Hop til indhold

Chiang Mai

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er der nogen der har friske erfaringer fra Chiang Mai i Thailand? Jeg har hørt det skulle være meget roligt sted, dog stadig med mulighed for hygge ;-)

Skrevet

Dejlig by, og naturligvis kan du med penge det samme som alle andre steder i Thiland

Skrevet

Dejlig by, og naturligvis kan du med penge det samme som alle andre steder i Thiland

Jeps en rigtig dejlig by, men udbudet  af købesex er ikke nært så stort som i den sydlige del af thailand, så håber det er mest for turist delen du besøger den nordlige del af landet.

Skrevet

Pas på med at gå på karaoke bar i Chiang Mai, der har været flere tilfælde, hvor folk har fået vanvittige regninger. 

Ellers en dejlig by, skal selv dertil i næste mdr.

Skrevet

Enig i at udbuddet af købesex er begrænset i Chiang Mai. Men nede i området omkring Tha Phae Gate (på Kotchasan Road og op ad Loi Kroh Road mod Nightmarket) ligger der en del barer med P4P piger, inklusiv en go-go bar (Spotlight) i vanlig Pattaya stil. Der ligger vist også en go-go bar (Foxy Lady) oppe i nærheden af Nightmarket, men den har jeg ingen erfaring med. Så trods det begrænsede udbud kan det altså sagtens lade sig gøre at samle P4P piger op i Chiang Mai. På de almindelige barer må du dog nok regne med at sidde skulder ved skulder med almindelige turister og backpackere. :)

Skrevet

Undskyld spørgsmål juipui, men hvad betyder P4P piger?

m.v.h.

Skjold

Skrevet

Kunne være "Pay For Pleasure" ;-)

\DrThai

Skrevet

Eller "Pay For Play" (Wikipedia lister desuden 10 andre muligheder). Beklager Skjold, jeg troede den var så gængs, at alle var med på den. :)

Skrevet
  • Author

Takker... :-)  Og ja, det var primært for at være turist jeg ville besøge stedet, meeeen... lidt massage eller andet er jo altid hyggeligt også!! ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.