Hop til indhold
ms.tosh

GB på fyn

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes det er en smule useriøst, at man ikke selv kan lave sin tekst, men derimod tydeligt kopierer fra en anden annonce.

Jeg troede først at det måske var den samme, og spurgte derfor -  men nej - hende der holder i Vejle i morgen (og hvis tekst er den "oprindelige") kender intet til hende her, og hun har ikke spurgt om lov.

Prøv at se her: https://annoncelight.dk/showad/185461

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Variationsmulighederne er vel ikke så store. Teksterne handler nogenlunde om det samme! - Når én så har formuleret det klart og forståeligt, må det være tilladt at låne lidt. Det er næppe en tekst man kan kræve ophavsrettigheder til. - Den lille pige ved, hvad hun er godt til. Det er selverkendelse. - Held og lykke til pigen ved Aarup

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en smule useriøst, at man ikke selv kan lave sin tekst, men derimod tydeligt kopierer fra en anden annonce.

Jeg troede først at det måske var den samme, og spurgte derfor -  men nej - hende der holder i Vejle i morgen (og hvis tekst er den "oprindelige") kender intet til hende her, og hun har ikke spurgt om lov.

Prøv at se her: https://annoncelight.dk/showad/185461

Ja jeg har lånt lidt fra forskellige tekster men også rettet ind så det passer på hvad jeg tilbyder

det er mit første gb og jeg er ikke skide god til at sætte tekst sammen desværre

fx hende i vejle tilbyder uden gummi og anal det tilbyder jeg ikke så der er jo en del forskel vi hvad vi tilbyder men også ligheder. så nej absolut ikke useriøs tværtigmod

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...