Randersmand 310 Skrevet 19. September, 2015 ja så fik jeg også oprettet mig på sugar dating, nu skal jeg bare finde ud af hvordan det forgår der inde.Nogen der kan komme med et godt råd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. September, 2015 Man søger til man finder en man er interesseret i, og så skriver man en besked. Det er nok uomgængeligt at have et billede på (evt. privat, som du så åbner for den du skriver til). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 20. September, 2015 Jeg har selv intet profil billede men 5 i privat mappen. Jeg startede min profil derinde for 8 dage side .De første 2 - 3 dage skrev jeg nok 30 seriøs og gennemtænkte breve ud til piger med og uden profilbillede. (Søger selv noget diskret)Har fået lavet 4 aftaler.1 aflyst :/1 meget vellykket date hjemme hos hende (2000kr og blev i Ca 4 timer)En på torsdag og en jeg må lægge i næste måned for nu presser det snart på pengepungen :/ Mit råd til dig som ny bruger.1 skriv en gennemtænkt profil tekst. Det er det første og næsten vigtigste redskab i at dine kommende dates skal tage dig seriøst.2 overvej hvad du skriver til damerne og vær ikke for frembrusende. Hver SB får i gennemsnit, chokerende antal breve og henvendelser så vær høflig. 3 lad nu vær med at lyv eller overdrive Du skal jo møde dem på et tidspunkt. Hehedet var mit indput og meget begrænsede erfaring. Take it or leave it 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 25. September, 2015 Hvordan går det derinde randersmand? Jeg har nu været på 2 vellykket date. Torsdag aflyst (sker ret tit åbenbart) men fik en ny med en anden idag. Sidder nu i bilen og dog var hun ikke smask lækker men det blev 1500 for Ca 3 timer. Hun sagde at hun var ligeglad med hvad jeg smed men vi blev enige om 1000 - 1500 for en aftale og ønsker jo at komme igen så smed hvad vi havde aftalt. Men for satan hun kunne også suge håber din nye færden på suger kød markedet kører 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 26. September, 2015 jeg har ikke fået gjort så meget ved det der inde. har ikke rigtig skrevet med nogen andet end et par piger jeg kender privat i forvejen. Der er dog en Philippiner der her skrevet til mig, men syns det er lidt langt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 29. September, 2015 Du må op på hesten igen og få sendt et par kreative beskeder ud husk at læs deres tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg