Hop til indhold
Theodor

Saitarn Thaiwelness, Østerport, Extra?

Recommended Posts

Jeg har aldrig været der, men jeg skal ikke undlade at gøre dig opmærksom på, at thaiklinikker – såvel som andre – på deres billeder kan finde på at bruge modeller, som overhovedet ikke arbejder/er tilknyttet stedet :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, det kunne jo være rigtigt rart at vide inden man bruger tid på at køre derhen. :-P

Bestemt. Jeg har prøvet, næsten med tungen ud af halsen, at storme en thaiklinik i forhåbningen om at møde en bestemt pige, men fik forklaret, at det var et modelfoto, der var lavet specielt til hjemmesiden

Surt sjow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at hun kunne ligne ejeren, hun var dygtig til at massere, men gav ikke nogen ekstraydelser.  Jeg mener at hun også har andre  Butikker som hun bruger tid på, så næppe mange chancer for ekstra der.

 

mvh DR X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestemt. Jeg har prøvet, næsten med tungen ud af halsen, at storme en thaiklinik i forhåbningen om at møde en bestemt pige, men fik forklaret, at det var et modelfoto, der var lavet specielt til hjemmesiden

Surt sjow.

Ja surt show. Det har man ikke lyst til at opleve for tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak DR X. Måske skulle man lede et andet sted. Men hun masserer vel stadig?

Forhåbentligt er der andre der kan bekræfte nogle sjove oplevelser hos hende… ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle måneder siden jeg var der sidst, da jeg ikke kommer så meget på de kanter p.t. og min anden favorit massør på stedet rejste, så tingene kan jo have ændret sig. Ejeren, som jeg mener kunne være hende på billedet, hedder Nadia, du kan jo prøve at bestille tid med hende, men det var bare sådan at hun havde travlt med en anden forretning (frisør tror jeg) så hun var ikke meget i Bergensgade og havde vist delegeret massagearbejdet til de ansatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er ægte nok og ejer stedet. Har spurgt efter at booke hende uden det er lykkedes endnu. Så jeg gætter på hun fokuserer på sin frisør forretning, og blot beholder enkelte faste kunder som hun syntes det er hyggeligt at bevare kontakten med.

Jeg har efter flere besøg derinde ikke oplevet så meget endnu.  Vil gerne prøve en pige der måske kan gå med til et BJ. Men det koster jo lidt hvis jeg skal prøve dem alle sammen :-)

Er der nogle herinde der kan anbefale hvem jeg kan bestille tid med  :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Hende den smukke er der. Jeg har fået et par handjobs... Dog aldrig af hende...:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det snart et godt stykke tid siden jeg har været der, men hende den smukke er Nadia ejeren, hun har aldrig tilbudt noget ekstra til mig heller, men man har sagtens kunne få HJ m.v. af nogen af de andre piger.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad står der på forsiden, de sidste opdateringer er at de har lukket jul og nytor 2014 på det link som trådstarter har lagt ind

Jeg kan godt se at det link du har lagt Thaiuser er anderledes

beklager

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
gwailor skrev, den 9/17/2017 at 13:25:

Nogen der har besøgt stedet her på det sidste?

Er der noget at hente overhovedet?

Jeg var der for et par uger siden. Blev lukket ind af en lækker ung sag, men hun var pludslig byttet ud med en kvinde 40+. Ok massage, blev tilbudt extra, men takkede nej. Fint sted, lidt for dyrt (Massage 500, hj 300)

 

Har været hos Saitarns ejer en del gange på hendes hår klinik, for at blive intim vokset (klinikken er så vidt jeg ved lukket nu, og hun giver det nu efter bestilling på massageklinikken på Nikolaigade). Rigtig sød og pæn og snakker fint dansk, men giver desvære ikke extra, selv ikke efter hun har rodet med den ½ time under voksningen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ibib skrev, for 16 timer siden:

Jeg var der for et par uger siden. Blev lukket ind af en lækker ung sag, men hun var pludslig byttet ud med en kvinde 40+. Ok massage, blev tilbudt extra, men takkede nej. Fint sted, lidt for dyrt (Massage 500, hj 300)

 

Har været hos Saitarns ejer en del gange på hendes hår klinik, for at blive intim vokset (klinikken er så vidt jeg ved lukket nu, og hun giver det nu efter bestilling på massageklinikken på Nikolaigade). Rigtig sød og pæn og snakker fint dansk, men giver desvære ikke extra, selv ikke efter hun har rodet med den ½ time under voksningen :)

Du skal ikke tilbage og prøve andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ibib skrev, den 20/9/2017 at 16:57:

Jeg var der for et par uger siden. Blev lukket ind af en lækker ung sag, men hun var pludslig byttet ud med en kvinde 40+. Ok massage, blev tilbudt extra, men takkede nej. Fint sted, lidt for dyrt (Massage 500, hj 300)

 

Har været hos Saitarns ejer en del gange på hendes hår klinik, for at blive intim vokset (klinikken er så vidt jeg ved lukket nu, og hun giver det nu efter bestilling på massageklinikken på Nikolaigade). Rigtig sød og pæn og snakker fint dansk, men giver desvære ikke extra, selv ikke efter hun har rodet med den ½ time under voksningen :)

Lige et spørgsmål omkring intim voks. Jeg har overvejet det mange gange, men er bange for, hvad pigerne der vokser tænker eller siger, hvis jeg ligger der med stiv pik eller endnu være, hvis jeg bliver så nærvøs, at jeg pludselig sprøjter. 

Hvad er din erfaring - har du været andre steder end Saitarn ?

Bil vildt gerne vokses, men tør ikke. Det skal helst være på en "normal" skønhedsklinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vedr. Bobs spørgsmål om voksning

Jeg har prøvet voksning flere gange, resultatet er meget dejligt, og efter min mening pinen værd. Min erfaring er at jeg godt kunne blive halvstiv undervejs, hvilket i øvrigt gør det nemmere at vokse skaftet. Men at man ligefrem skulle komme spontant af det, kræver vist lidt mere intensiv opmærksomhed fra behandleren. Og hvis det alligevel skulle ske, så har de kvinder der udfører voksbehandling på mænd nok har set det meste.

Udover visse thai klinikker der udfører voksning, ligger der også en voks klinik på Kildegårds Plads i Gentofte, drevet af en braziliansk kvinde, og hvem kan vel være bedre til at udføre en Brazillian? Behandlingen var i hvert fald fin.

 

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...