Guest Axl Rose Skrevet 19. September, 2015 Ingen tvivl om at det er at foretrække, når pigen er vild, våd og varm.... Og måske ligefrem tændt af egne drifter. Ok - det er måske blot en illusion, men så en af de gode slags. Spørgsmålet er nu blot, hvornår på en vagt, men får den mest veloplagte pige.. Er det som den første gæst, fordi hun er veludhvilet, mentalt frisk og ikke øm i missen og numsen. Eller er det sidst på vagten, fordi hun ved at der ikke sidder nye kunder og venter og derfor giver sig mere hen... Hvad er jeres erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2015 Ingen tvivl om at det er at foretrække, når pigen er vild, våd og varm.... Og måske ligefrem tændt af egne drifter. Ok - det er måske blot en illusion, men så en af de gode slags. Spørgsmålet er nu blot, hvornår på en vagt, men får den mest veloplagte pige.. Er det som den første gæst, fordi hun er veludhvilet, mentalt frisk og ikke øm i missen og numsen. Eller er det sidst på vagten, fordi hun ved at der ikke sidder nye kunder og venter og derfor giver sig mere hen... Hvad er jeres erfaringer?Jeg ved godt at det kan være svært for gæster at indse, men at pigen er vild, våd og varm, handler om hvem der besøger hende.. ikke hvornår.Hvis du mener den med mest energi, handler det måske om at finde den, der har drukket mest kaffe... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2015 Jeg har hørt nogle piger fortælle, at de lige skal komme rigtigt ind i rollen hos gæst nr. 1. Herefter skal de ellers bare sætte i kø. Bliver der for lange pauser, mistes det opbyggede drive. tja.... om det passer eller ej, vides ikke.Mine besøg på klinik har hovedsageligt været med samme pige, og der har jeg ikke mærket forskel i oplevelsen uagtet hvad mit nummer var den pågældende dag. Måske handler det mere om gæsten følelse end om pigens præstationer. Nogle synes måske det er lidt "klamt at være nummer 10, men mere rent at være nr. 1". Nogen tænder måske lige frem på, at pigen er i gang med en gæst imedens man venter på ens tur. Andre mister måske lysten, så......der kan nok siger meget i denne sag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2015 Min begrænsede erfaring; den bedste oplevelse får du, når du gør dig allermest umage. Når du er åben for pigens væsen, i stedet for at have en shoppingliste med to-dos i hånden. Når du gør hvad du kan for at skabe en fælles oplevelse, ikke kræve en service. Når du har gjort hvad du kunne for at føle dig lækker, interessant, og ja, vel, forførende. Om du så får hende til at tænke "det var en usædvanligt god start på dagen", eller "sikken et fint intermezzo, midt i en lang dag", eller "ah, en fin afslutning"... Det er vist ret ligegyldigt.Dagens bedste oplevelse, er dagens bedste oplevelse. Uanset hvornår på dagen den kommer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg