Hop til indhold
Guest TboneDK

Jen - Superfransk i Rødovre

Recommended Posts

Guest TboneDK

Jeg var forbi i går, der var også en anden pige, så jeg kort så, før hun puttede sig under dynen på sofaen.

Jen (Som siger hun hedder JANE, men der er skrevet forkert "Hun kom selv med at; Jeg var Tarzan, og hun var Jane)

Hun er meget sød, hendes franske, er uden at tage selve pikken for meget i munden (og ja, Øko) hun slikker mere på skaftet og lidt på hovedet, men hun havde aldrig som sådan bare ½ delen eller noget i munden.

Hun tager godt imod, når man slikker hende, hun var ren & pæn - har dog lidt tatoo hen over mave/side/lænden, men ikke noget der generer mig.
hun er følsom på brysterne (på den gode måde) og kan godt lide når man sutter & nuldre.

Kneppede hende i missionær, med benene godt i vejret, hun sagde dog "slow" - så satte tempo lidt ned, og kneppede hende til safterne flød (i gummi)

Bagefter var hun MEGET kælen, kløede mig, nussede mig, forsøgte at "få liv i mig til omgang 2" - jeg havde bestilt 30 min til 800.- (gav hende 900.- med det samme) og forventede IKKE mere sex i denne omgang, til den pris.

Efter ca. 50 minutter - sagde jeg at jeg nok måtte se at komme afsted, da jeg ellers ville falde i søvn - da hun nussede mig og kløede mig, og jeg bare lå og slappede af, efter en hård dag.. Der kom endnu en kunde, som blev modtaget at den anden pige kunne jeg høre, men han ville åbenbart se Jen (Jane) - og da jeg går ud, står han i døren til det andet værelse, og kigger ud - det generer ikke mig som sådan, men det er nok ikke alle der gide hilse på den næste kunde (eller naboen) på den måde.

Indgangen til 277, er på BAGSIDEN af huset, du går bare rundt om huset, så er der en "gård" hvor du går ind, deres indgang ligger lige til højre.

Fint, tror ikke som sådan jeg kommer igen, ikke fordi pigen ikke var sød, hun har nogle søde "Lucy Liu"- øjne - men det var ganske ordinært, og det kan man få mange andre steder også .. Hun er her til ca 20 (eller 29) næste mdr.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...