Hop til indhold
Guest stump

Søg i forum via Google- det er nemmere (for mig :-D)

Recommended Posts

Guest stump

IMHO er det nemmere at søge på Eroguide, ved at tage den nærmeste omvej til Google. Jeg ved ikke hvorfor det er sådan. Hvis jeg søger på EG, får jeg normalt besked på at der er for få oplysninger. Tag aktuelle Duang Dao i Vejle.

DUANG DAO, Vejle - Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i ...

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43047-duang-dao-vejle/
  •  
for 19 timer siden - Nogen der har været der?De skriver at det er et nyåbnet sted, så måske er der ikke nogen der har nået det endnu. På forhånd tak.
Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Prøv "Duang Dao" Dette er den almindelige måde at snævre sin søgning ind. Det er almen viden blandt garvede internet brugere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv "Duang Dao" Dette er den almindelige måde at snævre sin søgning ind. Det er almen viden blandt garvede internet brugere ;) 

Ja, du skal nok her lige gøre opmærksom på, at det skal være i citationstegn, som i dit indlæg, ellers misses pointen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja, du skal nok her lige gøre opmærksom på, at det skal være i citationstegn, som i dit indlæg, ellers misses pointen.

Ja, men jeg går da ud fra man kan læse indad :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...