.

 

Så pt har jeg kun kendskab til Jini, der leverer en ordentlig massage - og også god sex. Man kan vælge begge dele eller det man helst vil have. Jeg fik sidst en 2-timers massage for 100 Euro. Så er kroppen da også æltet godt igennem :-) Og vi var begge for trætte/mætte til sex den dag !!!

Er der nogen af I andre, der kender/har besøgt nogle af de nye thai'er i Flensburg. Der er nu 3 thai-piger på Junkerholweg 14.. Hvis, så beret!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, er Lilli flyttet?

Og Jini sagde da jeg besøgte hende i den nye lejlighed, at hun kun var der en måned endnu - så det vil sige en 2-3 uger fra nu. Det tynder noget ud...

Lidt sjovt at på Junkerhohlwegs egen hjemmeside reklamerer de kun for de to at thaipigerne. Dem der hedder Susi og Ganda er i øvrigt i samme lejlighed iflg. fair-girls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte jini i går. Rigtig god massage, hun finder lige frem til alle de ømme punkter..

Hun fortalte at hun da regner med at blive længere tid i Flensborg.Hun regner med at flyve hjem en måneds tid omkring jul, men ellers satser hun på at blive. 

Jeg forstod det sådan at hun gerne vil koncentrere sig om massage, og så,kan de andre 2 thai kvinder på adressen tage sig af sexen. Så måske skal man besøge hende inden hun "kun" tilbyder massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...