Hop til indhold
Randersmand

Så kom jeg også på...

Recommended Posts

Man søger til man finder en man er interesseret i, og så skriver man en besked. Det er nok uomgængeligt at have et billede på (evt. privat, som du så åbner for den du skriver til).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv intet profil billede men 5 i privat mappen. Jeg startede min profil derinde for 8 dage side .

De første 2 - 3 dage skrev jeg nok 30 seriøs og gennemtænkte breve ud til piger med og uden profilbillede. (Søger selv noget diskret)

Har fået lavet 4 aftaler.

1 aflyst :/

1 meget vellykket date hjemme hos hende (2000kr og blev i Ca 4 timer)

En på torsdag og en jeg må lægge i næste måned for nu presser det snart på pengepungen :/ 

Mit råd til dig som ny bruger.

1 skriv en gennemtænkt profil tekst. Det er det første og næsten vigtigste redskab i at dine kommende dates skal tage dig seriøst.

2 overvej hvad du skriver til damerne og vær ikke for frembrusende. Hver SB får i gennemsnit, chokerende antal breve og henvendelser så vær høflig. 

3 lad nu vær med at lyv eller overdrive :) Du skal jo møde dem på et tidspunkt. Hehe

det var mit indput og meget begrænsede erfaring. Take it or leave it :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan går det derinde randersmand? 

Jeg har nu været på 2 vellykket date. Torsdag aflyst (sker ret tit åbenbart) men fik en ny med en anden idag. Sidder nu i bilen og dog var hun ikke smask lækker men det blev 1500 for Ca 3 timer. Hun sagde at hun var ligeglad med hvad jeg smed men vi blev enige om 1000 - 1500 for en aftale og ønsker jo at komme igen så smed hvad vi havde aftalt. Men for satan hun kunne også suge :)

håber din nye færden på suger kød markedet kører :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har ikke fået gjort så meget ved det der inde. har ikke rigtig skrevet med nogen andet end et par piger jeg kender privat i forvejen. Der er dog en Philippiner der her skrevet til mig, men syns det er lidt langt væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...